Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
Hugo - 13-11-2014, 18:08
komarsnk, zdjęcia nie idzie powiększyć.
P.S. Przydałaby się fotka podłogi z VR-4/Legnum dla porównania.
sveno - 13-11-2014, 18:10
Hugo, to na dachu to właśnie jest EC5x, zobacz wał, a obok wydech, podłoga ma wytłoczenie na katalizator.
komarsnk - 13-11-2014, 18:10
sveno napisał/a: | Hugo, to na dachu to właśnie jest EC5x, zobacz wał, a obok wydech, podłoga ma wytłoczenie na katalizator. |
Dokładnie tak
Ja jak klikam na zdjęcie to otwiera mi się w większym rozmiarze.
WreX - 13-11-2014, 18:51
sveno, wybaczcie pytanie, ale czym się różni VR4 od EC5x
sveno - 13-11-2014, 19:04
WreX, niczym, bo Galant VR4 to EC5A, a Legnum VR4 to EC5W, na zdjęciu nie widać czy to sedan czy nie, dlatego napisałem EC5x.
arturj123 - 13-11-2014, 19:06
To ja podzielę się tym. Nie pamiętam źródła skąd to mam (jakiś chyba projekt na Litwie/Łotwie?). Zdjęcia są dobrej jakości.
Do Swap-u posłużyły 3 auta:
LHD Mitsubishi Galant saloon 1999 2.4gdi - body and chasiss
http://s1291.photobucket....show/VR4/2-4GDI
RHD Mitsubishi Legnum estate 1997 2.5 twin-turbo awd - engine and transmision
http://s1291.photobucket....VR4/RHD%202-5TT
RHD Mitsubishi Galant salon 2002 2.5i elegance - interior and exterior
http://s1291.photobucket....eshow/VR4/2-5V6
Tutaj przebieg prac:
http://s1291.photobucket....3/slideshow/VR4
Czy ktoś potrafi ocenić z tych zdjęć jaki był rodzaj przekładki? Nie wydaje mi się aby to było spawanie grodzi. A jak tył?
drexvs - 13-11-2014, 22:38
Moim skromnym zdaniem wnęka na wał oraz wydech jest jak w cywilnych galach. A kata po prostu sie ppzbył
Juiceman - 14-11-2014, 06:03
Tu macie zdjęcia podłogi gala z 2003 - kombi :
https://plus.google.com/photos/108187468126841164607/albums/5874229645658080385
Także jak widać podłoga jest całkiem inna :
Hugo - 14-11-2014, 07:40
No to pozamiatane. Jedno z głowy
kabar - 14-11-2014, 08:24
Niestety, ewidentnie inaczej ukształtowana podłoga i podłużnice. Pewnie da się założyć 4x4 ale po sporej rzeźbie.
sveno - 14-11-2014, 09:53
kabar napisał/a: | Pewnie da się założyć 4x4 ale po sporej rzeźbie. | da się, niejeden juz to zrobił.
Hugo napisał/a: | No to pozamiatane. Jedno z głowy | czemu? Rób VR2, czyli ośke Jakbym miał możliwość to bym się o takie coś pokusił
Hugo - 14-11-2014, 09:58
sveno napisał/a: | czemu? Rób VR2, czyli ośke Jakbym miał możliwość to bym się o takie coś pokusił | Taka moc na jedną oś nie da frajdy z jazdy, musiałoby być 4x4.
sveno - 14-11-2014, 10:24
Hugo napisał/a: | Taka moc na jedną oś nie da frajdy z jazdy | eee tam
https://www.youtube.com/watch?v=8_Fk53y_xWM
chyba, że chcesz mieć auto na tor, wtedy Galant jest i tak kiepską opcją
280KM na ośce da radę, zobacz ile jest usportowionych kompaktów z taką mocą. Do sprawnego wyprzedzania na trasie wystarczy
Hugo - 14-11-2014, 10:59
Moze masz rację. Pomyślę nad tym. Kompletny silnik z osprzętem i wiązką ok. 6 000 zł, skrzynia pewnie z 2 000 zł, wymiany olejów w silniku i skrzyni, filtrów, rozrządu itp. Wtedy koszt swapu powinien się zamknąć w kwocie 10 000 zł.
sveno - 14-11-2014, 13:37
Nie lepiej całego Legnuma kupić?
|
|
|