To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

Juiceman - 01-09-2010, 23:23

Ponad 4k km już przejechane na Mikodach GT i klockach ATE - jest git :)
viader - 02-09-2010, 08:27

Krzyzak napisał/a:
davyjohn napisał/a:
No drugi komplet Mikody pogiął się z Ferodo Premier

to są bardzo twarde klocki - miałem je do tarcz TRW i też pogięte... do tego strasznie piszczały


No to u mnie najtańsze tarcze zniosły te klocki bez problemu, zero piszczenia. Nie wiem jak twardy klocek może tak bardzo pylić...

Krzyzak napisał/a:
viader napisał/a:
mechanik założył mi klocki kashiyamy

viader napisał/a:
Te klocki były poprostu za twarde do tarczy

nie wiem, jak do tych tarcz, ale ogólnie to nie znam miększych klocków od kaszajamy


Dziwne, aby miękkie klocki w ogóle nie pyliły, przecież miękkie powinny się chyba ścierać? Przejechałem na nich tylko jakieś 5kkm ale ich zużycie zerowe...

Mam wrażenie jakbyśmy pisali o zupełnie innych klockach, może ich jakość i mieszanka jest uzależniona od modelu...

menic - 02-09-2010, 11:18

Juiceman napisał/a:
Ponad 4k km już przejechane na Mikodach GT i klockach ATE - jest git :)
Wczoraj zamontowałem taki zestaw na przód, i mam nadzieję, że trochę pojeżdżę bez "bicia" :)
Zhan - 02-09-2010, 11:57

Juiceman napisał/a:
Ponad 4k km już przejechane na Mikodach GT i klockach ATE - jest git :)


u mnie ten zestaw wytrzymał najdłużej ze wszystkich, jakieś 6 tys :-)

KaWu - 02-09-2010, 12:20

Juiceman napisał/a:
Ponad 4k km już przejechane na Mikodach GT i klockach ATE - jest git


Tarcze u mnie tez sie sprawuja ok. Klocki chyba mam Lucasa. No i ja nie osiagam takich predkosci jak wy bo mam 2,0 :)

Tarcze przejechaly ~18 270 km.

mario mario - 02-09-2010, 18:08

Witam szanownych kolegów. Siedzę i czytam 45 stron postów i nie wiem jakie tarcze i klocki wybrać. Jak wiemy wszyscy bolączką galancjków tych z silnikami 2,5 V6 24 do 2000 roku były właśnie hamulce, po lifcie poprawiono hamulce, napewno przód dano większe tarcze i większe zaciski. Niestety mimo to mnie też dopadł problem pogiętej tarczy na szczęście jednej tej lewej, prawa jest ok. Byłem w sklepie z tjuningowanymi akcesoriami, powiedzieli, że jak nie chcę mieć problemów to mogą mi sprzedać komplet tarcz i klocków do przodu za skromne 1000 PLN firma chyba BBC albo BCC jak dobrze pamiętam, no niestety tyle za tarcze nie zapłacę. No ale po przeczytaniu tego co napisaliście nie mam zielonego pojęcia co w rozsądnej cenie zakupić. Mam propozycję piszcie kto miał jakie doświadczenia z konkretnymi zestawami, bo może prawda jest taka, że tarcze są dobre tylko, źle dobrane klocki, większa temperatura podczas tarcia, kałuża i po tarczy.
m6riano - 02-09-2010, 19:39

z tego co wyczytałem nasuwają mi się wnioski co do kilku kompletów:
Tarcze ZIMMERMAN + Klocki FERODO - chyba najdroższy zestaw
Tarcze BREMBO + Klocki FERODO - dość drogi zestaw(chyba w każdym aucie się sprawują)
Tarcze MIKODA GT + Klocki Textara
Tarcze MIKODA GT + Klocki ATE = nie tak drogie zestawy(jedni narzekają, inni chwalą)
dalej to juz chińszczyzna różnych marek, chyba że o czymś zapomniałem?

robertdg - 02-09-2010, 20:14

Krzyzak napisał/a:
davyjohn napisał/a:
No drugi komplet Mikody pogiął się z Ferodo Premier

to są bardzo twarde klocki - miałem je do tarcz TRW i też pogięte... do tego strasznie piszczały


Hmm... mam wręcz przeciwnie zdanie, ale nie na tarczach TRW, tylko Zimmerman'ach, fakt faktem, klocki lubiały piszczeć, było to denerwujące, ale jeżeli chodzi o ich ścieralność, to była rewelacja, hamulec też był rewelacyjny, w przeciwienstwie, do innej bardzo markowej firmy, być może te klocki nie chca wspolpracowac z tarczami TRW :|

maciekdj - 06-09-2010, 19:28

Chciałem dzisiaj wymienić tarcze z tyłu, ale nie mogłem ściągnąć starych bo zapieczone są trochę. Jak mam zdjąć te stare ???
marcinzam - 06-09-2010, 19:45

maciekdj napisał/a:
Cytat:
Chciałem dzisiaj wymienić tarcze z tyłu, ale nie mogłem ściągnąć starych bo zapieczone są trochę. Jak mam zdjąć te stare ???


masz w tarczy dwa otwory na wkręcenie śruby ,wtedy tarcza powinna zejść

maciekdj - 06-09-2010, 19:53

marcinzam napisał/a:
maciekdj napisał/a:
Cytat:
Chciałem dzisiaj wymienić tarcze z tyłu, ale nie mogłem ściągnąć starych bo zapieczone są trochę. Jak mam zdjąć te stare ???


masz w tarczy dwa otwory na wkręcenie śruby ,wtedy tarcza powinna zejść


Są nawet jest taki otwór zaślepiony gumą nie wiem po co. Ręczny ma być zwolniony rozumiem ?
Czyli tak odkręcam koło, zdejmuję zacisk, wkręcam śruby i powinno zejść :)

luckyluck - 06-09-2010, 20:06

maciekdj napisał/a:
Ręczny ma być zwolniony rozumiem ?

Jeśli będziesz miał zaciągnięty ręczny, to w życiu nie zdejmiesz tylnych tarcz. Chyba, że młotem 5 kilowym... :lol:

mario mario - 06-09-2010, 20:44

Przez te otwory masz dostęp do śruby korektora, jak sobie poświecisz to ją zobaczysz, musisz ją skręcić a szczęki się zajdą i ściągniesz tarczo-bęben. Jak zakładasz nowe tarczo-bębny to musi przecież wejść na szczęki, zbiegiem czasu okładziny się wycierają i po części bęben również korektor pod wpływem zaciągania ręcznego sam się odkręca i dostosowuje do bębna. Skręcisz korektor i po problemie.
fj_mike - 06-09-2010, 20:46

maciekdj napisał/a:
Są nawet jest taki otwór zaślepiony gumą nie wiem po co

Do regulacji ręcznego.

maciekdj - 07-09-2010, 08:22

fj_mike napisał/a:
maciekdj napisał/a:
Są nawet jest taki otwór zaślepiony gumą nie wiem po co

Do regulacji ręcznego.

Czyli mam to śrubę zakręcić na max żeby ręczny był max na luzie od bębna?
A jaki klucz tam pasuje?
Jaki rozmiar śrub pasuje do tarczy żeby ją zdjąć ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group