To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Naprawa nadkoli

Hugo - 08-05-2016, 22:41

Niestety, ale tym Bollem zabiłeś to auto, wiem co mówię, bo sam tak zrobiłem z poprzednim Galem :? Pod bollem rdza szaleje ze zdwojoną siłą.
Maciejos - 09-05-2016, 10:59

Hogo, dlaczego piszesz, że "zabił" auto Bollem ? W Internecie wszędzie tylko Boll i Boll...może to Ty (bez urazy) coś źle zrobiłeś ? ...naprawdę zaczynam się denerwować przed oddaniem auta do blacharza/lakiernika, mimo że uczynię to dopiero w lipcu/sierpniu...


aha - nikt mi nie odpowiedział na zadane wyżej pytanie - Czy można robić profile i reperaturki razem, czy lepiej oddzielić te dwie sprawy ?

Hugo - 09-05-2016, 12:19

Maciejos, podwozie poprzedniego Galanta skrobałem płaskim śrubokrętem i odrdzewiałem półtora tygodnia, zapodkładowałem i zakonserwowałem bollem. Po roku było tak samo zgnite. Raczej bardziej dokładnie zrobić tego nie szło. Pod bollem rdza szalała, że hej. Boll tylko ładnie wygląda po nałożeniu i tyle z jego zalet. Obecnego Gala zrobiłem środkami Noxudol i po 3 latach pojawiło się tylko kilka drobnych rdzawek.
Maciejos - 09-05-2016, 13:58

OK - dzięki za odpowiedź - pytałem, bo część zakładów blacharsko-lakierniczych uparła się chyba na tego Bolla.
Marcino - 10-05-2016, 09:02

Hugo napisał/a:
Maciejos, podwozie poprzedniego Galanta skrobałem płaskim śrubokrętem i odrdzewiałem półtora tygodnia, zapodkładowałem i zakonserwowałem bollem. Po roku było tak samo zgnite. Raczej bardziej dokładnie zrobić tego nie szło. Pod bollem rdza szalała, że hej. Boll tylko ładnie wygląda po nałożeniu i tyle z jego zalet. Obecnego Gala zrobiłem środkami Noxudol i po 3 latach pojawiło się tylko kilka drobnych rdzawek.

Zgadzam się z Hugo, u mnie było podobnie. Zebym 9 lat temy miał taką wiedzę jak teraz to miałbym podwozie bez rdzy...

Bartekkita - 11-05-2016, 01:52

Ja niestety też Bolla w newralgicznych miejscach rwałem po roku :/ Poprawiłem jeszcze podkład epoksydowy i dałem Noxudola i od 2 lat jest spokój.
parian - 11-05-2016, 10:50

"Blacharz" sknocił mi wymianę reparaturki, od zewnątrz zostawił nierówności i źle polakierował. Przeżyję to, kwestia estetyki, zresztą można poszpachlować i wyrównać. Ale tknęło mnie żeby sprawdzić jak to wygląda w środku. Włożyłem rękę z telefonem i ukazał mi się widok gołych spawów.
Co z tym zrobić? Wypsikać jakąś konserwą? Bo tak chyba nie mogę tego zostawić?

robertdg - 11-05-2016, 17:36

Trzeba to zakonserwować zanim sie tam wilgoć zadomowi
muka997 - 11-05-2016, 20:04

dokładnie, odtłuścić i konserwacja czym prędzej tym lepiej
milo - 11-05-2016, 22:50

parian napisał/a:
Co z tym zrobić? Wypsikać jakąś konserwą? Bo tak chyba nie mogę tego zostawić?

Oczyścić potem podkład antykorozyjny i dobrze zakonserwować

sampler - 12-05-2016, 07:46

oczywiście jakaś dobra konserwacja w postaci wosku np noxudol 700
Marcino - 17-05-2016, 10:50

A co to reparaturka na zakłądkę?
parian - 18-05-2016, 13:08

Nawet nie pytaj :/
Szwagroz - 08-06-2016, 17:56

Szybkie pytanie, musze wymienić przedni prawy błotnik (purchloza pospolita), na allegro znalazłem tego sporo, tyle że chce uniknąć malowania. Czy od kombi pasuje do sedana? I jak duża różnica jest w lakierze A69 i A71
sampler - 08-06-2016, 20:28

A69 i A71 to dwa różne kolory różnica będzie mocno widoczna.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group