To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA

tomaszekk7 - 23-11-2012, 17:01
Temat postu: Re: wystająca butla z gazem
W Niemczech Lancery które były sprzedawane z gazem miały taką piankę. W Polsce wątpię żeby ktoś to robił.

Ja taki wkład zrobiłem ze styroduru XPS.

Trik - 23-11-2012, 21:21

Kup styropian grafitowy i wytnij co trzeba. W japonii sedany miały podobny zestaw przegródek do bagażnika jaki jest w Sportbackach. http://old.japancars.ru/c...HH&mg=52&bg=250
SkyLuke - 23-11-2012, 22:11

tomekrvf napisał/a:
Tak czy inaczej zawory się wypalą.


Nawet przy częstym (np. co 30 tys. km) regulowaniu luzów?

Student - 26-11-2012, 13:51

NIE.
tomekrvf - 29-11-2012, 16:05

SkyLuke napisał/a:
Nawet przy częstym (np. co 30 tys. km) regulowaniu luzów?

Wtedy nie, ale kiedyś dojdziesz do końca granic regulacji - nie będzie cieńszych szklanek. Zawodnicy (handlowcy) w Coltach 1.3 potrafili zrobić to po 60 kkm przebiegu:)

karol20 - 29-11-2012, 20:49

Czy egzemplarze silników mogą się od siebie różnić ? Rozumiem że nie ma szablonu i w fabryce mierzą luzy i dobierają szklanki pod każdym egzemplarz silnika . Czyli wyjeżdżając z fabryki silnik może mieć większą lub mniejszą żywotność na LPG biorąc pod uwagę konieczność częstej regulacji luzów .
Anonymous - 04-12-2012, 21:49

No wiec i ja po okresie gwarancji dolaczylem do grona zgazowanych.
Moge polecic polecanego tu i owdzie Jarka Nowotczynskiego z Mlawy.

Zalozylem STAG300Premium, wtryski Hana zielone, reduktor ACR01.

Jedyne co dziwne w przypadku sportbacka, montaz reduktora dosc nisko za chlodnica
powodowal ze przy zimnie gaz sie wychladzal, wiec zostal umieszczony na poziomie
glowicy, i dostal radiator chroniacy przed wiatrem ;-) )

P Jarek stwiedzil ze pierwszy raz cos takiego robili ;-)

Pozdrawiam
AK

ostry85 - 04-12-2012, 23:38

Witam wszystkich

Dawno mnie tu nie było...

Ostatnio usłyszałem od kolegi że naczytał się na forum o defektach instalacji gazu w oplu astrze i to go odstraszyło od instalacji. Po czym sam skwitował, że zdaje sobie sprawę z tego że na forum wiekszość tematów dotyczyła problemów i że ludzie którzy ich nie mają nie udzielają się na forum...

Pewnie zaraz mnie skrytykujecie, że nie tylko :p

Ale do brzegu... ;-)

Kiedyś pisałem w wątku i po instalacji LPG BRC się nie odzywałem...

W tamtym roku, w listopadzie kupiłem Lancerka w salonie. Zrobiłem nim 22 tys km i od tego przebiegu jeżdzę na LPG. Obecnie mam 48 tys i mija pierwszy rok eksploatacji...

LPG pracuje kapitalnie, pali mi średnio 6 l w trasie lub 7 do 8 przy dynamicznej jeżdzie i wariowaniu na drodze. Osiągi? na benzynie 210km/h na lpg 195km/h, ale w zimie odczułem wzrost mocy (i nie dlatego że koła się ślizgają ;) skład mieszanki jest inny i motor moze nawet lepiej pracuje niż na Pb

Ale do brzegu... Co chce przekazać?

Nie zastanawiajcie się nad instalacją, bo pieniądze przy dystrybutorze mówiąm same za siebie, a jeśli chodzi o gniazda zaworowe to moim starym punto zrobiłem 250 tys na LPG a w sumie 350 tys km i również były szklanki.

Najważniejsze to dobry instalator i dobra instalacja.

Pozdrawiam :)

plecho1 - 05-12-2012, 06:14

Jeśli pali Ci 6 litrów na setkę LPG nawet w trasie, to trochę za mało. Mieszanka jest zbyt uboga i może to doprowadzić do szybszego wypalenia zaworów.
ostry85 - 06-12-2012, 00:20

Myślę że mieszanka jest właściwa, bo benzyny pali 5,3 l/100km w trasie, a będąc zawalidrogą osiągnąłem już 2 razy 4,7 na dystansie 500km Radom - Gdynia. Przy czym zaznaczam że to straszna katorga jechać całą trasę 80km/h. Ale da się... Nocą się da :) 5,3 to przy prędkości 90-95 nie przekraczając 100. Ale to już w innym wątku powinienem napisać. Jako Ciekawostkę podam że pali 13 l/100km Pb przy 205km/h i nie odcina w brew pozorom zapłonu, podobno ;) i podobno na gazie idzie 195 i gazu Pali 15l/km po odpowiednim przeliczeniu... Ale to takie tam... :)
tomaszekk7 - 06-12-2012, 09:42

Miałem sprawdzane luzy zaworowe po 20 tyś przebiegu na LPG jest dobrze.
Instalacja BRC z włączonym dotryskiwaniem benzyny.

RalfPi - 07-12-2012, 08:15

Kurcze... tak mało Tobie spala ostry85. Aż się nie chce wierzyć - co takiego masz magicznego w samochodzie, ze każdemu spala ok. 8.5 l Pb, 10l gazu..
A Tobie sporo sporo mniej ?
Miałeś mapowany system zasilania tego gazu?
Prawda to, że są to układy adaptacyjne (tzn. "uczą się" kiedy podać zapłon i jak powinna być mieszanka dla danego kierowcy)... ??
Pozdrowienia!

karol20 - 07-12-2012, 09:12

Witam.
Tak jak koledzy uważam że średnie spalanie na poziomie 6L LPG to stanowczo zbyt mało . W swoim 1,8 mam średnio 9,5 l LPG . Oceniam że twoje średnie spalanie powinno być na poziomie około 8 l LPG . Chyba że robisz trasy po 3 km i spalasz BP i LPG w proporcjach 1/3 .

Uwex - 07-12-2012, 10:45

Panowie porównujecie swoje 1.8 z Lancer Sedan 1.6 Inform MY2011.
karol20 - 07-12-2012, 11:42

1,6 spala około 1 l benzyny mniej od 1,8 . Można to przeliczyć w przybliżeniu do 1,5 l LPG . Oczywiście to wartości przybliżone ale jeżeli średnie spalanie na LPG to 6 l to na benzynie powinno wyjść około 4,5 l . Tyle to palą nowe klekoty w trasie głaskane po gazie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group