Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT
cirus - 18-02-2013, 15:24
już lepiej ale tez ma czasami przekłamania, mierzyłeś go na hamowni ?
danino88 - 18-02-2013, 17:16
Cytat: | Hi hi hi... chcesz być poważnie traktowany, stosuj poważne pomiary... |
Tomku mam zamiar na wiosne przy suchej nawierzchni umowić się z znajomym a wtedy wynik będzie bardziej obiektywny
Cytat: | mierzyłeś go na hamowni ? |
jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę
cirus - 18-02-2013, 23:05
danino88 napisał/a: | Cytat:
mierzyłeś go na hamowni ?
jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę |
dokładnie tak sie pytam bo szczerze myślałem że dużo lepsze czasy kręci vr4, jednak masa kombiaka robi swoje..
wookash83 - 18-02-2013, 23:08
cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca
swinks_UK - 19-02-2013, 00:00
wookash83 napisał/a: | cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca |
Raczej odwrotnie
Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada, że tiptronic jest lepszy na prostej na 0-100 i 1/4 niż ręczne machanie biegami.
Na torze już jest inaczej.
Bartek - 19-02-2013, 12:25
Cytat: | Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada, |
To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY
Prosty przykład: mój Legnum z automatem do 100 rozpędza się w takim samym czasie jak WRX kumpla o potwierdzonej mocy 240 KM, przy czym widać wyraźnie różnicę w starcie - zanim skrzynia wymyśli co robić, widzę tylne światła WRXa, ale na dystansie do 100 doganiam go. Mierzone kilka razy na zamkniętym odcinku lotniska....
wookash83 - 19-02-2013, 12:26
to bardzo dobrze aczkolwiek moje doświadczenie z manualem Legnumem Radka bylo inne chociaz on mial juz modzonego moze dlatego ta roznica..to do wypowiedzi Swinksa było
danino88 - 19-02-2013, 14:49
może już wkrótce wyląduje manual a wtedy zobaczymy jak to się ma do przyspieszenia
anwi - 19-02-2013, 15:42
to jakie są różnice miedzy MT/AT??, ktoś w ogóle w pl jeździ na jakieś zloty/imprezy, być może ma ktoś pomiar do 100 czy tam na 1/4mili,
chyba ze właściciele VR4 wola siedzieć w garażu i ......FAP FAP FAP
major - 19-02-2013, 17:41
danino88 napisał/a: | może już wkrótce wyląduje manual |
manual z EVO 6?
swinks_UK - 20-02-2013, 13:10
[quote="Bartek"
To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY
[/quote]
To jest efekt "łopatki + launch control" Bartku.
cirus - 20-02-2013, 15:32
Cytat: | cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca |
automat tez dobry hamulec ale z tego co pojeździlem ostatnio różnymi wersjami w manualu to dla mnie zwykłe 2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da
danino88 - 20-02-2013, 19:24
Czemu akurat z evo 6?
Cytat: | 2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da |
akurat różnicy w wadze nie ma znaczącej
danino88 - 21-02-2013, 20:53
mała paczuszka od mikołaja
Pokrywa silnika od roch-a była już zmęczona, więc na wiosnę Julka dostanie w dużo lepszej kondycji
Anonymous - 21-02-2013, 21:02
danino88, a nie dało rady przez Tomka ściągnąć z UK tej karbonowej ? mega to wygląda, chociaż jak sobie coś przypominam to chyba pisał że są z nią jakieś problemu...
|
|
|