Nasze Miśki - Galicjusz V6 i 163 kucyki
bbandi - 05-06-2018, 04:05
A jednak Ford
A serio to gratulacje - ładne autko
Te nawiewy otwierane i wysuwane pokrętło zmiany biegów
Mare - 06-06-2018, 18:58
I zmiana biegów F1 style za kierownicą ^^
czarny.marcin - 06-06-2018, 22:30
tylko kiera po niewłaściwej stronie , wiem wiem ale cena zakupu no i fakt iż można rejestrować w Polsce ale dla mnie to nadal bez sensu w ruchu prawostronnym
areksz121 - 07-06-2018, 00:07
czarny.marcin napisał/a: | tylko kiera po niewłaściwej stronie , wiem wiem ale cena zakupu no i fakt iż można rejestrować w Polsce ale dla mnie to nadal bez sensu w ruchu prawostronnym |
Autor tematu wyraźnie napisał na poprzedniej stronie, że zostaje w UK, tylko dlatego (chyba) zmienił pojazd, aby bezpieczniej i wygodniej poruszać się po UK
czarny.marcin - 07-06-2018, 01:20
areksz121 napisał/a: |
Autor tematu wyraźnie napisał na poprzedniej stronie, że zostaje w UK, tylko dlatego (chyba) zmienił pojazd, aby bezpieczniej i wygodniej poruszać się po UK |
faktycznie przeoczyłem , nawet sam stwierdził że Galantem po UK ''niewygodna'' jazda więc odwrotnie także by nie zrobił
Mare - 08-06-2018, 20:31
areksz121 napisał/a: | czarny.marcin napisał/a: | tylko kiera po niewłaściwej stronie , wiem wiem ale cena zakupu no i fakt iż można rejestrować w Polsce ale dla mnie to nadal bez sensu w ruchu prawostronnym |
Autor tematu wyraźnie napisał na poprzedniej stronie, że zostaje w UK, tylko dlatego (chyba) zmienił pojazd, aby bezpieczniej i wygodniej poruszać się po UK |
Tak dokładnie. Auto zmieniłem między innymi dla tego, że zostaję w UK i bardzo niewygodnie jeździło się z kierownicą po lewej.
Druga sprawa to to, że Galanta bardzo trudno byłoby zarejestrować w UK. Regulacje dotyczące korozji i wszelkich innych rzeczy są tu tak restrykcyjne, że nie przeszedłby MOT bez wkładu pieniężnego rzędu 6000Ł bądź więcej
PS: nie znalazłem w UK żadnego godnego egzemplarza Galancika, nawet Legnum czy VR4 są tu zadkością, bądź sa trzymane w prywatnych kolekcjach
Mare - 08-06-2018, 20:36
A przy okazji przyznam się, że jak jazda po lewej nie była żadnym problemem, tak przesiadka na prawą stronę auto, to ponowna nauka jazdy. przyzwyczajenia do odległości wzrok->krawędź jezdni są strasznie trudne do przezwyciężenia. podejżewam że dużo mniejsza widoczność w porównaniu do Gala nie pomaga
robertdg - 08-06-2018, 20:37
Mare napisał/a: | Regulacje dotyczące korozji i wszelkich innych rzeczy są tu tak restrykcyjne, że nie przeszedłby MOT bez wkładu pieniężnego rzędu 6000Ł bądź więcej | Serio? ja widziałem kilka vr-ek w których podłogi nie bylo a badania techniczne byly aktualne, i to żywcem dziury takie że można sie bylo przez nie wlamac do wnetrza auta
Zadowolenia z nabytku
jacek11 - 09-06-2018, 01:01
robertdg napisał/a: |
Mare napisał/a:
Regulacje dotyczące korozji i wszelkich innych rzeczy są tu tak restrykcyjne, że nie przeszedłby MOT bez wkładu pieniężnego rzędu 6000Ł bądź więcej
Serio? ja widziałem kilka vr-ek w których podłogi nie bylo a badania techniczne byly aktualne, i to żywcem dziury takie że można sie bylo przez nie wlamac do wnetrza auta
|
To normalny kraj przecie jest trzeba tylko się zaznajomić
Krzyzak - 09-06-2018, 22:59
BTW - to czerwone autko z avatara Piotrka stoi właśnie przed moim domem. Serio, serio
Marcino - 11-06-2018, 09:10
Krzyzak napisał/a: | BTW - to czerwone autko z avatara Piotrka stoi właśnie przed moim domem. Serio, serio |
Czyli popsute jest... bo zajechało do watsztatu
Krzyzak - 11-06-2018, 14:03
To się okaże... Serwis jest mu niezbędny, tyle mogę napisać...
|
|
|