To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

jero66 - 29-01-2014, 18:50

Dla 380 Nm... poza tym miał palić mniej :(
Teraz trochę więcej pojeżdżę (ferie) i zobaczę co wyjdzie.

elektri - 29-01-2014, 21:41

motif napisał/a:
sens wydawac na diesla wiecej kasy jak pali tyle samo co benzynna???

To pytanie chyba należy zadać "wielbicielom momentów" ;)
Poza tym w dieslu działają jeszcze inne "ficzery" - adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu, ale nie wiem, czy na to akurat patrzą .

borsak1 - 30-01-2014, 12:10

elektri napisał/a:
To pytanie chyba należy zadać "wielbicielom momentów"


Ja lubię mieć wysoki moment ale na pewno nie kupiłbym diesla który pali litrę mniej niż benzyna !

[ Dodano: 30-01-2014, 12:12 ]
mitsu00 napisał/a:
W OIII zrezygnowano z MIVEC:a w dizlu. Silniejszy motorek Mitsubishi z MIVEC 2.2 w OII 177km, nie spelnial normy emisyjnej EURO6 i dlatego m.in klamka zapadla.


No tak JEWRO 6, zamiast robić coś na kolanie wystrczyło popracować nad silnikiem, swoją drogą śmieszne że ograniczyli emisję ale podnieśli spalanie prawie o 1/2 :) .

jero66 - 30-01-2014, 13:30

borsak1 napisał/a:
elektri napisał/a:
To pytanie chyba należy zadać "wielbicielom momentów"


Ja lubię mieć wysoki moment ale na pewno nie kupiłbym diesla który pali litrę mniej niż benzyna !


Tylko ciekawe jak to stwierdzić przed zakupem... w katalogu jest wszystko super :(
A tak, przy okazji to ile Twój MIVEC pali, teraz zimą tak średnio ?

motif - 30-01-2014, 13:48

Trzba patrzec na statystyki:
http://www.fuelly.com/car/mitsubishi/outlander

srednio benzyna 10.5/100km a diesel 8l/100km

podobno te silniki sie musza "dotrzec" i zejda ze spalaniem po czasie
ale i tak uwazam ze to marny wynik bo wielki isuzu d-max pickup sapala 7-8l ropy na 100km...

elektri - 30-01-2014, 14:05

jero66 napisał/a:
A tak, przy okazji to ile Twój MIVEC pali, teraz zimą tak średnio ?

Mój ostatnio pali na poziomie 10,5 -11L (chyba).
Dziś lub jutro go zatankuję, to będę wiedział dokładnie :)
Wynik będzie od zaszłego piątku, a moja trasa to ok. 3/5 podmiejskiej i 2/5 miasta, więc można to uznać za średnie spalanie :)

motif - 30-01-2014, 14:20

elektri napisał/a:
motif napisał/a:
sens wydawac na diesla wiecej kasy jak pali tyle samo co benzynna???

To pytanie chyba należy zadać "wielbicielom momentów" ;)


generalnie wole miec momenty w domu, w sypialni... :P

Barti123 - 30-01-2014, 16:04

Witam
Mam pytanie czy komuś wywala check z powodu czujnika bezobsługowej ......

elektri - 30-01-2014, 22:20

Barti123 napisał/a:
wywala check z powodu czujnika bezobsługowej

Bezobsługowej...
A konkretnie?

Żaden check mi nie wyskakuje, ale jeżeli nie doprecyzujesz swojego pytania, obawiam się, że pozostanie bez odpowiedzi.

borsak1 - 31-01-2014, 08:24

jero66 napisał/a:
A tak, przy okazji to ile Twój MIVEC pali, teraz zimą tak średnio ?


precyzując palił :( .
Kierowca kierowcy nierówny i tak na trasie przy 90-100 ok 6L powyżej najwyższy z jakim wróciłem to 7.2 ale wtedy około 60km z prędością ponad 200km/h. W mieszanym nie przekraczał 7-ki.

Ja nie bardzo rozumiem po co kupowac diesla jeśli ktoś nim jeździ do pracy, dajmy na to robi po 20-30 km w jedną stronę, no i kilka tras w ciągu roku (wakacje, ferie etc.) ? Przecież to bezsens jest pakować się w dieselka przy takich GIGANTYCZNYCH przebiegach.

Barti123 - 31-01-2014, 08:48

elektri napisał/a:
Barti123 napisał/a:
wywala check z powodu czujnika bezobsługowej

Bezobsługowej...
A konkretnie?

Żaden check mi nie wyskakuje, ale jeżeli nie doprecyzujesz swojego pytania, obawiam się, że pozostanie bez odpowiedzi.



