Nasze Miśki - Galant Sport Edition '98 A/T
Andrew - 21-01-2011, 07:38
Hugo ale masz przygody
Hugo - 21-01-2011, 07:57
Dzisiaj jadąc do pracy oczywiście znowu non stop haczyłem zderzakiem, osłonami i podlogą, a po wyjechaniu na asfalt coś zaczęło walić z lewej strony z przodu pod podłogą . W pewnym momencie wziąłem ostry zakręt w prawo, pizgło mocniej w podłogę i spokój. Odpadła osłona na dobre...
Ciąg dalszy napewno nastąpi...
Andrew - 21-01-2011, 08:37
Hugo jaki masz rozmiar kół?
robertdg - 21-01-2011, 09:30
Powinieneś zainwestować w AIR Suspension, ruda Ci zezre to auto w oka mgnieniu przy takim traktowaniu, a juz nie chce pytać co miska olejowa na to
Hugo - 21-01-2011, 14:20
andrew84 napisał/a: | Hugo jaki masz rozmiar kół? | Stalówki 15" z oponami 195/60 R15. robertdg napisał/a: | Powinieneś zainwestować w AIR Suspension | Co to jest? robertdg napisał/a: | juz nie chce pytać co miska olejowa na to | Na razie nietknięta.
Andrew - 21-01-2011, 14:25
Hugo spróbuj mu wpakować większy balon jak da radę. Ja wcześniej miałem mini kółka 14, to mi wszędzie darło, teraz mam 15/195/65 i jest ok Hugo napisał/a: | AIR Suspension
Co to jest? | Zawieszenie powietrzne
robertdg - 21-01-2011, 14:29
http://www.carbodykits.co...-CMT01-ABA.html
Wszyc - 21-01-2011, 15:04
ja mam 14stki i autko stoi wysoko i żadnych problemów nie mam nawet w terenie i mam zalecany profil przez producenta czyli 80 nie wiem na jakim Ty profilu jeździłeś Andrew ale na mniejszym w galancie przy 14stkach to masakra
Andrew - 21-01-2011, 15:05
Wszyc napisał/a: | nie wiem na jakim Ty profilu jeździłeś Andrew ale na mniejszym w galancie przy 14stkach to masakra | 175/65/14 To była masakra
Arturro-86 - 21-01-2011, 16:14
Ja mam teraz założone 185/65 R14 z racji tego, że takie miałem w poprzednim Galancie E52A - tam nie było żadnego problemu z "oraniem" podwoziem... w EA już jest Ale nie powiedziałbym, że znowu haczę o wszystko co się da
Zależy od stanu zaśnieżenia naszych "pseudo dróg"
Hugo - 21-01-2011, 23:28
Po pracy zdjąłem koło i moim oczom ukazała się osłona (jednak nie odpadła, tylko jej część). Jej koniec od strony kabiny nie wiem jakim cudem zawinął się pomiedzy wahacz prosty a półoś i tarł po osłonie gumowej przegubu wewnętrznego, po tłumiku drgań na półosi i po samej półosi. Na szczęście nie uszkodził osłony. Miałem spory problem żeby ją stamtąd wyjąć. Ostatecznie cała osłona wyszła w 6 częściach i nadawała się tylko do pieca, gdzie zresztą już wylądowała. Dlatego poszukuję takiej osłony. Obecna bardzo mocno połatana po poprzedniej zimie, tej już nie przetrwała (nie wygrała slalomów po lesie z wystajacymi pniakami).
Przymocowałem również tak jak wyżej pisałem zaślepkę zderzaka przedniego. Z tyłu płaskownik grubości 2 mm i szerokości 3 cm równolegle do zderzaka, po bokach wystawał z każdej strony ok. 3 cm. Do zaślepki przykręcony na 3 śrubki 6 mm, z prawej i lewej strony przykręcony po jednej śrubce 8 mm do zderzaka (z prawej strony przymocowany wspólną śrubą od uchwytu zderzaka, który zresztą musiałem dorobić, bo był zerwany). Teraz wszystko trzyma się tak, że prędzej odpadnie zderzak niż zaślepka
CD napewno nastąpi...
Jogurt - 21-01-2011, 23:44
Hugo napisał/a: | nie wygrała slalomów po lesie z wystajacymi pniakami | może czas pomyśleć nad pajero ?
robertdg - 22-01-2011, 08:02
Do wyboru, do koloru:
http://moto.allegro.pl/ga...1393886667.html
http://moto.allegro.pl/ga...1393886577.html
http://moto.allegro.pl/mi...1391449546.html
http://moto.allegro.pl/ga...1409005790.html
http://moto.allegro.pl/ga...1409005768.html
http://moto.allegro.pl/os...1410936324.html
http://moto.allegro.pl/ga...1392067936.html
Albo cały zestaw:
http://moto.allegro.pl/mi...1404683993.html
Hugo - 22-01-2011, 09:41
robertdg nikt z w/w przez Ciebie sprzedawców nie ma lewej osłony, albo kosztuje prawie 100 zł.
Hugo - 22-01-2011, 09:46
Jogurt napisał/a: | może czas pomyśleć nad pajero ? | Generalnie nie podobają mi się jeepy, ewentualnie tylko produkcji amerykańskiej, ale tam wiadomo, silniki od 4.0 benzyna w górę, więc nieosiągalne...
|
|
|