To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Konserwacja podwozia

abdul - 21-06-2017, 17:18

Marcino, tak jest :)
adm78 - 25-06-2017, 18:22

Witam

Dopiero teraz miałem okazje na podnosniku umyc dokladnie cisnieniowo podwozie zeby ocenic po zimie stan zabezpieczenia. Wszedzie czarno, nawet nalotów nie widac. Nadkola wew czarne jak smola niestety ranty robione z reperaturkami 4 lata temu nadają sie juz do roboty na nowo.
Polecam emulsje poliuretanową na pistolet, jest super szczelna i novola, po zimie nadal elastyczny i nic sol mu nie zrobiła.

milo - 25-06-2017, 18:27

adm78 napisał/a:
niestety ranty robione z reperaturkami 4 lata temu nadają sie juz do roboty na nowo

Sprawdzałeś od wewnątrz od strony bagażnika nadkola ? było zabezpieczone ?

adm78 - 25-06-2017, 18:32

milo napisał/a:
adm78 napisał/a:
niestety ranty robione z reperaturkami 4 lata temu nadają sie juz do roboty na nowo

Sprawdzałeś od wewnątrz od strony bagażnika nadkola ? było zabezpieczone ?


Byly, same ranty tylko żre bo miedzy wew a zew nadkole nie uszczelnili masą dokladnie. Dodatkowo szpachla wstaje pod lakierem wiec byla slaba robota, dlatego wszystko do poprawki.

Marcino - 25-06-2017, 22:50

Co to za emulsja podaj dokładnie aż poczytam co to warte
More Than Explo - 06-08-2017, 00:27



Te łaty na zdjęciu to fabryczna konserwacja? Mam pełno takich w aucie, ich kształty i miejsca sugerowały mi, że to robota jakiegoś blacharza... ale widząc takie same na zdjęciach wrzuconych przez Hugo nabrałem wątpliwości.

Bo tak generalnie, to zerwałem te łaty w bagażniku i była pod nimi ruda.... w dwóch miejscach na wylot :ANAL:

Hugo - 06-08-2017, 09:26

Nie widzę zdjęcia.
More Than Explo - 06-08-2017, 12:59

Haha super zbieg okoliczności. To było twoje wrzucone zdjęcie z sekcji zwłok z poprzedniej strony. Właśnie wygasło :)

Wrzucam podnownie:

FOTO

Hugo - 06-08-2017, 18:28

Te łaty to fabryczne maty antywibracyjne. Są w każdym Galu w bagażniku we wnęce koła zapasowego, na nadkolach tylnych od strony bagażnika i kabiny, na nadkolach przednich od strony kabiny (jak na zdjęciu) oraz na podłodze w kabinie.
More Than Explo - 06-08-2017, 21:01

O kurcze... a ja myślalem, że to robota jakiegoś blacharza :shock:

Tak czy inaczej, zerwałem takie łaty we wnęce koła zapasowego i było tam trochę rudo. W dwóch miejscach dziury na wylot. Planowałem zerwać wszystkie, ale skoro są fabryczne to chyba się wstrzymam :)

dzięki za info

Bizi78 - 06-08-2017, 21:17

Zawsze możesz zerwać, poprawić blacharsko lakierniczo i wygłuszyć po całości :wink: .
qwert08 - 08-08-2017, 21:22

Witam wszystkich :wink:

Szukam w Krakowie godnego polecenia warsztatu samochodowego, który dobrze zrobi konserwacje podwozia.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów mi coś podpowie/poleci?

Pozdrawiam :wink:

Marcino - 10-08-2017, 14:06

Bizi78 napisał/a:
Zawsze możesz zerwać, poprawić blacharsko lakierniczo i wygłuszyć po całości :wink: .

Ja zerwałem co sie dało zapodkladowalem i na to dałem baranka wygłaszającego na cała podłogę i bagażnik wnęki nadkoli profile i inne zamknięte zalane Noxudol 750.

Michaszysz - 20-08-2017, 01:15

Cześć

Zamierzam zrobić konserwację podwozia, przeczytałem wszystkie 40 stron tematu i wybrałem:

1. Czyszczenie
2. Dinitrol RC 800 250 ml na miejsca gdzie była rdza
3. Podkład epoksydowy 1.6l http://allegro.pl/podklad...6756274478.html na podwozie, nadkola
4. Noxudol 750 1l w profile zamknięte i na podwozie, przed noxudol 900
5. Noxudol 900 1l na podwozie
6. Noxudol 1600 1l na nadkola

Mam pytanie ile będę potrzebował puszek tych poszczególnych preparatów, jakie podzespoły mam pominąć i ich nie malować i czy mogę te wszystkie preparaty nakładać pędzlem? Noxudol 750 kupiłbym wtedy w sprayu.

Marcino - 20-08-2017, 14:24

Nie dawał bym 750 pod 900.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group