To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jakie Świece zapłonowe?

JaGrab3 - 13-11-2013, 16:08

Wyższa wartość cieplna, to większa zdolność do odprowadzania temperatury.
Temp. spalania na LPG jest trochę wyższa niż na PB.

Co do wielkość przerwy na świecy - zawsze można ją zmniejszyć w świecy co ma 1.1

Witek vel Mysza - 13-11-2013, 16:13

swinks_UK napisał/a:
Do LPG powinieneś brać NGK z "7" :wink:
A możesz mi wyjaśnić z jakiej okazji?
inq - 08-12-2013, 22:09

Czy będzie ktoś tak uprzejmy i podpowie mi co kupić do mojego 2,5 V6? Oczywiście jeżdżę na LPG i dużo jeżdżę - jak to taxi. Generalnie nie chcę kupić kupy, ale też nie chcę wydać majątku. Wiem, że w temacie sporo odpowiedzi jest, ale taxi rządzi się swoimi prawami.
Moje gazowniki co mi wymieniali wtryski "zabronili" kupować cokolwiek NGK. Tu każdy chwali Denso.
Na Allegro znalazłem tanie BOSCH i taki Denso. Co będzie lepsze do mojego taksówkowozu?

JaGrab3 - 08-12-2013, 22:20

Denso to platyny, Bosh iryd, niby Denso jest lepsza firmą, ale zarówno na jednych jak i drugich 50 tys na lpg zrobisz, ważne do LPG przerwę ustaw na 0,8 i będzie jak talala.
Ja mam te boshe, tyle, że je kupowałem 20zł/szt.

inq - 08-12-2013, 22:30

JaGrab3 napisał/a:
Ja mam te boshe, tyle, że je kupowałem 20zł/szt.

Kiedy i gdzie?

JaGrab3 - 08-12-2013, 22:34

pół roku temu, parę stronek temu dawałem namiary. Paweł.
Kupowałem w sumie 10 świec, bo do samochodu żony, i taką cenę udało mi sie wynegocjować.

inq - 08-12-2013, 22:53

Znalazłem nuemr GG - trzeba będzie sobie założyć bo już dawno nie używałem :) Co to w ogóle za człowiek ten Paweł? Jak po 20 zł to biorę jutro bo już powoli nie da się jeździć :|
JaGrab3 - 08-12-2013, 23:26

Nie da się jeździć? Może to nie świece.... może gaziarze na to zwalają....
Oglądałeś te co masz teraz zamontowane?

inq - 09-12-2013, 07:35

Silnik na gazie nie trzyma wolnych obrotów. Na benzynie też nie jest idealnie, ale o niebo lepiej. Później w czasie przyspieszania "pierdzi" i nie przyspiesza płynnie - tak jakby nie miał mocy. Na zimnym silniku jest ok, później im dłużej jeżdżę to sytuacja się pogarsza. Na benzynie problem przy przyspieszaniu występuje też, ale o wiele rzadziej. Dla mnie to klasyczny przykład świeco/przewodowy. Poza tym wyskakuje wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Świec nie sprawdzałem, a jeśli już to jakim kluczem tam się wykręca? Przód mogę zerknąć w sumie, ale jak rozbiorę tył to od razu wymienię bo w sumie to stare to już nie wiem ile dokładnie, ale u mnie 45kkm zrobiły.
fredfm - 09-12-2013, 09:12

inq napisał/a:
..Na zimnym silniku jest ok, później im dłużej jeżdżę to sytuacja się pogarsza...


Świece oczywiście wymień, do LPG najlepiej przerwa 0,8, kable również pasowałoby zmienić. Jednak obstawiałbym przede wszystkim kończący się moduł zapłonowy, na zimnym będzie właśnie w miarę ok, później im cieplej tym większe problemy. Spróbuj podmienić od kogoś cały aparat, będziesz wiedział na czym stoisz. A na samym końcu regulacja lpg, w lublinie najlepiej u Pana Adama Rogowskiego...

inq - 09-12-2013, 10:46

Świece zamówione - jutro będą. Moduł TAKI ŁO będzie pasował?
gawron - 09-12-2013, 10:49

inq napisał/a:
Świece zamówione - jutro będą. Moduł TAKI ŁO będzie pasował?


No i jakie w końcu kupiłeś? Bo i ja się zasadzam na wymianę

JaGrab3 - 09-12-2013, 10:50

inq napisał/a:
Silnik na gazie nie trzyma wolnych obrotów. Na benzynie też nie jest idealnie, ale o niebo lepiej. Później w czasie przyspieszania "pierdzi" i nie przyspiesza płynnie - tak jakby nie miał mocy. Na zimnym silniku jest ok, później im dłużej jeżdżę to sytuacja się pogarsza. Na benzynie problem przy przyspieszaniu występuje też, ale o wiele rzadziej. Dla mnie to klasyczny przykład świeco/przewodowy. Poza tym wyskakuje wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Świec nie sprawdzałem, a jeśli już to jakim kluczem tam się wykręca? Przód mogę zerknąć w sumie, ale jak rozbiorę tył to od razu wymienię bo w sumie to stare to już nie wiem ile dokładnie, ale u mnie 45kkm zrobiły.


Od kiedy Ci się tak dzieje?

[ Dodano: 09-12-2013, 10:54 ]
fredfm napisał/a:
w lublinie najlepiej u Pana Adama Rogowskiego...

Potwierdzam, znam go z wypowiedzi na LPG-FORUM - ma wiedzę.

inq - 09-12-2013, 12:52

gawron napisał/a:
No i jakie w końcu kupiłeś? Bo i ja się zasadzam na wymianę

W/w Paweł polecił mi NGK.

JaGrab3 napisał/a:
Od kiedy Ci się tak dzieje?

W sumie to nierówna praca na postoju na LPG od dawna już. Myślałem, że to wina wtrysków, które i tak były na wykończeniu, a jeden w ogóle nie działał. Tuż przed wymianą wtrysków - jakoś z tydzień temu zaczęły się wariacje w czasie jazdy też. Myślałem, że wariuje bo padł mi stary aku i uczy się obrotów. Po wymianie wtrysków LPG dzień - dwa było ok, ale mało jeździłem. Później zaczęło szarpać na gazie i wyskoczył CE P0301. Na benzynie było lepiej - przyspieszał normalnie, ale teraz jest już źle. Z dnia na dzień coraz mocniej szarpie i teraz też na PB. Ogólnie brakuje mu mocy i nie przyspiesza płynnie, na postoju latają obroty.

JaGrab3 - 09-12-2013, 12:59

Jeżeli zrobiłbys reset ECU (klema ujemna ) i potem go nagrzał na postoju, NIE DOTYKAĆ LPG, żeby tylko na PB chodził, czy po tym będzie normalnie jeździł?
Czasami gaziarze, jak są lipni, źle parują wtrsyki (przez głupotę chyba tylko) i potem taki silnik się rozkalibrowuje, bo przesuwają się mapy, jest właśnie szarpanie itd, jak jeszcze posrają parowanie między bankami to juz wogóle masakra, bo korekta ecu od sondy lambda praktycznie nie działa.
Jaki masz sterownik LPG?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group