To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

cirus - 18-02-2013, 15:24

już lepiej ale tez ma czasami przekłamania, mierzyłeś go na hamowni ?
danino88 - 18-02-2013, 17:16

Cytat:
Hi hi hi... chcesz być poważnie traktowany, stosuj poważne pomiary...

Tomku mam zamiar na wiosne przy suchej nawierzchni umowić się z znajomym a wtedy wynik będzie bardziej obiektywny ;)

Cytat:
mierzyłeś go na hamowni ?

jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę :)

cirus - 18-02-2013, 23:05

danino88 napisał/a:
Cytat:
mierzyłeś go na hamowni ?

jeśli to pytanie do mnie to zamierzam zrobić to na wiosnę :)


dokładnie tak sie pytam bo szczerze myślałem że dużo lepsze czasy kręci vr4, jednak masa kombiaka robi swoje..

wookash83 - 18-02-2013, 23:08

cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca ;)
swinks_UK - 19-02-2013, 00:00

wookash83 napisał/a:
cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca ;)

Raczej odwrotnie :wink:
Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada, że tiptronic jest lepszy na prostej na 0-100 i 1/4 niż ręczne machanie biegami.
Na torze już jest inaczej. :mrgreen:

Bartek - 19-02-2013, 12:25

Cytat:
Ileś lat doświadczeń z CVR4 podpowiada,


To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY ;)

Prosty przykład: mój Legnum z automatem do 100 rozpędza się w takim samym czasie jak WRX kumpla o potwierdzonej mocy 240 KM, przy czym widać wyraźnie różnicę w starcie - zanim skrzynia wymyśli co robić, widzę tylne światła WRXa, ale na dystansie do 100 doganiam go. Mierzone kilka razy na zamkniętym odcinku lotniska....

wookash83 - 19-02-2013, 12:26

to bardzo dobrze :) aczkolwiek moje doświadczenie z manualem Legnumem Radka bylo inne chociaz on mial juz modzonego moze dlatego ta roznica..to do wypowiedzi Swinksa było :)
danino88 - 19-02-2013, 14:49

może już wkrótce wyląduje manual a wtedy zobaczymy jak to się ma do przyspieszenia :)
anwi - 19-02-2013, 15:42

to jakie są różnice miedzy MT/AT??, ktoś w ogóle w pl jeździ na jakieś zloty/imprezy, być może ma ktoś pomiar do 100 czy tam na 1/4mili,
chyba ze właściciele VR4 wola siedzieć w garażu i ......FAP FAP FAP

major - 19-02-2013, 17:41

danino88 napisał/a:
może już wkrótce wyląduje manual

manual z EVO 6?

swinks_UK - 20-02-2013, 13:10

[quote="Bartek"
To chyba efekt zmieniania biegów lewą ręką - zanim automat ruszy, manual jest o długość auta z przodu + mniejsze straty w skrzyni = NO WAY ;)
[/quote]
To jest efekt "łopatki + launch control" Bartku. :wink:

cirus - 20-02-2013, 15:32

Cytat:
cirus, raczej automat jest tu większym spowalniaczem przy ruszaniu z miejsca ;)


automat tez dobry hamulec ale z tego co pojeździlem ostatnio różnymi wersjami w manualu to dla mnie zwykłe 2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da ;)

danino88 - 20-02-2013, 19:24

Cytat:
manual z EVO 6?

Czemu akurat z evo 6? :p

Cytat:
2.5 V6 w kombi zbiera sie jak 2.0 w sedanie także ogromna róznica w wadze miedzy sedanem a kombiakiem. Tak czy inaczej mocy nigdy za wiele i trzeba dłubać co sie da

akurat różnicy w wadze nie ma znaczącej ;)

danino88 - 21-02-2013, 20:53

mała paczuszka od mikołaja



Pokrywa silnika od roch-a była już zmęczona, więc na wiosnę Julka dostanie w dużo lepszej kondycji :)

Anonymous - 21-02-2013, 21:02

danino88, a nie dało rady przez Tomka ściągnąć z UK tej karbonowej ? mega to wygląda, chociaż jak sobie coś przypominam to chyba pisał że są z nią jakieś problemu...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group