To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Marcino historia jednego z pierwszych EAW na MM

Marcino - 20-11-2017, 08:52

Mam gdzie wyszlifować.... to jak tak to dam radę. Jak coś będziemy dorabiać.
Marcino - 22-11-2017, 09:24

Skrzynia zdjęta i wstępnie opłukana myjka. Dziś zacznę rozkładanie. Do weekendu chce ogarnąć i wziąć kogoś do pomocy bo samemu może być ciężko wstawić



















Krzyzak - 22-11-2017, 15:16

Marcino napisał/a:
wziąć kogoś do pomocy
daj znać; ps. w piątek nie mogę
Marcino - 22-11-2017, 16:05

Odezwę się. Do czwartku pewnie i tak nie złoże. Dziś mam granie w piłkę o 20 to tez nie podziałam za dużo.
Marcino - 23-11-2017, 00:14

No to kilka fotek co mi się przez chwile udało zrobic.
Generalnie skrzynia w dobrej kondycji. Trochę opiłków na magnesie było. Pewnie by jedno łożysko walka napędowego/sprzeglowego wystarczyło wymienić ..., ale dla siebie robię:). Łożyska z simeringami bardzo ciche bez luzu. Jedynie na stozkowych od różnicowego normalne ślady współpracy.
Jutro będę działał dalej.
Nie bardzo chce rozbierać całe walki i myć wsxytko..,

















sampler - 23-11-2017, 08:52

Nie zapomnij o wymianie podkowy trzymającej łożysko NSK B25-157. Jak na starej jest luz to nowe łożysko szybko się skończy.
Możesz jeszcze spróbować zablokować tylne łożysko tak żeby wałek mial trzymanie na obu końcach. Trzeba by dobrać odpowiednią podkładkę

Marcino - 23-11-2017, 09:14

No właśnie na mojej podkowie nie ma prawie żadnych śladów zużycia. Jest takie dwa malutkie podtarcia w narożnikach. Wrzucę zdjęcie to ocenisz.
Marcino - 23-11-2017, 17:39

sampler napisał/a:
Nie zapomnij o wymianie podkowy trzymającej łożysko NSK B25-157. Jak na starej jest luz to nowe łożysko szybko się skończy.
Możesz jeszcze spróbować zablokować tylne łożysko tak żeby wałek mial trzymanie na obu końcach. Trzeba by dobrać odpowiednią podkładkę

Jak dobrze zrobię to skrzynia musi przeżyć ta budę.

Oto podkowa.







areksz121 - 24-11-2017, 23:59

Co to za łożysko na drugim foto z postu wyżej? To lata po gołym wałku czy jak? We francuskiej skrzyni z Cari takie coś chyba jest na sprzęgłowym, a tutaj?
Marcino - 25-11-2017, 10:12

To jest łożysko na wałku zdawczym blisko mechanizmu różnicowego. Na wale jest nabita jego bieżnia.
Jakie było moje zdziwienie kiedy wydłubałem kulki.... niestety już tez zużyte.
Skrzynia już zmontowana. Zostało nabić uszczelniacze i osprzęt. Później sprzęgło.











Marcino - 25-11-2017, 14:23

Skrzynia złożona czeka na uszczelniacz walka sprxeglowego. Walnąłem się ja albo pan w sklepie i dostałem 20x35x6 zamiast 25x35x6. Mieli w intercars ale na x7 i metalowy.... poczekam na corteco. Wymienię sobie prawa piastę w międzyczasie która ma lekki luz.
Ma

Marcino - 25-11-2017, 21:48

Piasta prawa wymieniona na starline - łożysko.
Nowe sprzęgło Exedy -Daikin tak hak oryginał założone.
Stara tarcza od strony docisku już jechała po nitach.


















Marcino - 01-12-2017, 02:25

Krzyżak.... dzieki!!! Galant poskładany. Jeździ tylko ze cos nie poszło i mam 5 biegów do tyłu i jeden do przodu....

A sprzęgło chodzi bardzo leciutko...

Krzyzak - 01-12-2017, 08:34

Marcino napisał/a:
cos nie poszło i mam 5 biegów do tyłu i jeden do przodu
to normalne po hibernacji, pojeździj z 2 tygodnie i samo się ułoży... próbuj sukcesywnie zamieniać biegi aż osiągniesz zamierzony cel - czyli 5 biegów do przodu i wsteczny
Hugo - 01-12-2017, 10:23

Dobrze, że w bok nie jedzie :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group