To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

Anonymous - 25-02-2013, 22:27

adaxo, wrzuć linki gdzie podejrzy każdy a nie tylko zalogowani :P

aaa i
Derpin napisał/a:
dobrze zestrojony na LPG poleciał by lepiej niż na PB :P


:)

ciekawe co teraz napiszą przeciwnicy gazu ? :lol: :lol:

Tomek - 25-02-2013, 22:28

Derpin napisał/a:

ciekawe co teraz napiszą przeciwnicy gazu ? :lol: :lol:


że to prowokacja i machlojki

Owczar - 25-02-2013, 22:29

adaxo, hamowałeś też swojego? Jak Struna zauważył dziwny ten pik przy 3k rpm (trochę jak zmiana przełożenia sprzęgła hydrokinetycznego w AT). Ale to w sumie nie temat o tym ;)
adaxo - 25-02-2013, 22:41

Owczar napisał/a:
adaxo, hamowałeś też swojego? Jak Struna zauważył dziwny ten pik przy 3k rpm (trochę jak zmiana przełożenia sprzęgła hydrokinetycznego w AT). Ale to w sumie nie temat o tym ;)


Niestety nie, pomimo jazdy na LPG :D , 450mil nie bardzo mi się chciało jechać żeby hamować auto, będzie hamowany/dostrajany lokalnie później.

Sam jestem ciekaw tego piku, ale chyba to to na LPGforum kontynuacja, sorry DJdanio za wcinke.

Derpin napisał/a:
adaxo, wrzuć linki gdzie podejrzy każdy a nie tylko zalogowani



upps :oops: nie wiedziałem ze nie będzie hulać, zarejestrujcie się, warto :lol:

fassi1 - 26-02-2013, 08:13

tomek84 napisał/a:
Derpin napisał/a:

ciekawe co teraz napiszą przeciwnicy gazu ? :lol: :lol:


że to prowokacja i machlojki


Niestety, jak się ktoś zaprze to żadne fakty go nie przekonają.

Tomek - 26-02-2013, 08:28

fassi1, witamy na forum

napisz jaką masz instalację i gdzie montowana (PL / UK)

pzdr

fassi1 - 26-02-2013, 09:33

Rowniez witam.
Instalacja to LPG Tech, wtryskiwacze Hana i 2 reduktory KME Gold.
Instalacje sam montowalem bo tym rowniez zajmuje sie w UK

Owczar - 26-02-2013, 09:42

fassi1, jeśli to nie tajemnica to prośba o założenie tematu np w dziale LPG i opis jak powinna wyglądać prawidłowa instalacja :)

Widzę, że poszedłeś w 2 goldy i ciekawi mnie ustawienie mnożnika ciśnienia itd. Chyba, że to tajemnica zawodowa.

fassi1 - 26-02-2013, 10:05

Zadna to tajemnica, w wolnym czasie wszystko opublikuje w dziale lpg.
danino88 - 26-02-2013, 12:34

Cytat:
Jak odbiore pokrywa to napisze

odebrałeś i co?:p nie napisałeś :mrgreen:

Cytat:
Jutro mamy na CVR4 "rolling day", trochę faktów ci podrzuce...

ok czekam ;)

Cytat:
że to prowokacja i machlojki

cóż, jeden lubi disla, drugi pb a trzeci lpg, ja do niczego nie będę przekonywał :)

Cytat:
sorry DJdanio za wcinke.


przecież się nie gniewam :)

Cytat:
fassi1, witamy na forum


również witam ;)

swinks_UK - 27-02-2013, 21:47

adaxo napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Jutro mamy na CVR4 "rolling day", trochę faktów ci podrzuce...


Jak bys czasem zapomnial :lol:

Petrol: 275.6 bhp 214.2 whp AFR 11.5-11
LPG: 278.7 bhp 216.7 whp AFR 12.5-12

http://lpg-forum.pl/mitsu...-t22622-15.html
http://www.clubvr4.com/fo...69&d=1361710318
http://www.clubvr4.com/fo...70&d=1361710319

