To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

Owczar - 10-05-2013, 16:13

Wyglada na to ze w petli otwartej. On byl juz na LPG? Trzeba by sie przyjrzec mnoznikowi w stagu.
MKV - 10-05-2013, 16:19

Owczar napisał/a:
Wyglada na to ze w petli otwartej. On byl juz na LPG? Trzeba by sie przyjrzec mnoznikowi w stagu.


Temperatura 63 stopnie więc prawie na pewno tak (chyba, że specjalnie ręcznie mu ustawiłem benzynę w co wątpię bo to robię tylko do "wyścigu" ale to na w pełni rozgrzanym silniku dopiero).

Owczar - 10-05-2013, 16:19

A zdarzylo sie zeby blad pojawil sie na PB?
MKV - 10-05-2013, 16:22

Owczar napisał/a:
A zdarzylo sie zeby blad pojawil sie na PB?


Niedawno raz się pojawił wypadający zapłon na cylindrze #1 podczas postoju na światłach (po przejechaniu może 500m od odpalenia silnika) - z tego co kojarzę był wtedy chyba na PB ale głowy nie dam.
Poza tym błąd pojawia się tylko na LPG ale wtedy przeważnie dotyczy 2 lub 3 cylindra.

Owczar - 10-05-2013, 16:47

A pojawia sie tylko na lpg bo w 99 procentach jezdzisz na lpg czy robiles jakies wieksze przebiegi bez bledu na pb?

To dosc istotne, bo mozesz sie naszukac w zaplonie a okaze sie ze np wtryskiwacze niedomagaja. Sprobuj zamienic wtryskiwacze z cylindrowa na ktorych pojawia sie blad. Np 2 z 4tym. Da to lepszy poglad.

MKV - 10-05-2013, 17:23

Owczar napisał/a:
A pojawia sie tylko na lpg bo w 99 procentach jezdzisz na lpg czy robiles jakies wieksze przebiegi bez bledu na pb?

To dosc istotne, bo mozesz sie naszukac w zaplonie a okaze sie ze np wtryskiwacze niedomagaja. Sprobuj zamienic wtryskiwacze z cylindrowa na ktorych pojawia sie blad. Np 2 z 4tym. Da to lepszy poglad.


To raczej mija się z celem bo i tak chcę wymienić już wtryskiwacze na zielone Hany bo teraz mam MagicJety z przebiegiem chyba okł 50tys km. Uszczelkę pod komin już kupiłem razem z kompletem popychaczy zaworowych.

danino88 - 10-05-2013, 23:13

Cytat:
MagicJety z przebiegiem chyba okł 50tys km


To w przypadku galanta i złej serii tych wtryskiwaczy to normalny wynik :)

MKV - 10-05-2013, 23:42

MKV napisał/a:
danino88 napisał/a:
coś masz nie tak, najpierw zrób alternator bo to niemożliwe że co miesiąc musisz dawać nowy, a dopiero te wypadające zapłony. Derpin może ma racje że to się łączy :(


Zapomniałem o jednej bardzo istotnej rzeczy - jednocześnie pali mi się ikonka niskiego poziomu oleju czyli z tego co wiem oznacza to brak masy alternatora - ten kabelek wygląda jakby był złamany...


Po odpaleniu dziś silnika i przejechaniu 100m lampki zniknęły.. niestety teraz wracając z pracy stało się dokładnie to samo co przed Bożym Narodzeniem czyli za pierwszym razem - skończył mi się prąd - ale udało sie dojechać do domu.
Pada deszcz, nagle zapaliła mi się lampka ABSu i zauważyłem, że wycieraczki wolniej pracują, następnie zapala się SRS i centralka od LPG przestaje się świecić... wiedziałem o co chodzi - niestety.

O co tu kurna chodzi?? dokładnie to samo stało się z pierwszym oryginalnym alternatorem... i dlaczego nie zapala się żadne ostrzeżenie o braku ładowania? :/
Po zgaszeniu silnika jak już się udało podpiąć przez OBD2 to pokazało mi napięcie na złączu OBD okł 10V...

mkm - 11-05-2013, 09:41

MKV, a spróbuj podmienić akumulator.
MKV - 11-05-2013, 10:15

mkm napisał/a:
MKV, a spróbuj podmienić akumulator.


A to akumulator może zepsuć alternator (poza zamontowaniem takim o zbyt dużej pojemności) ??
Akumulator nie jest małym wydatkiem...

ps. jaki aku powinien być w galu V6 ?

mkm - 11-05-2013, 10:20

MKV, oczywiście, że tak.
danino88 - 11-05-2013, 19:00

na pewno nie jest to wina 3 alternatorów ;) mi w żadnym aucie się jeszcze nie popsul :p
MKV - 12-05-2013, 01:35

danino88 napisał/a:
na pewno nie jest to wina 3 alternatorów ;) mi w żadnym aucie się jeszcze nie popsul :p


W poniedzialek odstawie pewnie Miska do elektryka i niech go sam wymontuje i naprawi a potem jak sie cos spierniczy na gwarancji niech go wyciaga i naprawia...

sveno - 12-05-2013, 01:48

MKV napisał/a:
jaki aku powinien być w galu V6 ?
oryginalnie był wkładany chyba 52Ah, także malutki. Manual też mówi 52 Ah i 540A prądu rozruchowego.
danino88 - 12-05-2013, 15:12

Cytat:
oryginalnie był wkładany chyba 52Ah, także malutki. Manual też mówi 52 Ah i 540A prądu rozruchowego.

prąd rozruchowy może być większy, mniej obciąży aku ale z pojemnością nie można za bardzo szaleć



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group