Nasze Miśki - Jak wino...
Owczar - 05-12-2011, 23:17
No niestety po 2 lifcie hamulce nie są najlepsze. Jeśli chodzi o skuteczność to dwutłoczkowe są lepsze.
Torp12 - 05-12-2011, 23:18
Owczar napisał/a: | No niestety po 2 lifcie hamulce nie są najlepsze. Jeśli chodzi o skuteczność to dwutłoczkowe są lepsze. |
Owczar a czytałes ostatnio bodajze w temacie tarcz i klockow wnioski ekipy z Wrocka z Dee na czele?
Owczar - 05-12-2011, 23:22
Nie, ale dla mnie wyznacznikiem w tym temacie jest opinia Bartka, który jednak o hamulcach wie sporo. W końcu ma u siebie prawdziwe hamulce. Niestety właściciele galantów muszą się zadowolić imitacją hamulców Ja mam po drugim lifcie i generalnie jest lepiej w stosunku do przedlifta, ale jak na auto tej klasy to porażka.
deejay - 05-12-2011, 23:29
Owczar napisał/a: | Ja mam po drugim lifcie i generalnie jest lepiej w stosunku do przedlifta, ale jak na auto tej klasy to porażka. |
Zaraz ci głowe ukręce , przyjedz do Wroc to zrobie ci takie hamulce ze hej .. mackbeth prawie sobie wybił zęby o kierownice jak zaczął hamować , wiec nie gadać mi tu ze jest lipa
sveno - 05-12-2011, 23:39
Torp12 napisał/a: | z Dee na czele? |
Owczar napisał/a: | ale dla mnie wyznacznikiem w tym temacie jest opinia Bartka, który jednak o hamulcach wie sporo |
czy wy nie piszecie o tym samym Bartku aka deejay?
Torp12, data wypustki to 4 lipca 1997r z okazji wyjechania Rakińczyka z fabryki US&A ma wtedy duże święto
Owczar - 05-12-2011, 23:41
Bartku, ale ja wiem, że masz hamulce rewelka, bo wszystko robisz na tip top, ale przy moim użytkowaniu nawet Twój zestaw by nie dał rady Galantem ze 180-190 nawet strach hamować. Zresztą to nie tylko moje zdanie. Keleron może potwierdzić
Dwutłoczkowe mają jedynie lepszą skuteczność, ale reszta jest in plus na hamulce po 2 lifcie. Mowa o dwóch tak samo utrzymanych układach.
Pomijając już mechanikę i hydraulikę, to zastanawiam się jak poprawić skuteczność układu wspomagania hamulców czyli poprawić serwo. Jest nędznie, hamulec jest dość twardy.
Sveno, sorry za mały OT
Ja pisałem o Bartku- Bartku
Torp12 - 05-12-2011, 23:47
sveno napisał/a: | data wypustki to 4 lipca 1997r |
Sveno to masz chyba jednego ze starszych u nas i wogole:) I do tego tak ladnie zadbany. Pogratulowac pogratulowac;)
Wracajac do naszego OT;) Owczar skoro Twoim zdaniem skutecznosc dwutloczka jest lepsza to co lepszego ma polift?:]
m6riano - 05-12-2011, 23:48
Owczar napisał/a: | Galantem ze 180-190 |
Pewnie...lepiej walić w stodołe...;-)
Owczar napisał/a: | Keleron może potwierdzić |
Tetelce sie ostatnio loki wyprościły po przejażdżce z nim do Trawora do Sulejówka..;-)
m6riano - 05-12-2011, 23:49
Torp12 napisał/a: | data wypustki to 4 lipca 1997r
Sveno to masz chyba jednego ze starszych u nas |
Mój jest chyba z czerwca...
Owczar - 05-12-2011, 23:49
Wytrzymałość i trwałość. Trudniej go przegrzać i pokrzywić, bo tarcze są grubsze.
sveno - 05-12-2011, 23:52
Cytat: | Sveno, sorry za mały OT | sie nie gniewam, a jak juz w temacie jesteśmy to powiedzcie mi co musze zrobić coby reanimować te hamulce?
1.Tarcze do tokarza, ale najpierw wyczyścić powierzchnię styku tarcza-piasta i tarcza-felga? Rada Psikusa, coby tokarz miał skąd bazę złapać.
2. Zapewne jakiś zestaw naprawczy do tłoczków? Jaki konkretnie? Czy znowu Japaneeze Twoim przyjacielem?
3. Kosmetyka czyli czyszczenie i malowanie zacisków. Kolor wiadomy-czerwony-tylko jaka farba? Hamerite? A może w kolor nadwozia? (zostało mi troche bazy po malowaniu zderzaka pytanie czy wytrzyma temp? )
Torp12 - 05-12-2011, 23:52
Owczar napisał/a: | Wytrzymałość i trwałość. Trudniej go przegrzać i pokrzywić, bo tarcze są grubsze. |
No ale to tarcze, a nie sam zacisk:]
Swoja droga nie ma takiej kombinacji jak 276/26 i dwu tłoczek?
Torp12 - 05-12-2011, 23:55
sveno napisał/a: |
2. Zapewne jakiś zestaw naprawczy do tłoczków? Jaki konkretnie? Czy znowu Japaneeze Twoim przyjacielem?
3. Kosmetyka czyli czyszczenie i malowanie zacisków. Kolor wiadomy-czerwony-tylko jaka farba? Hamerite? A może w kolor nadwozia? (zostało mi troche bazy po malowaniu zderzaka pytanie czy wytrzyma temp? ) |
2. Zestawy naprawcze auto fren. Ogolnie dostepne. Moim zdaniem z rabatami najlepiej kupic w IC.
3. Czyszczenie najlepiej piaskowanie. Malowanie. Deejay dawal podklad reaktywny ja dalem bez. Farba tylko i wylacznie do zaciskow! Sa na allegro w sprayu. Na 4 zaciski i 4 jarzma minimum dwie puszki.
Owczar - 06-12-2011, 00:10
Torp12 napisał/a: | No ale to tarcze, a nie sam zacisk:] |
Tak, ale mówimy o hamulcach jako całości
Ja tam swoich nie maluję, mają zawsze ładny, czarny kolor Chociaż oryginalne klocki Mitsubishi są miękkie i słabo pylą. Następne będą textary
Sveno, jeśli chcesz trwałe to zrób tak jak napisał Torp12.
Jackall - 09-12-2011, 18:03
Torp12 napisał/a: | 3. Czyszczenie najlepiej piaskowanie. Malowanie. | Jeżeli piaskowanie to najpierw trzeba wszystkie otwory bardzo dokładnie po zaślepiać bo można sobie skopać zaciski.
Jak odnawiałem felgi to pytałem się gościa czy zaciski też by wypiaskował i powiedział, że tak ale pod warunkiem, że będą całkiem gołe i po zaślepiane (ewentualnie ze starym tłoczkiem) bo inaczej to zrobią się luzy na tłoczku i nic z nich nie będzie.
Jak nie ma tragedii to lepiej tylko szczotką drucianą powalczyć
Malowanie farbą do zacisków ewentualnie jakąś srebrzanką żaroodporną.
deejay z tym pedałem hamulca nie ma znaczenia czy manual czy automat? Chodzi mi o to czy są jednakowo "zakotwiczone" w aucie?
|
|
|