Nie zapomniałem się Adam.
Skoro już o faktach...
Ile głowic/silników było wymienianych w silnikach z LPG w ostatnim roku w wyniku usterki, tzn. jak to procentowo było? Nie zapomnij uwzględnić swego przykładu. Odpowiedź: z samego CVR4 wtopę silnikową zaliczali pezza, jkrzysztof80, sonicsoundzj, ralliart1, ex-derv.
Ile aut z LPG przekroczyło magiczną granicę 300 bhp na rolkach? A ile nie mogło przekroczyć nawet 200 bhp? :P Odpowiedż: 300 - żadne, 200 - 3 na 4 auta hamowane (pezza, jkrzysztof80, pepi)
Czy Krzysiek (fassi1) mapował oba paliwa? Bo wiem tylko że stroił lpg a benzyna została na stocku, więc porównanie wzięte z dupy strony.
Ile znasz vr4 które są jeżdżone na torze na samym lpg? Odpowiedź: zero, tak więc nawet nie wiadomo jak vr4 zachowuje sie na lpg pod pełnym obciążeniem.
I może bardziej ogólny przykład, jaki procent na MLR (około 1270 aut zarejstrowanych) stanowią auta z lpg? I dlaczego? :wink:
Bez odbioru...

fassi1 - 27-02-2013, 22:10

Pezza utopił silnik bo jeździł bez płynu chłodzącego a bez tego to każdy silnik na benzynie padnie, osobiście rozmawiałem z Johnem Nuttą na ten temat bo to on przekładał u niego silnik.
W Eurospec 2 przejazdy robiłem na gazie i 2 na benzynie i to na świerzo zatankowanej Shell V-power.
Benzyna stock więc AFR przelane jak to w stock co widać na wykresach AFR do 11.
Gaz dostał jedynie swoją mapę wtrysku gazu co zaowocowało jak widać na wykresach uboższą dawką od około 4000rpm. i AFR min 12.
Wymieniać głowice wymieniali i dalej będą wymieniać, bo tak jak Tim z CVR4, co miałem osobiście przyjemność przetestować, już pod koniec vacum na końcu wydechu ma AFR 16-17
więc za trochę będzie szukał silnika na CVR4 no i wtedy wszyscy obwinią LPG, taki paradox.
Ja zrobiłem już ponad 10tys km na gazie z min AFR 12 no i jakoś głowica jeszcze się nie roztopiła a uwierz mi lubię używać prawej nogi.
Co do toru to nie ma najmniejszego problemu ale na pewno nie na jednym Zavoli S.
Nie zamierzam nikogo przekonywać do LPG, ale powielanie twierdzeń bez dowodów tworzy jedynie plotkę.

Krzyzak - 27-02-2013, 22:34

Daniel - widziałem ostatnio na youtube teledysk z Twoim autem :)
normalnie byś musiał widzieć moją minę, jak mówię: "oooo Mitsubishi", "oooo znam gościa" :)

wyderka - 27-02-2013, 22:40

fassi1 napisał/a:
Nie zamierzam nikogo przekonywać do LPG, ale powielanie twierdzeń bez dowodów tworzy jedynie plotkę.


nic dodać nic ująć, swoją drogą nie takie fury na LPG śmigają, a 300 konne Mitsubishi nie da rady? Jak wszystko założone z głową to będzie jeździć, a zresztą kto na czym jeździ to już według mnie jego sprawa :) , ja próbowałem jeździć na wodzie ale nie bardzo wyszło :P

danino88 - 27-02-2013, 23:41

Cytat:
Daniel - widziałem ostatnio na youtube teledysk z Twoim autem
normalnie byś musiał widzieć moją minę, jak mówię: "oooo Mitsubishi", "oooo znam gościa"

no to przeciez gdzieś tam wyżej jest umieszczony link do tego teledysku ;) jaka to była mina?

Cytat:
nic dodać nic ująć, swoją drogą nie takie fury na LPG śmigają, a 300 konne Mitsubishi nie da rady? Jak wszystko założone z głową to będzie jeździć, a zresztą kto na czym jeździ to już według mnie jego sprawa

dokładnie :)

Cytat:
Ile aut z LPG przekroczyło magiczną granicę 300 bhp na rolkach? A ile nie mogło przekroczyć nawet 200 bhp? Odpowiedż: 300 - żadne, 200 - 3 na 4 auta hamowane (pezza, jkrzysztof80, pepi)

Tomku, mój zrobił już 12tys na LPG i zamierzam go wkrótce sprawdzić na hamowni :) wykresem się podzielę :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group