To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

Owczar - 05-12-2011, 23:17

No niestety po 2 lifcie hamulce nie są najlepsze. Jeśli chodzi o skuteczność to dwutłoczkowe są lepsze.
Torp12 - 05-12-2011, 23:18

Owczar napisał/a:
No niestety po 2 lifcie hamulce nie są najlepsze. Jeśli chodzi o skuteczność to dwutłoczkowe są lepsze.


Owczar a czytałes ostatnio bodajze w temacie tarcz i klockow wnioski ekipy z Wrocka z Dee na czele?

Owczar - 05-12-2011, 23:22

Nie, ale dla mnie wyznacznikiem w tym temacie jest opinia Bartka, który jednak o hamulcach wie sporo. W końcu ma u siebie prawdziwe hamulce. Niestety właściciele galantów muszą się zadowolić imitacją hamulców :) Ja mam po drugim lifcie i generalnie jest lepiej w stosunku do przedlifta, ale jak na auto tej klasy to porażka.
deejay - 05-12-2011, 23:29

Owczar napisał/a:
Ja mam po drugim lifcie i generalnie jest lepiej w stosunku do przedlifta, ale jak na auto tej klasy to porażka.


Zaraz ci głowe ukręce :P , przyjedz do Wroc to zrobie ci takie hamulce ze hej .. :wink: :mrgreen: mackbeth prawie sobie wybił zęby o kierownice jak zaczął hamować , wiec nie gadać mi tu ze jest lipa :lol:

sveno - 05-12-2011, 23:39

Torp12 napisał/a:
z Dee na czele?
Owczar napisał/a:
ale dla mnie wyznacznikiem w tym temacie jest opinia Bartka, który jednak o hamulcach wie sporo

czy wy nie piszecie o tym samym Bartku aka deejay? :)

Torp12, data wypustki to 4 lipca 1997r :) z okazji wyjechania Rakińczyka z fabryki US&A ma wtedy duże święto :)

Owczar - 05-12-2011, 23:41

Bartku, ale ja wiem, że masz hamulce rewelka, bo wszystko robisz na tip top, ale przy moim użytkowaniu nawet Twój zestaw by nie dał rady :) Galantem ze 180-190 nawet strach hamować. Zresztą to nie tylko moje zdanie. Keleron może potwierdzić ;)

Dwutłoczkowe mają jedynie lepszą skuteczność, ale reszta jest in plus na hamulce po 2 lifcie. Mowa o dwóch tak samo utrzymanych układach.

Pomijając już mechanikę i hydraulikę, to zastanawiam się jak poprawić skuteczność układu wspomagania hamulców czyli poprawić serwo. Jest nędznie, hamulec jest dość twardy.

Sveno, sorry za mały OT :)

Ja pisałem o Bartku- Bartku :)

Torp12 - 05-12-2011, 23:47

sveno napisał/a:
data wypustki to 4 lipca 1997r :)


Sveno to masz chyba jednego ze starszych u nas i wogole:) I do tego tak ladnie zadbany. Pogratulowac pogratulowac;)

Wracajac do naszego OT;) Owczar skoro Twoim zdaniem skutecznosc dwutloczka jest lepsza to co lepszego ma polift?:]

m6riano - 05-12-2011, 23:48

Owczar napisał/a:
Galantem ze 180-190

Pewnie...lepiej walić w stodołe...;-)
Owczar napisał/a:
Keleron może potwierdzić ;)

Tetelce sie ostatnio loki wyprościły po przejażdżce z nim do Trawora do Sulejówka..;-)

m6riano - 05-12-2011, 23:49

Torp12 napisał/a:
data wypustki to 4 lipca 1997r :)


Sveno to masz chyba jednego ze starszych u nas

Mój jest chyba z czerwca...

Owczar - 05-12-2011, 23:49

Wytrzymałość i trwałość. Trudniej go przegrzać i pokrzywić, bo tarcze są grubsze.
sveno - 05-12-2011, 23:52

Cytat:
Sveno, sorry za mały OT :)
sie nie gniewam, a jak juz w temacie jesteśmy to powiedzcie mi co musze zrobić coby reanimować te hamulce?
1.Tarcze do tokarza, ale najpierw wyczyścić powierzchnię styku tarcza-piasta i tarcza-felga? Rada Psikusa, coby tokarz miał skąd bazę złapać.
2. Zapewne jakiś zestaw naprawczy do tłoczków? Jaki konkretnie? Czy znowu Japaneeze Twoim przyjacielem?
3. Kosmetyka czyli czyszczenie i malowanie zacisków. Kolor wiadomy-czerwony-tylko jaka farba? Hamerite? A może w kolor nadwozia? (zostało mi troche bazy po malowaniu zderzaka pytanie czy wytrzyma temp? )

Torp12 - 05-12-2011, 23:52

Owczar napisał/a:
Wytrzymałość i trwałość. Trudniej go przegrzać i pokrzywić, bo tarcze są grubsze.


No ale to tarcze, a nie sam zacisk:]

Swoja droga nie ma takiej kombinacji jak 276/26 i dwu tłoczek?

Torp12 - 05-12-2011, 23:55

sveno napisał/a:

2. Zapewne jakiś zestaw naprawczy do tłoczków? Jaki konkretnie? Czy znowu Japaneeze Twoim przyjacielem?
3. Kosmetyka czyli czyszczenie i malowanie zacisków. Kolor wiadomy-czerwony-tylko jaka farba? Hamerite? A może w kolor nadwozia? (zostało mi troche bazy po malowaniu zderzaka pytanie czy wytrzyma temp? )


2. Zestawy naprawcze auto fren. Ogolnie dostepne. Moim zdaniem z rabatami najlepiej kupic w IC.
3. Czyszczenie najlepiej piaskowanie. Malowanie. Deejay dawal podklad reaktywny ja dalem bez. Farba tylko i wylacznie do zaciskow! Sa na allegro w sprayu. Na 4 zaciski i 4 jarzma minimum dwie puszki.

Owczar - 06-12-2011, 00:10

Torp12 napisał/a:
No ale to tarcze, a nie sam zacisk:]


Tak, ale mówimy o hamulcach jako całości ;)

Ja tam swoich nie maluję, mają zawsze ładny, czarny kolor :P Chociaż oryginalne klocki Mitsubishi są miękkie i słabo pylą. Następne będą textary :)

Sveno, jeśli chcesz trwałe to zrób tak jak napisał Torp12.

Jackall - 09-12-2011, 18:03

Torp12 napisał/a:
3. Czyszczenie najlepiej piaskowanie. Malowanie.
Jeżeli piaskowanie to najpierw trzeba wszystkie otwory bardzo dokładnie po zaślepiać bo można sobie skopać zaciski.
Jak odnawiałem felgi to pytałem się gościa czy zaciski też by wypiaskował i powiedział, że tak ale pod warunkiem, że będą całkiem gołe i po zaślepiane (ewentualnie ze starym tłoczkiem) bo inaczej to zrobią się luzy na tłoczku i nic z nich nie będzie.
Jak nie ma tragedii to lepiej tylko szczotką drucianą powalczyć :wink:
Malowanie farbą do zacisków ewentualnie jakąś srebrzanką żaroodporną.

deejay z tym pedałem hamulca nie ma znaczenia czy manual czy automat? Chodzi mi o to czy są jednakowo "zakotwiczone" w aucie?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group