To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Pajęcza sieć na Mitsu by SPIDER-ek

SPIDER-ek - 07-12-2012, 19:44

Marcin:) mi tak źle się nie jeździ i nie czuję jakiś negatywnych oznak:)
Teraz jeźdzę częściej Mazdą:) i powiem że Mazda ma dwa plusy: prowadzenie/układ kierowniczy, i HAMULCE -> żyleta. Galant faktycznie nie ma hamulców takich jak na tej klasy auto przystało.

Owczar - 07-12-2012, 19:47

SPIDER-ek napisał/a:
prowadzenie/układ kierowniczy


Domyślam się, że kierownica tam wraca do pozycji środkowej jak na sprężynie? :) Jeśli chodzi o hamulce to w moim są ok, ale brakuje mi porządnego serwa :/

SPIDER-ek - 07-12-2012, 19:52

To przy okazji dam Ci sobie pojeździć Mazda, to zobaczysz co to są hamulce i uklad kierowniczy. :) Ja na hamulce też nie mogę narzekać w Galancie, ale wiem jaka jest rożnica :)
Owczar - 07-12-2012, 19:59

Jeżdżę w pracy nowym golfem więc wiem jaka może być różnica :)
Hugo - 07-12-2012, 20:00

Owczar napisał/a:
Pomijając kwestie prowadzenia, to takie znoszenie powoduje też szumy powietrza po jednej ze stron auta
Jasny gwint, aż tak?
Owczar - 07-12-2012, 20:04

U siebie zauważyłem różnicę. Gdy auto krzywo jedzie to jeden z boków przyjmuje pęd powietrza. Te 10mm na tylnej osi pozwala odsłonić słupek środkowy o jakieś 5mm. Kiedy auto jedzie prosto to uderzenie powietrza przyjmuje powierzchnia czołowa auta.
SPIDER-ek - 07-12-2012, 20:04

Hugo, To jest ciekawe co Marcin pisze, ja sądzę że bardziej efekt był związany z wyklepanym zawieszeniem, i po zmianie na poli to takie odczucia na plus.
Chodź kij wie, nie znam się. Opory powietrza mają znaczenie, ale żeby aż takie były rożnice odczuwalne.Chyba że lecisz 2 paczki na autostradzie.

deejay - 07-12-2012, 20:14

Sebastian tutaj cos mam do wglądu .

http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=180

Owczar - 08-12-2012, 00:47

deejay, Ty odczułeś różnicę po poprawie tyłu?
deejay - 08-12-2012, 09:37

Owczar napisał/a:
deejay, Ty odczułeś różnicę po poprawie tyłu?


Jakos szczególnie nie .

SPIDER-ek - 11-12-2012, 13:36

Nie wiem czy ktoś z was używał dodatków do paliwa. Ja ostatnio używam Millers Petrol Power EcoMax
Muszę coś o tym powiedzieć, bo zainspirował mnie Keleron:) i ten dodatek działa.

Jadąc na zlot Keleron tankował sobie paliwko i patrzę, a on wlewa dodatek Millersa (jak dobrze pamiętam CVL TURBO). Później się okazało że wykręcił jeden z lepszych wyników na hamowni, posiadając serię.

Ja stwierdziłem co tam zaleję też dodatek do benzynki, żeby sprawdzić co to warte, albo może lepiej się poczuć. I powiem wam że odczułem różnicę. Lepiej reaguje na gaz, lepiej się wkręca na obroty, i szybciej redukuje bieg. Niby to nie ma żadnego związku ale tak właśnie się dzieje. Myślę że też mocniejszy stał się. Wcześniej używałem ręcznej zmiany biegów do poczucia mocy i wyprzedzania, a teraz praktycznie tylko nogi:)

Pytanie czy ktoś używał czegoś takiego i może potwierdzić moje poczucie że ten dodatek może faktycznie działać.

fj_mike - 11-12-2012, 13:40

SPIDER-ek napisał/a:
Pytanie czy ktoś używał czegoś takiego i może potwierdzić moje poczucie że ten dodatek może faktycznie działać.

Nie używałem ale chętnie spróbuję i podzielę się wrażeniami ;)

Owczar - 11-12-2012, 13:41

Widać placebo działa jak powinno :P
SPIDER-ek - 11-12-2012, 13:43

Owczar, No właśnie, że raczej nie. Tak bynajmniej sądzę. Z drugiej strony myślę że Millers nie pozwoliłby sobie ludzią wciskać kit? skoro by to było kłaka warte?
Owczar - 11-12-2012, 13:46

Te dodatki działają bardziej profilaktycznie, w sensie wydłużają żywotność układu paliwowego, ale nie poprawiają parametrów spalania.

A to w ogóle nie ma związku z układem paliwowym...
SPIDER-ek napisał/a:
i szybciej redukuje bieg.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group