To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Polarny ninja

pawela - 08-09-2009, 13:22

lotke brać!!
I jak chcesz, mam do tego inny, odpowiedni wydech :)

dzwon ;)

Perki1985 - 08-09-2009, 13:29

rosomak1983 napisał/a:
Moze ktos podac wymary tj. szerokość klapy w EVO 6 / tj CKO albo tej lotki.


Dzisiaj zmierze i ci podam wymiar

londolut - 08-09-2009, 13:47

rosomak1983 napisał/a:
Jedyny problem to czy ta lotka zmiesci sie na klapie CBO.
I czy zgra się tak fajnie z lampami jak w CK0.
Anonymous - 08-09-2009, 13:54

rosomak1983 napisał/a:
Jedyny problem to czy ta lotka zmiesci sie na klapie CBO.... Moze ktos podac wymary tj. szerokość klapy w EVO 6 / tj CKO albo tej lotki.
Moim zdaniem podejdzie, bo niskie, seryjne lotki w CB i CK są identyczne. W Lancerze Ruslany jest zamontowana lotka wlaśnie z CK.
BTW - niektórzy myśleli, że na zlocie był Twój Lancer. :wink:

Perki1985 - 09-09-2009, 06:49

rosomak1983, klapa przy samym końcu w CKO ma 1170 mm
rosomak1983 - 11-09-2009, 17:05

Panowie własnie wróciłem z trasy... Tankowałem do pełna za kazdym razem stad moge powiedziec jakie było spalanie.
1.Jazda na maksa dynamiczna w zasadzie najszybciej jak sie da (spieszyłem sie bardzo)
oczywsicie w rasadnych granicach i pamietajac o bezpieczeństwie. Ale gdzie dało rade to ogień.
Oto wyniki;
600km w tym ok 50km po miescie (Warszawa,Lublin,) spalił 42.5litra PB95 z Auchan.
Daje wynik 7,09l/100km.

2.Powrót z LBN czysta trasa. Pół trasy na maksa ekonomicznie prawie bez wyprzedania utrzymujac predkosc 80-100km/h Potem juz nie wytrzymałem i jechałem normalnie z redukcjami wyprzedaniem itp ale bez zbytniego pospiechu.
No i padł mój osobisty rekord!!!!
Lancer spalił 8 litrów Pb 95 w 152 km. :wink: Co daje 5.26 l/100km!!! Byłem mocno zdziwiony tym bardziej ze mam dziurawy wydech przy kolanku na tyle... Trzy razy naciskalem pistolet po odbiciu bo ciezko było uwierzyc... Sa to pierwsze mierodajne pomiary na ,,nowym silniku'' Kolejne testy czyste miasto. :P

macieekg - 11-09-2009, 18:59

Te silniki potrafią naprawdę mało spalić w trasie. Sam się o tym przekonałem wracając tuż po zakupie. Gratuluje takiego wyniku.
rosomak1983 - 11-09-2009, 22:28

macieekg napisał/a:
Te silniki potrafią naprawdę mało spalić w trasie.

jestem pod wrazeniem... Nawet nie chodzi o pieniadze ale taka ,,wydajność'' po prostu mi sie podoba... :D

Acha mierzyłem dzis klape. Powinna wejsc bo wg moich pomiarów w CBO jest wieksza niż CKO/EVO 6 . Mam jednak pewne watpliwosci które moze ktos pomoze mi rozwiać.
Czy taka duza lotka nie zaburzy mi widocznosci z tyłu ??? Nie lubie niefunkcjonalności.
Oraz czy taka lotka laminatowa bedzie trwała... Jest to element który pracuje wygina sie.
Moze ktos juz miał taka lotke np DERPIN moze by mi na to odpowiedział.
POZDRO

Anonymous - 11-09-2009, 23:03

Jak żonie do Hondy zalożyłem lotkę to mówiła chyba pierwszego dnia że coś ją goni :mrgreen:
Jak się wachasz to zajedź do mnie, sobie przymierzysz z EVO II, nie to samo lecz pogląd na sprawę będziesz miał :wink:

A z trwałością laminatu? Zależy jaka żywica, jak przerobiona(jakość wykonania) i czym klejona - znaczy się klej. Ogólnie się może zdarzyć, że jak któryś z wymienionych czynników kuleje może sie deformować i pękać w miejscach sklejenia.

Anonymous - 12-09-2009, 19:46

rosomak1983 napisał/a:
Czy taka duza lotka nie zaburzy mi widocznosci z tyłu ??? Nie lubie niefunkcjonalności.
Oraz czy taka lotka laminatowa bedzie trwała... Jest to element który pracuje wygina sie.
Moze ktos juz miał taka lotke np DERPIN moze by mi na to odpowiedział.
POZDRO


czuje sie wywołany do tablicy :mrgreen:

a wiec po kolei, lotka zaburza lekko widoczność z tylu ale bez przesady są przecież lusterka boczne, moja jest trwała, nie wygina sie nie marszczy i nic sie z nią nie dzieje, moja wersja ma górny płat z węgla, ale ma jedna ogromną jak dla mnie wadę, jest cieżka, co za tym idzie klapa bagażnika nie otwiera sie z kabiny, pozostaje otworzyć ja tylko z zamka i podnosić w tym samym momęcie, moze wzrosnąc spalanie bo jednak taka lotka stawia opór który ma za zadanie docisnać tylna oś, bez niej auto wyglądało bardziej bandycko z body od evo, ale z nią wygląda duużo bardziej zaczepnie, wiec chętnych na światłach zawsze masa....

rosomak1983 - 12-09-2009, 23:49

autoR napisał/a:
Jak się wachasz to zajedź do mnie, sobie przymierzysz z EVO II, nie to samo lecz pogląd na sprawę będziesz miał :wink:

Miałem zajrzeć jak byłem w LBN ale jakos czasu zabrakło.
Jesli chcesz sprzedać błotniki lotke i owiewki na szyby to napisz mi na priv ile sobie życzysz. Chetnie przygarne w dobrej cenie jak bede nastepnym razem w LBN.
Derpin napisał/a:
moja wersja ma górny płat z węgla,

czyli ze co ?? jest przez to lżejsza?
No własnie czy kazda lotka laminatowa taka ciezka... tj taka standardowa. ??? Myslałem ze taka lotka jest pusta w środku.

Anonymous - 13-09-2009, 18:46

Lotki powinny być lekkie jak są z laminatu/węgla. Znaczy się jak ciężka ktoś ję nieumiejętnie wykonał lub przegiął z klejem.
pawela - 13-09-2009, 19:02

albo poszpachlował, maska z 'laminatu', którą kiedyś zamówił maklak była ciężka jak oryginał, a przy zakładaniu z rogu odpadł kawał szpachli...
rosomak1983 - 16-09-2009, 22:48

Wspawany kawałek zdrowego wydechu. lancer odzyskał cos mocy bo wczesniej jakby był troszke zmulony...
Lotka która wam pokazywałem wazy 7kg brac???

londolut - 16-09-2009, 23:11

W obecnym przypadku to i tak kwestia wyglądu bo straty osiągów nie odczujesz. Jedyne co to możesz mieć potem problemy z otwieraniem bagażnika.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group