Nasze Miśki - Szpala85 i tym razem Galant
szpala85 - 01-11-2012, 13:02
areksz121,
ile ta flaszka kosztuje bo wczoraj juz mnie szlag trafiał ... lubie jak pali mi się jedna czerwona kontrolka , a nie dwie
muszę to zreperować .... pisz ile $$$ i sie dogadujemy
deejay - 01-11-2012, 13:23
szpala85 napisał/a: | cały czas mam błąd srs (byłem u magika z komputerem ale olał mnie ciepłym moczem i powiedział że on takich starych aut nie robi ) ...... |
Jak cos to mam Muta , bedziesz przejazdem to dzwoń/pisz
szpala85 - 01-11-2012, 21:50
deejay, okej będę miał to w pamięci
szpala85 - 08-01-2013, 18:12
podczas wyprzedzania coś hukło ..... obroty na full i Galant dalej nie jedzie .... ani na D ani na R (2 L też nie osiągalne ) .... wydaje tylko taki jęeeeek nie ma szarpnięć ... nic .... Panowie co się stało i jakie mam możliwości jeżeli chodzi o naprawę ?
Owczar - 08-01-2013, 18:19
Konwerter albo skrzynia. Stawiam na to pierwsze. Prędkościomierz się porusza?
szpala85 - 08-01-2013, 18:20
tak
Owczar - 08-01-2013, 18:21
Jak dodajesz gazu i stoisz w miejscu?
Półosie sprawdzałeś?
szpala85 - 08-01-2013, 18:26
jak stoje w miejscu dodaje gazu obrotomierz działa ..... przed chwilką byłem holowany i prędkościomierz też działa ..... .... daje na D i wyje ... nie ma żadnych szarpnięć obroty są tak jak na neutralnym ...
Owczar - 08-01-2013, 18:33
Chodziło mi o to czy jak dodajesz gazu na postoju czy dała prędkościomierz. Ale z objawów, które opisałeś to pasuje konwerter.
szpala85 - 08-01-2013, 18:35
Owczar napisał/a: | prędkościomierz | hehe nie jak stoje w miejscu to nie działa ... działa obrotomierz ... źle przeczytałem sorry
droga taka impreza ... i czy sam to zreperuje ?
Owczar - 08-01-2013, 18:43
Nie wiem jak w E54, ale w EA regeneracja konwertera ok 1k. Plus robocizna. Nie wiem na ile masz warunki żeby to zrobić. Skrzynia do wyjęcia. Zresztą to niekoniecznie musi być konwerter. W EA to typowa usterka i przy tych objawach na 95% winien jest właśnie konwerter lub inaczej wieloklin konwertera.
szpala85 - 09-01-2013, 19:52
po długich poszukiwaniach warsztatu który podjął by sie naprawy Gala .... skrzyni automatycznej ... stwierdzam że w jelonce nikt się na tym nie zna .... ....
postanowiłem sam naprawić skrzynię ..... i teraz mam pytanko jak rozbiorę skrzynię /oddzielę od silnika to od razu na wierzchu mam konwerter ... jak zdiagnozować że jest zepsuty , po wyglądzie ? coś będzie uszczerbione ?
Owczar - 09-01-2013, 23:28
Poczytaj o tym w ea. Jest sporo łącznie ze zdjęciami.
szpala85 - 10-01-2013, 22:25
Owczar, tak zrobiłem dzięki za info ... myślę że wszystko juz wiem ... czyli w konwerterze jest wieloklin który po prostu się zmielił ..... muszę wyciągnąć konwerter i wysłać go do regeneracji oraz sprawdzić stan tego wałka czy nie jest starty ....
na razie rozbieram wszystko co mi przeszkadza ..... i kombinuję kasę na konwerter .... niestety osoba bezrobotna musi sporo kombinować aby uzbierać 670 zł
napiszcie mi czy w tym Midparts mamy jakieś zniżki ?
Hugo - 11-01-2013, 08:22
szpala85 napisał/a: | kombinuję kasę na konwerter | Wyjmij konwerter, posiadam konwerter od Galanta z 1995 r. z silnikiem 2.0 16V. W 100% sprawny. Sprzedam Ci bardzo tanio, tylko wymontuj swój, zrób jakieś pomiary abym mógł porównać z moim i będziesz zadowolony. Myślę, ze powinien pasować. Cena to będzie nie więcej niż 1/3 ceny regeneracji
|
|
|