To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Zhan - 31-05-2011, 23:57

deejay, masz interfejs do staga?
deejay - 01-06-2011, 00:00

Zhan napisał/a:
deejay, masz interfejs do staga?


tzn ? raczej nie :wink:

Owczar - 01-06-2011, 00:01

deejay, a gdzie masz reduktor? Ty masz webasto więc pod aku pewnie nie masz reduktora :)
deejay - 01-06-2011, 00:03

Owczar napisał/a:
deejay, a gdzie masz reduktor? Ty masz webasto więc pod aku pewnie nie masz reduktora


Tutaj :wink:


Anonymous - 01-06-2011, 00:05

Zhan napisał/a:
Derpin napisał/a:
KME silver, do tego wtryski MJ

ten zestaw nie ogarnia V6. Podłączałeś komputer do sterownika? u mnie dopiero jak sam się zainteresowałem instalką okazało się, jakimi partaczami byli gazownicy i że Silver jest za słaby. A wtryski MJ też przerabiałem, w pierwszym półroczu skończyły mi się dwa. Od mniej więcej dwóch lat mam Matrixy i zapomniałem o problemach z wtryskiwaczami.


jeżeli masz fejs do sterownika + jakiś program to pożycz mi proszę a chętnie zrobię odczyty i zrzuty ekranu, tak żebyś mógł stwierdzić czy ogarnia czy nie. z tego co sprawdzałem sam to odczyty z lambd są podobne zarówno na pb jak i lpg, check się nie zapala, auto pracuje ładnie nie dławi się, nie ma odczuwalnie mniejszej mocy na gazie, ten sam reduktor ma także nerus3, i z tego co rozmawiałem z nim ostatnio to też sobie chwali. Dla mnie to kwestia poprawnego zestrojenia całości ze sobą.
jakiej średnicy masz miedź u siebie ?

Owczar - 01-06-2011, 00:13

deejay napisał/a:
Tutaj


Dzięki :)

Zhan - 01-06-2011, 00:14

Derpin, gdybyś był z wawy to nie byłoby problemu ale takie pożyczanie do Szczecina pewnie wyszło by drożej niż sam interfejs :-) Chyba, że masz komputer ze sprzętowym RS-em, wtedy mogę Ci sprezentować mój stary interfejs bo teraz mam na USB. Ja mam miedź 6mm i po zmianie Silvera na Scorpiona poczułem różnicę. U mnie też było dobrze bo gazownicy ustawili przełączanie na PB przy 5k rpm. Dopiero jak podniosłem tę granicę do 7k i popatrzyłem na spadki ciśnienia okazało się, że Silver nie wyrabia. Zresztą na forach tematycznych on ma opinie reduktora do 150hp realnie.

[ Dodano: 01-06-2011, 00:18 ]
Owczar napisał/a:
deejay napisał/a:
Tutaj


Dzięki :)


Według mnie za wysoko jest ten reduktor. Jeśli dobrze widzę to jest on najwyższym elementem układu chłodzenia a co za tym idzie może się w nim zbierać powietrze. Reduktor powinien być zamontowany poniżej zbiornika wyrównawczego, tak i kiedyś tłumaczył gazownik i logika potwierdza tę opinie.

Anonymous - 01-06-2011, 00:27

a no właśnie u mnie jest miedź 8mm, może to dlatego auto ciągnie do 6 tys a potem dopiero pb, gazownik poinformował mnie o tym fakcie i powiedział, że na tym reduktorze wyciąga prawie do 7 ale tak jak piszesz spadki ciśnienia są wtedy za duże dlatego on po testach na swoich galantach (miał ich 4, teraz ma legnum (też w gazie :P )) zasugerował mi żeby ustawić przełączenie na 6 tysi, do tych wartości ciągnie ładnie i równo na gazie bez jakiś drastycznych spadków, już nie pamiętam jaki dokładnie był spadek ale zerkałem na laptopa magika od gazu w trakcie strojenia w czasie jazdy, a potem doczytałem na forum lpg i pamiętam że wartości te były bardzo dobre. A z fejs dziękuję, mam gdzieś jeszcze jakiegoś lapka z RS-em ale leży jako zapas w szufladzie i działa tylko na przedłużaczu a takiego długiego żeby potestować w czasie jazdy nie mam ;) :P

aa i co do kme silver to gdzieś czytałem na necie jakiegoś tutka jak go przerobić żeby był lepszy już nie pamiętam pod jakim względem ale coś się tam rozwiercało coś zatykało itd, nie wiem może mój już został przerobiony w fabryce :P

