To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

robertdg - 10-01-2012, 19:01

To, że napięcie w układzie jest nie znaczy, że jest ładowanie, obwód pradowy jest rozwarty i już, brak kontrolki aku - brak ładowania.
fj_mike - 10-01-2012, 19:14

Cytat:
fj_mike, i bedę jechał do Wawy po niego? :)

Chciałem tylko pokazać jakie aku się nada :wink:

sveno - 10-01-2012, 21:19

robertdg napisał/a:
To, że napięcie w układzie jest nie znaczy, że jest ładowanie, obwód pradowy jest rozwarty i już, brak kontrolki aku - brak ładowania.

w takim razie miałem super akumulator który wytrzymał bez ładowania 4 miesiące, auto odpalane średnio codziennie, zrobione około 4.5tys km zawsze na światłach, zawsze z radiem, zawsze z nadmuchem, czasami włączone grzanie pleców i ogrzewanie tylnej szyby i lusterek :) przeżył naprawdę długo :P a tak poważnie, ładowanie jest, a prądotrzymacz przeżył już 6 lat i chyba czas na niego, zważywszy na to że nie był jakiś markowy. Gdzieś kiedyś czytałem, że po zerwaniu paska od altka (brak ładowania) auto przejechało tylko 50km.

m6riano - 10-01-2012, 21:35

sveno napisał/a:
auto przejechało tylko 50km.

pod warunkiem że w ciągłej jeździe...mi tak dojechał ok 25, przy 2 odpalaniach

Hugo - 10-01-2012, 22:18

sveno napisał/a:
Hugo to jest banalnie proste tylko ja się pośpieszyłem. Trzeba w zegarach zmostkować piny 4a i 5a a we wtyczce wywalić pin 5a na jakiś inny czego ja nie zrobiłem i podałem napięcie zasilania na czujnik poziomu oleju i magic smoke wyleciał. Jak zrobisz wszystko po kolei to nic złego nie ma prawa się stać. Jakby co to wal na PW to pomogę
Dzięki, ale chyba nie będzie tak łatwo, bo zegary są z 2.5 i z tego co wyczytałem nie będzie działał obrotomierz w moim 2.0 Trzeba przelutowywać jakieś oporniki ze starego licznika, a z tym już nie dam rady...
Torp12 - 11-01-2012, 09:39

Hugo Ty masz 2.0 w sporcie i w automacie?? :shock: :shock: :shock:
Głowe bym sobie dal uciac ze pocinasz 2.5 :]

Hugo - 11-01-2012, 11:18

Torp12 napisał/a:
Hugo Ty masz 2.0 w sporcie i w automacie??
Tak.
sveno - 11-01-2012, 12:30

Torp12 napisał/a:
2.0 w sporcie i w automacie??
coś oksymoronem powiało :)
Hugo - 11-01-2012, 13:34

sveno napisał/a:
coś oksymoronem powiało
Że co?
mkm - 11-01-2012, 15:12

Ze "sport i automat" wzajemnie się wykluczają :mrgreen:
Hugo - 11-01-2012, 15:26

mkm napisał/a:
Ze "sport i automat" wzajemnie się wykluczają
Nie moja wina, że tak nazwali tą wersję Galanta :wink:
Torp12 - 11-01-2012, 21:05

mkm napisał/a:
Ze "sport i automat" wzajemnie się wykluczają :mrgreen:


Nie nie akurat nie oto mi chodzilo:) Bardziej ze 2.0 i automat, co chyba dusi ten silnik;)
Poza tym na fotce gal Hugo naprawde wyglada jakby mial zassssssuwac :P

Zeby nie bylo niedomowien. Sam mam przeciez 2.0 i jest bardzo zadowolony z tego silnika, ale jakos tak po fotkach na 2,5 wygladal;)

wookash83 - 11-01-2012, 22:23

Galant nawet jak ma napis TD z tyłu wygląda jakby był śmigaczem z minV6 na pokładzie ;)
Jackall - 11-01-2012, 22:48

Nie, żebym się czepiał szczegółów ale na tych dwóch aukcjach z aku wynika, że firma YUASA powstała w 1910 i w 1918 :P :P

m6riano napisał/a:
sveno napisał/a:
auto przejechało tylko 50km.

pod warunkiem że w ciągłej jeździe...mi tak dojechał ok 25, przy 2 odpalaniach
A ja kilka lat temu Mercedesem 814 zrobiłem trasę Kraków - Wiśniowa - Kraków czyli ok 90km bez jednej baterii, na firmie odpalając od mamuśki, jedynie problem był ze światłami bo na 12v ledwo się żarzyły kierunki i stop :-X
Hugo - 11-01-2012, 23:29

Torp12 napisał/a:
Bardziej ze 2.0 i automat, co chyba dusi ten silnik;)
Bardziej dusi go masa auta, niż skrzynia. Jak ostro operujesz pedałem gazu potrafi sprawić trochę frajdy, ale chleje wtedy jak żul w parku :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group