To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

deejay - 21-02-2013, 21:30

http://www.hydrostyl.pl/karbon.php

Polecam hydrografike :wink:
Właśnie oddałem pokrywe zaworów do "odnowienia" :P :wink: Ciekawe jak to wyjdzie :wink:

http://www.hydrografika.p...ka-galeria.html

danino88 - 21-02-2013, 22:16

Cytat:
danino88, a nie dało rady przez Tomka ściągnąć z UK tej karbonowej ? mega to wygląda, chociaż jak sobie coś przypominam to chyba pisał że są z nią jakieś problemu...


no właśnie jest fajna, ale ta jest oryginalna :) ja w drogę Tomków nie chce iść :) aktualnie zbieram informacje dotyczące skrzyni. Może ktoś się jeszcze wypowie na ten temat i coś doradzi bo temat jest dość trudny. Automat z vr-a spisuje się rewelacyjnie ale wiem że mocno ogranicza silnik i jego możliwości. Skrzynia od evki jest krótka, z porównania wynika że nie aż taka krótka bo v-ka n/a ma 2750 obrotów przy 115km/h, a evo ma 3000 przy 115km/h. Help :p

swinks_UK - 21-02-2013, 22:37

Derpin napisał/a:
danino88, a nie dało rady przez Tomka ściągnąć z UK tej karbonowej ? mega to wygląda, chociaż jak sobie coś przypominam to chyba pisał że są z nią jakieś problemu...

Pierwszy wypust był słabo spasowany i literki się łuszczyły. Ty widziałeś juz wersję poprawioną, która sobie siedzi u mnie.

Anonymous - 21-02-2013, 23:30

swinks_UK napisał/a:
Pierwszy wypust był słabo spasowany i literki się łuszczyły. Ty widziałeś juz wersję poprawioną, która sobie siedzi u mnie.


no to właśnie o tą mi chodziło :) co najmniej +10 pkt do lansu pod maską 8)

danino88, co do skrzyni zadzwoń do szczecińskiego vra ;) Mateusz powinien mieć kontakt jak nie masz, przerabiał temat przy pomocy obu Tomków, z tym że rodzajów skrzyni do evki było kilka i on kupił 5 biegową przy której był bardzo niski vmax.... coś koło 200 czy 220 chyba... a może nawet mniej? nie pamiętam dokładnie.. :rolleyes:

danino88 - 21-02-2013, 23:55

Cytat:
danino88, co do skrzyni zadzwoń do szczecińskiego vra

dzwoniłem :)

Cytat:
której był bardzo niski vmax.... coś koło 200 czy 220 chyba... a może nawet mniej?


są 2 rodzaje skrzyń od evo. Krótka Vmax 210 albo dłuższa ponad 250. Mnie nie interesuje Vmax bo i tak tyle nie jeżdżę :mrgreen: a bardziej spalanie i komfort na tej i na tej. Ta krótka ma 3tys obrotów przy 95km/h więc na trasę niezbyt się nadaje poza tym aż tak majchlować gałką nie lubię.

Torp12 - 22-02-2013, 00:01

danino88 napisał/a:
Automat z vr-a spisuje się rewelacyjnie ale wiem że mocno ogranicza silnik i jego możliwości.


Daj mu więcej LPG to go nic nie będzie ograniczać :twisted: :twisted: sorki nie mogłem sie powstrzymac:)

A tak na poważnie: Kochaj ma przeciez manuala i chyba planuje go zmieniac to moze z nim zagadaj.

Anonymous - 22-02-2013, 00:03

no właśnie przez tą musiał silnik wymienić :P ;) , bo się zaparł żeby po autostradzie gonić za evką vmaxem prawie na odcince przez ponad 100km.... :lol: :roll: :roll:


Torp12 napisał/a:
Daj mu więcej LPG to go nic nie będzie ograniczać :twisted: :twisted: sorki nie mogłem sie powstrzymac:)


dobrze zestrojony na LPG poleciał by lepiej niż na PB :P

danino88 - 22-02-2013, 00:17

Cytat:
Daj mu więcej LPG to go nic nie będzie ograniczać sorki nie mogłem sie powstrzymac:)


chyba zazdrościsz tego LPG, cóż... żadne fakty Cie nie przekonają więc ja na to nic nie poradzę.

Cytat:
no właśnie przez tą musiał silnik wymienić , bo się zaparł żeby po autostradzie gonić za evką vmaxem prawie na odcince przez ponad 100km....


no tylko w moim przypadku nie ma to miejsca, bo może wyda się to głupie ale dosłownie 3 razy zamknąłem licznik :mrgreen: jednak tak czy siak ta krótka skrzynia u mnie odpada. 3tys obrotów przy 95 to już jest katorga. Jedynie ta dłuższa wchodzi w grę. Tylko pytanie czy warto ?

Anonymous - 22-02-2013, 00:20

a Ty brałeś też kompy do Rocha ? bo tam chyba było dograne LC oprócz różnych map, wiec w sumie nie powinno być takiego laga na starcie...
danino88 - 22-02-2013, 00:36

Cytat:
bo tam chyba było dograne LC oprócz różnych map, wiec w sumie nie powinno być takiego laga na starcie...


niby coś jest, jednak nie wiem czy to tak do końca działa...

m6riano - 22-02-2013, 15:23

deejay, ile taka zabawa?
deejay - 22-02-2013, 18:49

m6riano napisał/a:
deejay, ile taka zabawa?


Jak odbiore pokrywa to napisze :wink:

swinks_UK - 22-02-2013, 20:00

danino88 napisał/a:
...Krótka Vmax 210 ... Ta krótka ma 3tys obrotów przy 95km/h więc na trasę niezbyt się nadaje poza tym aż tak majchlować gałką nie lubię.

Tą będziesz musiał polubić :mrgreen:

swinks_UK - 22-02-2013, 20:04

danino88 napisał/a:

chyba zazdrościsz tego LPG, cóż... żadne fakty Cie nie przekonają więc ja na to nic nie poradzę.

Jutro mamy na CVR4 "rolling day", trochę faktów ci podrzuce... :mrgreen:
Poza tym chyba w Wawrzkowiźnie też sie zmierzył jeden taki "fakt" na superkompie i lpg :wink:

adaxo - 25-02-2013, 22:17

swinks_UK napisał/a:
Jutro mamy na CVR4 "rolling day", trochę faktów ci podrzuce...


Jak bys czasem zapomnial :lol:

Petrol: 275.6 bhp 214.2 whp AFR 11.5-11
LPG: 278.7 bhp 216.7 whp AFR 12.5-12

http://lpg-forum.pl/mitsu...-t22622-15.html
http://www.clubvr4.com/fo...69&d=1361710318
http://www.clubvr4.com/fo...70&d=1361710319



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group