Zhan - 01-06-2011, 00:34

Derpin napisał/a:
po testach na swoich galantach (miał ich 4, teraz ma legnum (też w gazie :P )) zasugerował mi żeby ustawić przełączenie na 6 tysi, do tych wartości ciągnie ładnie i równo na gazie bez jakiś drastycznych spadków


ech, jak widać gazownicy to prawie jak iluzjoniści, wstawią lipę i wmówią człowiekowi, że tak powinno być :-)
Takie ustawienie jednoznacznie świadczy o tym, że reduktor jest za słaby. Na gazie ma działać do odcięcia zapłonu a nie do 6 tys. A fakt, że Tobie to nie przeszkadza (co doskonale rozumiem) niczego nie zmienia w kwestii zasadniczej. To tak jakbyś jeździł z dziurawą oponą i codziennie musiał dopompowywać... da się tak ale nie znaczy, ze to jest normalne.

mar111cin - 01-06-2011, 03:24

Owczar mam reduktor przy scianie grodziowej, dokładnie na środku jej długości, na wysokości kolektorów ssących. Dokładnie tutaj zdjęcie u mnie spod maski : http://imageshack.us/phot.../img3146vs.jpg/ (na czerwono zaznaczone usytuowanie drugiej listwy wtryskiwaczy)
Sticker - 01-06-2011, 07:59

A mnie ciekawi jak macie porobione nawierty kolektora w V6.
U mnie wszystkie gazownik zrobił od przodu kolektora, co za tym idzie trzy były prxzy wtryskiwaczach benzyny a trzy na samej górze kanału dolotowego.

DziadekMirek - 01-06-2011, 08:38

badmdfk napisał/a:
:lol: żadnych klekotów :twisted:


Bo zycie jest za krotkie by jezdzic dieslem ;)

KaWu - 01-06-2011, 08:49

m6riano napisał/a:
trochę podrożał i nagle zmienił moc do 200km..;-)


I tak jest przeszacowana (podobno). Na necie kiedys byl opis uzytkownika tego reduktora w Alfie :)

DziadekMirek napisał/a:
Dziwne ze nikt nie wspomnial o Zavoli


Ja je ciagle polecam. Stare i sprawdzone.

Owczar napisał/a:
Jeśli zavoli to 2 raczej...


Niekoniecznie. Ustawialem V6 w automacie z jednym Zavoli i swoje robil. Co prawda spadki juz byly ok 0,4 bara ale wg mnie do zaakceptowania. Pracowal na wyzszym cisnieniu.

Derpin napisał/a:
KME silver

Popieram Zhan,. W Omedze V6 - taka moc co u Ciebie. Silver nie dawal rady. Co prawda byla to zima i moze dlatego umieral termicznie. Ale jaki sens kupowac reduktor tylko na letnie dni :?:

Zhan napisał/a:
A wtryski MJ też przerabiałem, w pierwszym półroczu skończyły mi się dwa


Chyba ze MJ z plomba z 2008-2009 roku. Niebo a ziemia z obecnymi :)

Owczar napisał/a:
A w ogóle ma ktoś hany w galu lub reduktor magic III


Reduktor jest ok do twojgo silnika. Tylko zawsze jes obawa co do "strzalu" - jest trochę tego w necie.

Zhan napisał/a:
Według mnie za wysoko jest ten reduktor.


To samo pisałem Bartkowi :twisted:

mar111cin napisał/a:
tutaj zdjęcie u mnie spod maski


Sprawdzales z kompensacja listew u siebie ? Tak jak jest nie masz tak rozjazdow bankow ?

Sticker napisał/a:
trzy były prxzy wtryskiwaczach benzyny a trzy na samej górze kanału dolotowego


Moze zastosowal dluzsze dysze w kolektorze :?: Jak nie to do poprawki.

Owczar - 01-06-2011, 09:27

Tak poczytałem o tych reduktorach i myślę nad dwoma zavoli n, ale to kwestia tego czy uda mi się je gdzieś upchnąć tak żeby zachować podobną długą przewodów do listew.
mar111cin - 01-06-2011, 09:52

Sticker u mnie będą wszystkie blisko benzynowych, bo ktoś się natrudził i zrobił nawierty po obu stronach kolektora, przez co mam teraz mały problem z oddaniem wtryskiwaczy do czyszczenia.


Kawu mam wyczepiste rozjazdy banków :/ z tym że obstawiałem zabrudzone wtryskiwacze z jednej strony (głównie przez krótszy wąż). Mówisz że to może być przez brak kompensacji ? Kiedyś pytałem gazownika to twierdził że to nic nie zmienia. W sumie ciśnienie na reduktorze mam bardzo stabilne. Szybciej by mogły być różnice z temperaturą własnie przez sposób poprowadzenia i długość węży.

doczytałem że Prins, LandiRenzo, a nawet Stag, nie przewidują kompensacji w V6. (w zestawie montażowym nic takiego nie ma)

musze znaleźć temat o wymianie świec i zobaczyć jak podejść do ściągnięcia kolektora :/ żeby się dostać do drugiej listwy wtryskiwaczy i wysłac obie na czyszczenie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group