Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia
jero66 - 29-01-2014, 18:50
Dla 380 Nm... poza tym miał palić mniej
Teraz trochę więcej pojeżdżę (ferie) i zobaczę co wyjdzie.
elektri - 29-01-2014, 21:41
motif napisał/a: | sens wydawac na diesla wiecej kasy jak pali tyle samo co benzynna??? |
To pytanie chyba należy zadać "wielbicielom momentów"
Poza tym w dieslu działają jeszcze inne "ficzery" - adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu, ale nie wiem, czy na to akurat patrzą .
borsak1 - 30-01-2014, 12:10
elektri napisał/a: | To pytanie chyba należy zadać "wielbicielom momentów" |
Ja lubię mieć wysoki moment ale na pewno nie kupiłbym diesla który pali litrę mniej niż benzyna !
[ Dodano: 30-01-2014, 12:12 ]
mitsu00 napisał/a: | W OIII zrezygnowano z MIVEC:a w dizlu. Silniejszy motorek Mitsubishi z MIVEC 2.2 w OII 177km, nie spelnial normy emisyjnej EURO6 i dlatego m.in klamka zapadla. |
No tak JEWRO 6, zamiast robić coś na kolanie wystrczyło popracować nad silnikiem, swoją drogą śmieszne że ograniczyli emisję ale podnieśli spalanie prawie o 1/2 .
jero66 - 30-01-2014, 13:30
borsak1 napisał/a: | elektri napisał/a: | To pytanie chyba należy zadać "wielbicielom momentów" |
Ja lubię mieć wysoki moment ale na pewno nie kupiłbym diesla który pali litrę mniej niż benzyna ! |
Tylko ciekawe jak to stwierdzić przed zakupem... w katalogu jest wszystko super
A tak, przy okazji to ile Twój MIVEC pali, teraz zimą tak średnio ?
motif - 30-01-2014, 13:48
Trzba patrzec na statystyki:
http://www.fuelly.com/car/mitsubishi/outlander
srednio benzyna 10.5/100km a diesel 8l/100km
podobno te silniki sie musza "dotrzec" i zejda ze spalaniem po czasie
ale i tak uwazam ze to marny wynik bo wielki isuzu d-max pickup sapala 7-8l ropy na 100km...
elektri - 30-01-2014, 14:05
jero66 napisał/a: | A tak, przy okazji to ile Twój MIVEC pali, teraz zimą tak średnio ? |
Mój ostatnio pali na poziomie 10,5 -11L (chyba).
Dziś lub jutro go zatankuję, to będę wiedział dokładnie
Wynik będzie od zaszłego piątku, a moja trasa to ok. 3/5 podmiejskiej i 2/5 miasta, więc można to uznać za średnie spalanie
motif - 30-01-2014, 14:20
elektri napisał/a: | motif napisał/a: | sens wydawac na diesla wiecej kasy jak pali tyle samo co benzynna??? |
To pytanie chyba należy zadać "wielbicielom momentów"
|
generalnie wole miec momenty w domu, w sypialni...
Barti123 - 30-01-2014, 16:04
Witam
Mam pytanie czy komuś wywala check z powodu czujnika bezobsługowej ......
elektri - 30-01-2014, 22:20
Barti123 napisał/a: | wywala check z powodu czujnika bezobsługowej |
Bezobsługowej...
A konkretnie?
Żaden check mi nie wyskakuje, ale jeżeli nie doprecyzujesz swojego pytania, obawiam się, że pozostanie bez odpowiedzi.
borsak1 - 31-01-2014, 08:24
jero66 napisał/a: | A tak, przy okazji to ile Twój MIVEC pali, teraz zimą tak średnio ? |
precyzując palił .
Kierowca kierowcy nierówny i tak na trasie przy 90-100 ok 6L powyżej najwyższy z jakim wróciłem to 7.2 ale wtedy około 60km z prędością ponad 200km/h. W mieszanym nie przekraczał 7-ki.
Ja nie bardzo rozumiem po co kupowac diesla jeśli ktoś nim jeździ do pracy, dajmy na to robi po 20-30 km w jedną stronę, no i kilka tras w ciągu roku (wakacje, ferie etc.) ? Przecież to bezsens jest pakować się w dieselka przy takich GIGANTYCZNYCH przebiegach.
Barti123 - 31-01-2014, 08:48
elektri napisał/a: | Barti123 napisał/a: | wywala check z powodu czujnika bezobsługowej |
Bezobsługowej...
A konkretnie?
