To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

MKV - 08-05-2013, 01:45

Hugo napisał/a:
Matejko napisał/a:
Ajusa to Hiszpania
No właśnie też tak myślalem.
Popychacze wziąłbym OYODO, bardziej japońskie niż Ajusa :wink:


Mi też nazwa brzmiała na japońską ale podobno z Japonią nie mają nic wspólnego a ta firma jest tylko "pakowaczem".

Krzyzak - 08-05-2013, 08:53

MKV napisał/a:
ktoś wie może ile kopułka i palec kosztują oryginalne w Mitsubishi??
palec 100 zł, kopułka 250 zł
MKV - 08-05-2013, 12:08

Krzyzak napisał/a:
MKV napisał/a:
ktoś wie może ile kopułka i palec kosztują oryginalne w Mitsubishi??
palec 100 zł, kopułka 250 zł


To chyba w Gdańsku.

Zadzwoniłem dzisiaj do serwisu w Warszawie i uwaga uwaga:
- kopułka 485zł netto
- palec - 87zł netto

W związku z powyższym kupiłem na 4cars.pl kopułkę Blueprint i palec Faceta za 135zł razem z przesyłką kurierską ;)

wookash83 - 08-05-2013, 12:27

noo różnica niezła :)
Krzyzak - 08-05-2013, 13:49

MKV napisał/a:
To chyba w Gdańsku
nie, w Pabianicach u Malika :P
kupowałem jakoś w lutym, więc ceny świeże

sveno - 08-05-2013, 17:19

MKV napisał/a:
W związku z powyższym kupiłem na 4cars.pl kopułkę Blueprint i palec Faceta za 135zł razem z przesyłką kurierską ;)
spoko, zaraz zamawiam :)
MKV - 09-05-2013, 11:30
Temat postu: Pierniczony alternator :/
Wiadomość z ostatniej chwili - wychodzę sobie do pracy, odpalam silnik a tam brak ładowania... to już 3 alternator w ciągu nieco ponad 4 miesięcy...
Najpierw 23 grudnia 2012 padł oryginalny, potem 3 tygodnie później regenerowany od Miśka :-) a teraz ten co kupiłem używany w bardzo dobrym stanie i poszedł dodatkowo na wymianę podstawowych rzeczy aby działał długo i sprawnie... w tym przypadku całe 3 miesiące :/

Co się kurna dzieje z tymi alternatorami?!

Owczar - 09-05-2013, 11:33

A jaki masz teraz akumulator? Moze cos z nim jest nie tak. Troche dziwna sprawa ze padaja tak nagle.
Krzyzak - 09-05-2013, 11:46

nie sądzę, by to była wina altka
jak kupiłem rekina, to też miałem ładowanie na poziomie 12.7 - przyzwyczajony do E32 myślałem, że coś jest nie halo i kupiłem z Alle używkę
śmiga już 3 lata bez problemu
jak się okazuje wcześniejszy też jest dobry - one tak mają
ergo - jak pada altek, to winy szukałbym gdzie indziej - może silnik myłeś?

Maciek - 09-05-2013, 12:56

Lub dostaje się na niego oleum. U mnie tak było.
MKV - 09-05-2013, 13:03

Maciek napisał/a:
Lub dostaje się na niego oleum. U mnie tak było.


Silnika nie myłem, altek jedyne co mi przychodzi do głowy to miał kiepską masę - to oczko trzeba było dobrze pilnikiem wyczyścić bo przez pierwsze 2 miesiące czasami się chwilowo pojawiał brak ładowania. Po wyczyszczeniu tego problem zniknął i dziś dopiero pierwszy raz się pojawił, ale odpaliłem silnik ze 3 razy i za każdym razem nie było ładowania :/

Na środę jestem umówiony na wymianę hydraulicznych popychaczy zaworowych w SMM to przy okazji alternator się zrobi... no ale znowu kilka dni bez Miśka i na spota będę musiał przyjechać Swiftem...

Torp12 - 09-05-2013, 13:12

Zamiast ciągle wymieniać te alternatory bez sensu znajdź przyczynę :]
MKV - 09-05-2013, 13:25

Torp12 napisał/a:
Zamiast ciągle wymieniać te alternatory bez sensu znajdź przyczynę :]


Pierwszy padł no bo już miałchyba dość. Drugi padł bo chyba jakoś był chyba źle zregenerowany (w tej samej firmie mój który poszedł do Lancera Miśka :-) ) też padł no i teraz ten - pytanie czy ta kiepska masa przez 2 miesiące mogła się do tego przyczynić czy nie...

W samochodzie nic nie jest przerabiane w elektryce więc nawet nie wiem gdzie zacząć poszukiwania...

gawron - 09-05-2013, 14:47

Krzyzak napisał/a:
nie sądzę, by to była wina altka
jak kupiłem rekina, to też miałem ładowanie na poziomie 12.7 - przyzwyczajony do E32 myślałem, że coś jest nie halo i kupiłem z Alle używkę
śmiga już 3 lata bez problemu
jak się okazuje wcześniejszy też jest dobry - one tak mają
ergo - jak pada altek, to winy szukałbym gdzie indziej - może silnik myłeś?


sorry ale jako że zajmuje się naprawą alternatorów nie moge takich bzdur czytać :roll:
12.7 to żadne ładowanie nowy akumulator ma 13.0 V. W galu powinno byc ładowanie minimum 13.9Vzanaczam minimum!! Jeśli chodzi o uszkodzenia w samochodzie to kolega motke może troche powiedzieć na ten temat bo tez walczył z alternatorem.

MKV - 09-05-2013, 14:47
Temat postu: Nowe popychacze zaworowe
Odebrałem popychacze zaworowe - małe wypierdki mamuta... tylko czy do silnika 6A13 one będą pasowały??

Numer katalogowy mają "CI 33004435"
Numer według INA 420017910

http://redo.dlawas.pl/skl...0cc-p-2785.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group