Wyskakuje Błąd P0711 nie wiem co z tym zrobić juz drugi raz to samo

elektri - 31-01-2014, 09:24

Barti123 napisał/a:
Wyskakuje Błąd P0711 nie wiem co z tym zrobić

Nie znam się, ale wrzuciłem w googla....

Jeżeli wierzyć różnym stronom...
Może to być:

Czujnik temp. cieczy przekładniowej - sygnał poza zakresem/wydajność ...
Awaria czujnika temperatury płynu CVT

Ja bym pojechał do serwisu, bo później jak coś Ci siądzie to powiedzą że w historii bywało a Ty zignorowałeś....

Pytanie jeszcze, czy to wyskakuje w czasie jazdy, czy zaraz po uruchomieniu np. zmrożonego samochodu?
Bo jeśli to drugie, to może po prostu za zimno mu, ale z drugiej strony nie powinno się coś takiego włączać "na dzień dobry" ....

Barti123 - 31-01-2014, 09:59

elektri napisał/a:
Barti123 napisał/a:
Wyskakuje Błąd P0711 nie wiem co z tym zrobić

Nie znam się, ale wrzuciłem w googla....

Jeżeli wierzyć różnym stronom...
Może to być:

Czujnik temp. cieczy przekładniowej - sygnał poza zakresem/wydajność ...
Awaria czujnika temperatury płynu CVT

Ja bym pojechał do serwisu, bo później jak coś Ci siądzie to powiedzą że w historii bywało a Ty zignorowałeś....
Pytanie jeszcze, czy to wyskakuje w czasie jazdy, czy zaraz po uruchomieniu np.

zmrożonego samochodu?
Bo jeśli to drugie, to może po prostu za zimno mu, ale z drugiej strony nie powinno się coś takiego włączać "na dzień dobry" ....



Wyskakuje podczas jazdy spokojnej na trasie ale moze jest winna zima bo wyskakuje -13.Może ma wpływ jazda na 4X4 lock

emil_d - 31-01-2014, 10:09

Barti123 napisał/a:
elektri napisał/a:
Barti123 napisał/a:
Wyskakuje Błąd P0711 nie wiem co z tym zrobić

Nie znam się, ale wrzuciłem w googla....

Jeżeli wierzyć różnym stronom...
Może to być:

Czujnik temp. cieczy przekładniowej - sygnał poza zakresem/wydajność ...
Awaria czujnika temperatury płynu CVT

Ja bym pojechał do serwisu, bo później jak coś Ci siądzie to powiedzą że w historii bywało a Ty zignorowałeś....
Pytanie jeszcze, czy to wyskakuje w czasie jazdy, czy zaraz po uruchomieniu np.

zmrożonego samochodu?
Bo jeśli to drugie, to może po prostu za zimno mu, ale z drugiej strony nie powinno się coś takiego włączać "na dzień dobry" ....



Wyskakuje podczas jazdy spokojnej na trasie ale moze jest winna zima bo wyskakuje -13.Może ma wpływ jazda na 4X4 lock


Z tego co pamiętam na Lock nie powinno się jeździć tylko wyjeżdżać z zasp, błota itp. Komunikat prawdopodobnie dotyczy przegrzania sprzęgła napędu na tylny most (niech ktoś mnie poprawi jeśli piszę głupoty).

PS. Warto zapoznać się z instrukcją pojazdu. U mnie w instrukcji jest napisane aby jeździć na 4WD a w przypadkach awaryjnych przęłączać na LOCK - ale ja mam wersję OII.

elektri - 31-01-2014, 10:42

Barti123 napisał/a:
Może ma wpływ jazda na 4X4 lock

4x4 LOCK nie służy do "spokojnej jazdy na trasie.

emil_d napisał/a:
Z tego co pamiętam na Lock nie powinno się jeździć tylko wyjeżdżać z zasp, błota itp. Komunikat prawdopodobnie dotyczy przegrzania sprzęgła napędu na tylny most (niech ktoś mnie poprawi jeśli piszę głupoty).

Nie znam się, ale to co pisze Emil brzmi logicznie.

Jeżeli jeździsz z włączonym "na stałe 4x4 LOCK", to bardzo możliwe, że przegrzewasz układ.
Ja jeżdżę z reguły na ECO i to na Warszawę wystarcza :)
Jak wjeżdżam na ostro zasypane drogi przełączam na AUTO (ale to poza miastem).

Lock włączyłem na chwilkę kilka razy (np. gdy mnie przy omijaniu wciągnęło w stronę rowu).

W instrukcji masz opisane w dziale 4-48 do 4-52.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group