To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

Hugo - 13-11-2014, 18:08

komarsnk, zdjęcia nie idzie powiększyć.
P.S. Przydałaby się fotka podłogi z VR-4/Legnum dla porównania.

sveno - 13-11-2014, 18:10

Hugo, to na dachu to właśnie jest EC5x, zobacz wał, a obok wydech, podłoga ma wytłoczenie na katalizator.
komarsnk - 13-11-2014, 18:10

sveno napisał/a:
Hugo, to na dachu to właśnie jest EC5x, zobacz wał, a obok wydech, podłoga ma wytłoczenie na katalizator.

Dokładnie tak ;)
Ja jak klikam na zdjęcie to otwiera mi się w większym rozmiarze.

WreX - 13-11-2014, 18:51

sveno, wybaczcie pytanie, ale czym się różni VR4 od EC5x
sveno - 13-11-2014, 19:04

WreX, niczym, bo Galant VR4 to EC5A, a Legnum VR4 to EC5W, na zdjęciu nie widać czy to sedan czy nie, dlatego napisałem EC5x.
arturj123 - 13-11-2014, 19:06

To ja podzielę się tym. Nie pamiętam źródła skąd to mam (jakiś chyba projekt na Litwie/Łotwie?). Zdjęcia są dobrej jakości.

Do Swap-u posłużyły 3 auta:
LHD Mitsubishi Galant saloon 1999 2.4gdi - body and chasiss
http://s1291.photobucket....show/VR4/2-4GDI
RHD Mitsubishi Legnum estate 1997 2.5 twin-turbo awd - engine and transmision
http://s1291.photobucket....VR4/RHD%202-5TT
RHD Mitsubishi Galant salon 2002 2.5i elegance - interior and exterior
http://s1291.photobucket....eshow/VR4/2-5V6
Tutaj przebieg prac:
http://s1291.photobucket....3/slideshow/VR4

Czy ktoś potrafi ocenić z tych zdjęć jaki był rodzaj przekładki? Nie wydaje mi się aby to było spawanie grodzi. A jak tył?

drexvs - 13-11-2014, 22:38

Moim skromnym zdaniem wnęka na wał oraz wydech jest jak w cywilnych galach. A kata po prostu sie ppzbył :D
Juiceman - 14-11-2014, 06:03

Tu macie zdjęcia podłogi gala z 2003 - kombi :

https://plus.google.com/photos/108187468126841164607/albums/5874229645658080385

Także jak widać podłoga jest całkiem inna :



Hugo - 14-11-2014, 07:40

No to pozamiatane. Jedno z głowy :?
kabar - 14-11-2014, 08:24

Niestety, ewidentnie inaczej ukształtowana podłoga i podłużnice. Pewnie da się założyć 4x4 ale po sporej rzeźbie.
sveno - 14-11-2014, 09:53

kabar napisał/a:
Pewnie da się założyć 4x4 ale po sporej rzeźbie.
da się, niejeden juz to zrobił.
Hugo napisał/a:
No to pozamiatane. Jedno z głowy :?
czemu? Rób VR2, czyli ośke :) Jakbym miał możliwość to bym się o takie coś pokusił :)
Hugo - 14-11-2014, 09:58

sveno napisał/a:
czemu? Rób VR2, czyli ośke Jakbym miał możliwość to bym się o takie coś pokusił
Taka moc na jedną oś nie da frajdy z jazdy, musiałoby być 4x4.
sveno - 14-11-2014, 10:24

Hugo napisał/a:
Taka moc na jedną oś nie da frajdy z jazdy
eee tam
https://www.youtube.com/watch?v=8_Fk53y_xWM

chyba, że chcesz mieć auto na tor, wtedy Galant jest i tak kiepską opcją :)
280KM na ośce da radę, zobacz ile jest usportowionych kompaktów z taką mocą. Do sprawnego wyprzedzania na trasie wystarczy :)

Hugo - 14-11-2014, 10:59

Moze masz rację. Pomyślę nad tym. Kompletny silnik z osprzętem i wiązką ok. 6 000 zł, skrzynia pewnie z 2 000 zł, wymiany olejów w silniku i skrzyni, filtrów, rozrządu itp. Wtedy koszt swapu powinien się zamknąć w kwocie 10 000 zł.
sveno - 14-11-2014, 13:37

Nie lepiej całego Legnuma kupić?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group