[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej
robertdg - 04-03-2011, 09:10
m6riano, nie chce wyjść na upierdliwca, ale pisze sie quart niemalże tak jak się slyszy, quart = 0.94635 litra m6riano napisał/a: | 5qwart czyli galon(?) | Galon = 3.78litra = 4quart
tosztotomasz - 04-03-2011, 09:52
robertdg napisał/a: | Galon = 3.78litra = 4quart |
Słuszna uwaga, dlatego najlepiej liczyć sobie, że potrzeba galon plus kwarta - nie zabraknie przy nalewaniu, a i zapas na ew. dolewki jest.
m6riano - 04-03-2011, 16:41
W takim razie spolszczenie powinno brzmieć kwarta czy kłarta?
tosztotomasz - 04-03-2011, 17:13
kwarta
fj_mike - 04-03-2011, 17:16
Tak przy okazji konwerter w Nokia E72 pokazuje, że kwarta US to ok 0,55litra
Hubeeert masz taki sam, zobacz u siebie.
Jarcev - 12-03-2011, 10:06
Panowie jaka średnica uszczelki korka spustowego w v6??
robertdg - 12-03-2011, 10:23
Jak się nie myle to korek ma srednice gwintu 14mm
Arturro-86 - 12-03-2011, 18:46
robertdg napisał/a: | Jak się nie myle to korek ma srednice gwintu 14mm |
Na 100% w 4G63. Sądzę, że tak samo będzie w V6. Dla świętego spokoju możesz kupić sobie 14mm i 16mm, to są groszowe sprawy, a jak nie zużyjesz to pewnie bedziesz mógł nawet oddać
Tomek - 12-03-2011, 19:40
14mm, skok zdaje sie 1,25, ale 14mm to na 100%
Jarcev - 12-03-2011, 22:38
Kupiłem juz wczoraj 14 i 16 tak asekuracyjnie tez sobie pomyślałem , zwracał nie bede bo jak wiemy nasze miśki to bardzo tanie autka w eksploatacji wiec i uszczelki były jak cała reszta taniusie ps. jutro robie płukanke i zalewam valvoline maxlife , oby cykanie ucichło , ale myśle ze na tak zaje$5cie dobranej uszczelce korka spustowego to na bank ucichnie . Thx za pomoc
znaczy to dzisiaj było bo jest wieczór haha popołudniu zasnąłem bo jestem po tygodniu nocek i mi sie cos dni pomyliły .
Sir_Futur - 12-03-2011, 23:30
A co myślicie o oleju firmy REPSOL???
Dziś zakupiłem taki do swojego Miśka. Specyfikacja A3/B3. Kolega z firmy w której kupiłem ten olej zalał go do swojego Eclipse'a. Przeszedł z 15W-40 Castrola Magnatec (który jest bardzo drogi i chyba nie warty swojej ceny...) na 10W-40 Repsola i mówi, że liftery ucichły i auto podczas naprawdę ostrej jazdy nie kopci, czyli nie pali oleju. Nie wiem sam czy to dobry wybór, ale udział oleju w Paryż-Dakar, pozwala myśleć, że wlewam coś dobrego. Do tego świece BERU UXT-14 i będzie super. A olej w razie czego zawsze można zmienić jak się okaże słaby.
arturj123 - 13-03-2011, 17:29
To ja może się wypowiem na temat oleju Vavoline MaxLife 5W40 + płukanka EngineFlush + filtr MannFilter, po około 10k km. Przez pierwsze 3000-4000km naprawdę cisza z popychaczami, czasami na zimnym po klekoczą. W zimę klekocze non stop i nieraz mocno denerwująco ale gdy znów się ociepliło nie jest to tak strasznie denerwujące, a już mam przejechane ok. 12kkm. Teraz nie mogę się doczekać kolejnej wymiany i ciszy .... Ogólnie poleciłbym ten olej, prawdopodobnie taki także przy najbliższej wymianie zaleję, po uprzedniej płukance.
Jarcev - 13-03-2011, 18:50
ja wyminiam olej co 10 tysi , a moj zaczal klekotac w zime , dzis ciepło i dalej klekocze , zobacze w czwatek po wymianie
fj_mike - 13-03-2011, 19:57
Identyczna sytuacja u mnie. Im bliżej wymiany popychacze głośniejsze zaraz po uruchomieniu. Olej wymieniam max co 8tys
p_bladek - 13-03-2011, 20:25
Ehh Panowie tak czytałem kiedys ten wątek bo mój klepał i czytam tez dzisiaj. Czuje sie tez zobligowany do przedstawienia swojej opini. Na samym początku szukałem półśrodków tak jak i Wy ale powiedziałem dość. Odwiedziłem AutoTW , wymieniłem 24szt popychaczy bo stwierdziłem że du.....y szkłem sie nie podciera. Aktualnie druga wymiana oleju bedzie (co 10000) i naprawde nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, czy lato czy -20 na zewnatrz - Nie klepie. Olej mobil 10w40. Warto sobie nerwy szarpać ? na to pytanie musicie juz odpowiedziec sobie sami. Pozdrawiam.
|
|
|