To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Ile palą wasze Galanty?

Fragu - 29-10-2014, 14:41

A i najlepiej w przypadku LPG taki cykl powtórzyć z 10 razy i wyciągnąć średną :wink:
Shockwave - 29-10-2014, 14:55

Ja notuje każde tankowanie w exelu i sam sobie wylicza średnie spalanie z ostatniego tankowania, średnie z wszystkich km, itp itd. Po 17 wpisach wychodzi 12,5l przy jeździe 80%miasto z czego dojazdy do pracy to tylko 6km w 1 stronę.
Są fajne aplikacje na smartfony co liczą i notują spalania

I doszedłem do wniosku ze na stacji bliska wchodzi mi najmniej lpg do butli, na shellu zawsze tyle samo z dokładnością do 1l. A stacja która jest w stanie napchać najwięcej lpg do butli to petrochemia. Tak wiec dziękuje za podpowiedzi tyczące czemu raz wchodzi mniej a raz więcej ;)

trzmielu - 01-11-2014, 12:24

Czesc.

skonczyly sie wakacje, studenty wrocili i spalanie w miescie skoczylo do 12l/100.
Za to wakacyjny wypad do Wloch (niecałe 4k km) skończył się ze średnim spalaniem 7,7l/100.

Wszystko oczywiście na benzynie ;)

Lipa - 01-11-2014, 18:20

Ja mam średnie spalanie gazu w moim V6 ze 140tys km na poziomie 12l/100km LPG, trasa miasto 50/50 prędkości do 170kmh max

Z tego co zauważyłem to najlepiej autko chodzi na gazie ze stacji Moya

tresorex - 01-11-2014, 20:54

U mnie ostatnio 100% miasto - 14,4l/100km LPG :)
telewizoor - 02-11-2014, 11:17

Sorry, rzeczywiście nic nie napisałem :D Trasa na DK1, prędkość 120-140-(170 :mrgreen: ) , V6 2.5 :)
WreX - 03-11-2014, 15:55

Taka ciekawostka na temat benzyny:


bialyjayz - 03-11-2014, 17:26

WreX napisał/a:
Taka ciekawostka na temat benzyny:

tak na Polski tłumaczac to o co by chodziło?

telewizoor - 03-11-2014, 17:41

Że silniki nie potrafią chodzić na kofeinie i deadlineach :lol:

I używanie benzyny o wyższej liczbie oktanów do silnika zaprojektowanego na mniejsze oktany jest stratą kasy, dobrze rozumię?

WreX - 03-11-2014, 17:56

telewizoor napisał/a:
I używanie benzyny o wyższej liczbie oktanów do silnika zaprojektowanego na mniejsze oktany jest stratą kasy, dobrze rozumię?


Tak dokładnie, ostatnio z ciekawości wlałem 98pb żadnej różnicy, przynajmniej na lepsze nie odczułem. Na gorsze to może i tak ;p

bialyjayz - 04-11-2014, 01:20

WreX napisał/a:
Tak dokładnie, ostatnio z ciekawości wlałem 98pb żadnej różnicy, przynajmniej na lepsze nie odczułem. Na gorsze to może i tak ;p

chwila chwila, potwierdzone badaniami że Shellowskie Nitro+ pali mniej niż standardowa 95..zresztą nie raz nawet na forum pisali, że na Shellowskim dłużej jeżdżą :)

Juiceman - 04-11-2014, 05:55

A ja twierdze że jest różnica w oktanach :D Czemu na paliwie z Niemiec robiło się więcej KM'ów ;>?
polaff - 04-11-2014, 06:24

Juiceman napisał/a:
Czemu na paliwie z Niemiec robiło się więcej KM'ów
bo było czyste? bez domieszek syfu z PL stacji? wystarczą dwa powody czy potrzeba więcej?
Marcino - 04-11-2014, 10:17

polaff napisał/a:
Juiceman napisał/a:
Czemu na paliwie z Niemiec robiło się więcej KM'ów
bo było czyste? bez domieszek syfu z PL stacji? wystarczą dwa powody czy potrzeba więcej?

Zgdzam się z tym ze jest czyste. Zdarzyło się w niemczech tankować niży oktan i silnik nie poczuł że ma niższy, a anwet spalanie niższe niż PL.

inq - 04-11-2014, 10:24

Pracowałem kiedyś na bazie Orlenu i uwierzcie mi, że nie jest dobrze. Beczka po opróżnieniu przez pompę była "resztkowana" ręcznie, wiadrami, które były wlewane do najbliższego wlewu. Chłopaki nie patrzyli czy wlewają opał do 98, czy 98 do ropy. Oczywiście są to małe ilości bo powiedzmy 50 litrów opału weszło do 3000 litrów 98, ale na pewno nie uszlachetniło to Vervy ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group