Żaden check mi nie wyskakuje, ale jeżeli nie doprecyzujesz swojego pytania, obawiam się, że pozostanie bez odpowiedzi. |
Wyskakuje Błąd P0711 nie wiem co z tym zrobić juz drugi raz to samo
elektri - 31-01-2014, 09:24
Barti123 napisał/a: | Wyskakuje Błąd P0711 nie wiem co z tym zrobić |
Nie znam się, ale wrzuciłem w googla....
Jeżeli wierzyć różnym stronom...
Może to być:
Czujnik temp. cieczy przekładniowej - sygnał poza zakresem/wydajność ...
Awaria czujnika temperatury płynu CVT
Ja bym pojechał do serwisu, bo później jak coś Ci siądzie to powiedzą że w historii bywało a Ty zignorowałeś....
Pytanie jeszcze, czy to wyskakuje w czasie jazdy, czy zaraz po uruchomieniu np. zmrożonego samochodu?
Bo jeśli to drugie, to może po prostu za zimno mu, ale z drugiej strony nie powinno się coś takiego włączać "na dzień dobry" ....
Barti123 - 31-01-2014, 09:59
elektri napisał/a: | Barti123 napisał/a: | Wyskakuje Błąd P0711 nie wiem co z tym zrobić |
Nie znam się, ale wrzuciłem w googla....
Jeżeli wierzyć różnym stronom...
Może to być:
Czujnik temp. cieczy przekładniowej - sygnał poza zakresem/wydajność ...
Awaria czujnika temperatury płynu CVT
Ja bym pojechał do serwisu, bo później jak coś Ci siądzie to powiedzą że w historii bywało a Ty zignorowałeś....
Pytanie jeszcze, czy to wyskakuje w czasie jazdy, czy zaraz po uruchomieniu np.
zmrożonego samochodu?
Bo jeśli to drugie, to może po prostu za zimno mu, ale z drugiej strony nie powinno się coś takiego włączać "na dzień dobry" .... |
Wyskakuje podczas jazdy spokojnej na trasie ale moze jest winna zima bo wyskakuje -13.Może ma wpływ jazda na 4X4 lock
emil_d - 31-01-2014, 10:09
Barti123 napisał/a: | elektri napisał/a: | Barti123 napisał/a: | Wyskakuje Błąd P0711 nie wiem co z tym zrobić |
Nie znam się, ale wrzuciłem w googla....
Jeżeli wierzyć różnym stronom...
Może to być:
Czujnik temp. cieczy przekładniowej - sygnał poza zakresem/wydajność ...
Awaria czujnika temperatury płynu CVT
Ja bym pojechał do serwisu, bo później jak coś Ci siądzie to powiedzą że w historii bywało a Ty zignorowałeś....
Pytanie jeszcze, czy to wyskakuje w czasie jazdy, czy zaraz po uruchomieniu np.
zmrożonego samochodu?
Bo jeśli to drugie, to może po prostu za zimno mu, ale z drugiej strony nie powinno się coś takiego włączać "na dzień dobry" .... |
Wyskakuje podczas jazdy spokojnej na trasie ale moze jest winna zima bo wyskakuje -13.Może ma wpływ jazda na 4X4 lock |
Z tego co pamiętam na Lock nie powinno się jeździć tylko wyjeżdżać z zasp, błota itp. Komunikat prawdopodobnie dotyczy przegrzania sprzęgła napędu na tylny most (niech ktoś mnie poprawi jeśli piszę głupoty).
PS. Warto zapoznać się z instrukcją pojazdu. U mnie w instrukcji jest napisane aby jeździć na 4WD a w przypadkach awaryjnych przęłączać na LOCK - ale ja mam wersję OII.
elektri - 31-01-2014, 10:42
Barti123 napisał/a: | Może ma wpływ jazda na 4X4 lock |
4x4 LOCK nie służy do "spokojnej jazdy na trasie.
emil_d napisał/a: | Z tego co pamiętam na Lock nie powinno się jeździć tylko wyjeżdżać z zasp, błota itp. Komunikat prawdopodobnie dotyczy przegrzania sprzęgła napędu na tylny most (niech ktoś mnie poprawi jeśli piszę głupoty). |
Nie znam się, ale to co pisze Emil brzmi logicznie.
Jeżeli jeździsz z włączonym "na stałe 4x4 LOCK", to bardzo możliwe, że przegrzewasz układ.
Ja jeżdżę z reguły na ECO i to na Warszawę wystarcza
Jak wjeżdżam na ostro zasypane drogi przełączam na AUTO (ale to poza miastem).
Lock włączyłem na chwilkę kilka razy (np. gdy mnie przy omijaniu wciągnęło w stronę rowu).
W instrukcji masz opisane w dziale 4-48 do 4-52.
|
|
|