To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

deejay - 12-05-2013, 19:11

MKV napisał/a:
A to akumulator może zepsuć alternator


Wystarczy ze bedzie miał zwarcie na celi .

MKV - 13-05-2013, 05:28

deejay napisał/a:
MKV napisał/a:
A to akumulator może zepsuć alternator


Wystarczy ze będzie miał zwarcie na celi .


A jest jakiś sposób aby sprawdzić akumulator??


A tak z innej beczki własnie zakupiłem Białasowi reperaturki nadkoli firmy Klokkerholm :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=3179248635

mkm - 13-05-2013, 10:43

MKV, najprościej jak znajdziesz zakład regenerujący akumulatory i tam podjedziesz na diagnostykę.
"U nas W Krakowie" :wink: taka usługa kosztuje 30zł za samą diagnostykę - lub "gratis" jak od razu wychodzi, że akumulator jest martwy.

Jak chcesz się sam bawić to poszukaj w sieci, bo zabawa polega na ładowaniu, obciążaniu i mierzeniu.

MKV - 13-05-2013, 11:03

mkm napisał/a:
MKV, najprościej jak znajdziesz zakład regenerujący akumulatory i tam podjedziesz na diagnostykę.
"U nas W Krakowie" :wink: taka usługa kosztuje 30zł za samą diagnostykę - lub "gratis" jak od razu wychodzi, że akumulator jest martwy.

Jak chcesz się sam bawić to poszukaj w sieci, bo zabawa polega na ładowaniu, obciążaniu i mierzeniu.


No właśnie dziś chce podłączyć go pod taki nowoczesny prostownik inteligentny - Bosch C3. Zamówiłem też już sobie taki porządny prostownik CTEK MXS 5.0 (wybrałem na podstawie testów Auto Światu)
http://www.auto-swiat.pl/...do-akumulatorow

Zobaczymy czy wykaże błędy a jak nie to przynajmniej będę miał prąd aby do SMM dojechać bez ładowania...

ps. przyszła już kopułka (a raczej kopuła gromu bo jest dużo większa niż w Swifcie!!) i palec. Kopułka Made in Japan - fajny ten Blue Print :)

MKV - 13-05-2013, 19:47

danino88 napisał/a:
Cytat:
oryginalnie był wkładany chyba 52Ah, także malutki. Manual też mówi 52 Ah i 540A prądu rozruchowego.

prąd rozruchowy może być większy, mniej obciąży aku ale z pojemnością nie można za bardzo szaleć


Mój ma 60Ah i 540A ale taki to już chyba w Niemczech kilka lat temu został zakupiony sadząc po karteczce do niego przyczepionej i wcześniej nie było z nim problemu (przynajmniej za mojego władania Białasem)

Derpin?? Info please :P

danino88 - 13-05-2013, 20:28

ja bym go wymienił i sprawdził reakcje auta. Powiedz mi masz przy alternatorze taki czarny kabel podłączony do obudowy? i kondensator?
MKV - 13-05-2013, 22:29

danino88 napisał/a:
ja bym go wymienił i sprawdził reakcje auta. Powiedz mi masz przy alternatorze taki czarny kabel podłączony do obudowy? i kondensator?


Trochę droga opcja "sprawdzania" ;)

danino88 - 13-05-2013, 23:08

Cytat:
Powiedz mi masz przy alternatorze taki czarny kabel podłączony do obudowy? i kondensator?


Nie odpisałeś :)

MKV - 14-05-2013, 10:19

danino88 napisał/a:
Cytat:
Powiedz mi masz przy alternatorze taki czarny kabel podłączony do obudowy? i kondensator?


Nie odpisałeś :)


Bo nie wiem :-P
Wczoraj bylo juz Ciemno a dzis jeszcze przy samochodzie nie bylem ;-)

Anonymous - 14-05-2013, 16:56

MKV napisał/a:
Derpin?? Info please :P


tak :)

MKV - 14-05-2013, 17:04

MKV napisał/a:
danino88 napisał/a:
Cytat:
oryginalnie był wkładany chyba 52Ah, także malutki. Manual też mówi 52 Ah i 540A prądu rozruchowego.

prąd rozruchowy może być większy, mniej obciąży aku ale z pojemnością nie można za bardzo szaleć


Mój ma 60Ah i 540A


I 12 godzin pod prostownikiem Bosch C3 zajęło jego ładowanie do pełna ;)

MKV - 22-05-2013, 23:00

Misiek odebrany. Założone w SMM 24 nowe popychacze zaworowe CI i jest ciiiisza :)
Nic nie klepie, nic nie stuka :)
Przy okazji wymieniona uszczelka pod deklem od strony grodziówki.

Dodatkowo przy okazji zamontowany został mój wyjęty ze Swifta wskaźnik napięcia w instalacji AutoGauge PEAK Stepper Motor z białym podświetleniem pod kolor zegarów więc mam nadzór nad alternatorem ;)

Torp12 - 22-05-2013, 23:31

MKV napisał/a:

Przy okazji wymieniona uszczelka pod deklem od strony grodziówki.


A druga została stara?

Matejko - 23-05-2013, 09:37

przednia łatwiej wymienic :)
danino88 - 23-05-2013, 09:51

Cytat:
A druga została stara?


a po co wymieniać jak nie cieknie ? bez sensu odkręcać kolektor, tylko żeby wymienić uszczelkę sprawną :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group