Nasze Miśki - Jak wino...
robertdg - 10-01-2012, 19:01
To, że napięcie w układzie jest nie znaczy, że jest ładowanie, obwód pradowy jest rozwarty i już, brak kontrolki aku - brak ładowania.
fj_mike - 10-01-2012, 19:14
Cytat: | fj_mike, i bedę jechał do Wawy po niego? |
Chciałem tylko pokazać jakie aku się nada
sveno - 10-01-2012, 21:19
robertdg napisał/a: | To, że napięcie w układzie jest nie znaczy, że jest ładowanie, obwód pradowy jest rozwarty i już, brak kontrolki aku - brak ładowania. |
w takim razie miałem super akumulator który wytrzymał bez ładowania 4 miesiące, auto odpalane średnio codziennie, zrobione około 4.5tys km zawsze na światłach, zawsze z radiem, zawsze z nadmuchem, czasami włączone grzanie pleców i ogrzewanie tylnej szyby i lusterek przeżył naprawdę długo a tak poważnie, ładowanie jest, a prądotrzymacz przeżył już 6 lat i chyba czas na niego, zważywszy na to że nie był jakiś markowy. Gdzieś kiedyś czytałem, że po zerwaniu paska od altka (brak ładowania) auto przejechało tylko 50km.
m6riano - 10-01-2012, 21:35
sveno napisał/a: | auto przejechało tylko 50km. |
pod warunkiem że w ciągłej jeździe...mi tak dojechał ok 25, przy 2 odpalaniach
Hugo - 10-01-2012, 22:18
sveno napisał/a: | Hugo to jest banalnie proste tylko ja się pośpieszyłem. Trzeba w zegarach zmostkować piny 4a i 5a a we wtyczce wywalić pin 5a na jakiś inny czego ja nie zrobiłem i podałem napięcie zasilania na czujnik poziomu oleju i magic smoke wyleciał. Jak zrobisz wszystko po kolei to nic złego nie ma prawa się stać. Jakby co to wal na PW to pomogę | Dzięki, ale chyba nie będzie tak łatwo, bo zegary są z 2.5 i z tego co wyczytałem nie będzie działał obrotomierz w moim 2.0 Trzeba przelutowywać jakieś oporniki ze starego licznika, a z tym już nie dam rady...
Torp12 - 11-01-2012, 09:39
Hugo Ty masz 2.0 w sporcie i w automacie??
Głowe bym sobie dal uciac ze pocinasz 2.5 :]
Hugo - 11-01-2012, 11:18
Torp12 napisał/a: | Hugo Ty masz 2.0 w sporcie i w automacie?? | Tak.
sveno - 11-01-2012, 12:30
Torp12 napisał/a: | 2.0 w sporcie i w automacie?? | coś oksymoronem powiało
Hugo - 11-01-2012, 13:34
sveno napisał/a: | coś oksymoronem powiało | Że co?
mkm - 11-01-2012, 15:12
Ze "sport i automat" wzajemnie się wykluczają
Hugo - 11-01-2012, 15:26
mkm napisał/a: | Ze "sport i automat" wzajemnie się wykluczają | Nie moja wina, że tak nazwali tą wersję Galanta
Torp12 - 11-01-2012, 21:05
mkm napisał/a: | Ze "sport i automat" wzajemnie się wykluczają |
Nie nie akurat nie oto mi chodzilo:) Bardziej ze 2.0 i automat, co chyba dusi ten silnik;)
Poza tym na fotce gal Hugo naprawde wyglada jakby mial zassssssuwac
Zeby nie bylo niedomowien. Sam mam przeciez 2.0 i jest bardzo zadowolony z tego silnika, ale jakos tak po fotkach na 2,5 wygladal;)
wookash83 - 11-01-2012, 22:23
Galant nawet jak ma napis TD z tyłu wygląda jakby był śmigaczem z minV6 na pokładzie
Jackall - 11-01-2012, 22:48
Nie, żebym się czepiał szczegółów ale na tych dwóch aukcjach z aku wynika, że firma YUASA powstała w 1910 i w 1918
m6riano napisał/a: | sveno napisał/a: | auto przejechało tylko 50km. |
pod warunkiem że w ciągłej jeździe...mi tak dojechał ok 25, przy 2 odpalaniach | A ja kilka lat temu Mercedesem 814 zrobiłem trasę Kraków - Wiśniowa - Kraków czyli ok 90km bez jednej baterii, na firmie odpalając od mamuśki, jedynie problem był ze światłami bo na 12v ledwo się żarzyły kierunki i stop
Hugo - 11-01-2012, 23:29
Torp12 napisał/a: | Bardziej ze 2.0 i automat, co chyba dusi ten silnik;) | Bardziej dusi go masa auta, niż skrzynia. Jak ostro operujesz pedałem gazu potrafi sprawić trochę frajdy, ale chleje wtedy jak żul w parku
|
|
|