Nasze Miśki - Misiek został napadnięty :( (czyli moje z Miśkami przygody)
Hugo - 22-01-2019, 08:53
No właśnie, bo u brata w Grandku 2,4 coś wali pośrodku auta w komorze silnika, zmieniliśmy prawego McPhersona, bo był amor wylany i nic. Sprawdziliśmy oba drążki kierownicze i końcówki drążków i bez luzów. Pozostaje maglownica chyba tylko.
wichura1 - 22-01-2019, 11:17
Wejdź do kanału, a on niech odpali i skręca lewo/prawo (samochód musi stać na kołach). Najłatwiej znaleźć stuki takim stetoskopem z sondą.
wichura1 - 25-01-2019, 18:36
Właśnie wypisałem się z Mitsumaniaków na Facebooku.Dziwne teksty, naśmiewanie z potrzebujących pomocy, durne pytania. To chyba nie tak miało być?
Lucek_37 - 26-01-2019, 09:43
Masz rację. Przy co drugim poście rozpętuje się gównoburza wywołana przez "znafcóf". Z tego co widzę to poziom utrzymywany jest tylko przez użytkowników z forum.
P.S. Na Facebooku grupa Galanta to już w ogóle przedszkole
Bizi78 - 26-01-2019, 10:09
Bo może nie ma tam kto pożądku pilnować .
Całe szczęscie mnie na FB nie było i nie będzie .
wichura1 - 02-05-2019, 19:55
Kierownica i mieszek zostały obszyte, od nowa, włoską skórą. Przy okazji zdejmowania kierownicy uszkodziłem taśmę (ASR, klaksonu i tempomatu), oraz czujnik kąta skrętu kierownicy. Dwa tygodnie temu, wymieniłem taśmę i skasowałem błąd SRS. Dzisiaj wymieniłem czujnik kąta skrętu kierownicy. Od razu automatycznie zgasła kontrolka TCL, świecąca na pierwszym zdjęciu, a kontrola trakcji zaczęła działać. Po prostu przy robocie, trzeba myśleć.
Hugo - 02-05-2019, 20:12
Przy okazji spytam, jak skasowałeś błąd SRS? Sam czy w warsztacie? U brata wymieniałem panel klimatyzacji i podobnie jak Ty nie bardzo myślałem i odłączyłem wtyczkę od wyłącznika poduszki pasażera co spowodowało zapalenie się kontrolki SRS.
wichura1 - 02-05-2019, 21:09
Kolega ma interfejs MUT i mi skasował.
Hugo - 02-05-2019, 22:20
Tak myślałem, że MUT-em, dzięki.
wichura1 - 05-05-2019, 16:47
W długi weekend majowy, wypróbowałem platformę na hak, do przewozu rowerów. Zakupiłem Menabo Project Tilting 3, w przyzwoitej cenie 700PLN. Całkiem dobrze się ją montuje, przy czym, do montażu potrzebny jest klucz dynamometryczny (kupiłem używkę w lombardzie i wyskalowałem z porządnym kluczem posiadającym atest). W komplecie jest listwa ze światłami i miejscem na tablicę rejestracyjną, oraz redukcja z 13pin na 7pin, paski mocujące koła, pasek do związania z podporą i pasek do zabezpieczenia o klapę bagażnika. Rowery przewiozłem bez problemu, każdy jest inny (jeden stalowy miejski, dwa górskie, aluminiowe). Nic się nie poluzowało, nie było też problemów z demontażem rowerów i bagażnika. Bagażnik jest uchylny, więc nie ma problemu z otwarciem klapy bagażnika. 3 rejestracja w wydziale komunikacji, kosztuje 55PLN. Naklejka z numerem, wklejona jest do dowodu rejestracyjnego i opisana bagażnik rowerowy.
jacek11 - 05-05-2019, 16:51
I to tak sobie na haku tylko siedzi ? nie ma dodatkowych mocowań ?
wichura1 - 05-05-2019, 17:42
Tak, tyle, że jest dokręcone do haka momentem 100 Nm. Ładowność max 45kg.
wichura1 - 07-10-2019, 09:03
Przy przebiegu 206.800km, wymiana:
- olej w silniku: Mobil M-Sup 3000 X1 5W40
- filtr oleju
- olej w skrzyni biegów: Motul Gear 300 75W90
- filtr powietrza
- filtr kabinowy
wichura1 - 21-10-2019, 10:38
Wymiana lekko cięknącego wysprzęglika, na nówkę TRW, płyn hamulcowy K2 DOT4. Naprawa włącznika stacyjki. Przekułem punktakiem wytarte i wypalone styki, zaznaczone strzałkami. Zaczął bez problemów odpalać, choć jestem świadom, że wciągu roku włącznik będzie do wymiany.
Krzyzak - 21-10-2019, 12:29
Identyczne problemy ze stacyjką są w Sigmie. Może ten sam podzespół użyli?
Generalnie ja to naprawiałem przez cynowanie i potem szlifowanie aby nie była zbyt duża kulka.
Cynowałem oczywiście te cypki na czarnym elemencie.
|
|
|