To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sir Lancelot

Misiek :) - 04-08-2015, 16:12

Strona 14 i dalej jest o SWAP.
przełom 2012/2013 był swap i był robiony na moje zamówienie. AUto miał 125tyś km a teraz ma 164 000 km
Auto jeździ normalnie... tzn ma bardzo fajny moment obrotowy u dobrze się zbiera. Nigdy z Galantem nie porównywałem, ale powinno być nieco lepiej.
Dobrze to się zbiera auto mające poniżej 7s do setki

STax - 04-08-2015, 16:25

Misiek :) napisał/a:
Dobrze to się zbiera auto mające poniżej 7s do setki

Masz na myśli, że lancer nawet z V6 poniżej 7s nie schodzi?
A o swapie to już się biorę za czytanie :)

Misiek :) - 04-08-2015, 17:39

STax napisał/a:
Masz na myśli, że lancer nawet z V6 poniżej 7s nie schodzi?

Lancer 2,4 z manualem ma 7,6s, a Galant sedan 2,5 V6 ma 8,2s.
Mojego autka nie mierzyłem, ponieważ licznik przekłamuje (jak w każdym aucie), a 0,1s jest to mały błąd w reakcji człowiek/stoper. Nie miałem urządzeń do bardziej profesjonalnych pomiarów.

Misiek :) - 17-09-2015, 16:13

Ostatnio poznałem osobe, która również będzie miała w Lancerze 6A13... Ten drugi Lancer tez grafit ma pozostać w seryjnym wyglądzie...
Swoją drogą Moje autko mnie już wkurzyło... Wsteczny się pali cały czas (musiałem w trasę wyjąc żarówki), tylna lewa lampa - druga sztuka w jednym miesiącu- odkleiło się czerwone z lampy...
Zacząłem szukać lamp na wzór oryginałów, lecz nie srebrnych a grafitowych/czarnych... W Polsce znalazłem jakieś dziwnej firmy, a o wyglądzie bliźniaczym do oryginału są, ale w USA i Australii bez homologacji E... nawet znajomi z Niemiec nie byli w stanie znaleźć dla mnie tylnych tuningowych lamp z homologacją... więc zamówiłem zupełnie inny wygląd z homologacją... pokaże na zdjęciach jak przyjdą i zamontuję.
Do tego prawa lampa nie chce wyjść z nadwozia...
Narożnik nad prawą lampą mam wgięty... sprawca nieznany (lakier nie odszedł)
W wakacje ktoś mie jedną felgę jak by siekierą cia/walił na jednym z ramion, drugą wygiąłem w 2 miejscach... tak enkei kute. Powietrze nie schodzi więc zostawię, może na wiosnę dokupie jedno kółko.
Nie wiem, czy napisałem, że jak miałem naprawiane auto po stłuczce z VOLVO (kilka miesięcy temu) to lakiernik od razu mi wszelkie purchelki czy slady korozji (było kilka) zabezpieczył/zamalował.
Fotel kierowcy i pasażera jest rozdarty, na tyle fotela góra schowka na gazety dla pasażerów sie oderwała... Do tego kierownica z lewej strony jest już prawie do zera wytarta (skóra), podobnie skrzynia biegów wytarta...
Chyba sytuacja zmusza mnie do zrobienia skóry... tak sobie mysle, że przednie fotele z EVO z dodatkową gąbką na siedzisku by się sprawdziły... tylną kanapę EVO 9 JDM ze zintegrowanymi zagłówkami i podłokietnikiem mam w piwnicy... nie pasuje.
Jesli chodzi o silnik, to popychacze zaczynają stukac... i wołają o remont generalny silnika... taki pretekst żeby dodać troszkę koników i momentu... Będe pisał dokładnie co robione i za ile jak zrobię. Teraz się dowiedziałem kto może bez wyraźnej straty na trwałości silnika...
Troszkę za miękkie jest dla mnie zawieszenie... a może mnie Proton rozpieścił za bardzo... Ale i tak jest minimalnie za miękko.
Czekam aż mi się przednie tarcze hamulcowe skończą, żeby się bawić w O1T lub EC5A/W przedlift.
Pomyślałem ile trzeba zrobić w tym aucie a ono nie młodnieje... i jak przejrzałem co jest na rynku, to nie mam na co zamienić... a jak się przejadę to już zapominam o innych autkach :)
W zimę muszę wymienić chłodnicę klimatyzacji, bo już moja obecna kiepsko się ma...

Marcino - 17-09-2015, 21:55

Misiek :) napisał/a:
Jesli chodzi o silnik, to popychacze zaczynają stukac... i wołają o remont generalny silnika..

Pierwsze słyszę zeby trzeba było robić remont z tego powodu... albo to dobry pretekst zeby zmodzić coś i mieć wiecej mocy, ale łatwo nie będzie:)

Misiek :) - 18-09-2015, 08:59

Marcino napisał/a:
Pierwsze słyszę zeby trzeba było robić remont z tego powodu..

nie pisz tak głośno
Marcino napisał/a:
to dobry pretekst zeby zmodzić coś i mieć wiecej mocy

wymiana rozrządu była pretekstem, żeby V6 wstawiać, to popychacze też mogą być
Marcino napisał/a:
łatwo nie będzie:)

z tego co wiem, to 2 dni robocze i walizka pieniędzy...
Po rozmowie z moim aktualnym mechanikiem wiem, że silniki wolnossące mają duży potencjał.... jak się ma kasę a tej nie mam nadmiaru jeszcze...

Misiek :) - 18-09-2015, 09:06

Nie wytrzymam...
Na allegro są wystawione elementy których nie ma... mogę zrozumieć, że aktualnie się skończyły i poczekam na najbliższą dostawę... ale informacja że nie będą mieli mnie dobija.
Na lampy tylne będę musiał poczekać... może miesiąc, może więcej.
Sam już nie wiem czy może zciągać z USA - wychodzą ponad 100zł taniej, lecz nie mają homologacji...
Te niby dostępne w PL

Czy zciągać z USA bez homologacji...

Irytuje mnie, że przednie lampy są przydymione fabrycznie, auto w ciemnej kolorystyce a tył.... kompletnie nie pasuje. Z góry odpowiadam, że nie chcę się bawić w kupno europejskich i przerabianie czy folia...

Torp12 - 18-09-2015, 09:16

Co do walorów estetycznych tylnich lamp niechce sie wypowiadać bo obie mi się nie podobaja:]

Powiedz lepiej jaki miałeś pomysł na silnik w 2 dni, bo to mnie bardzo ciekawi.

Misiek :) - 18-09-2015, 09:23

Torp12 napisał/a:
Powiedz lepiej jaki miałeś pomysł na silnik w 2 dni, bo to mnie bardzo ciekawi.

Oddanie auta do człowieka, który robi silniki do sportu... On coś tam robi, potem stroi auto...
Najprawdopodobniej obróbka głowicy i jakieś inne zmiany. Nie znam szczegółów.

Torp12 - 18-09-2015, 09:32

Misiek :) napisał/a:

Oddanie auta do człowieka, który robi silniki do sportu... On coś tam robi, potem stroi auto...
Najprawdopodobniej obróbka głowicy i jakieś inne zmiany. Nie znam szczegółów.


No to jak na wydanie walizki pieniędzy to wiesz faktycznie niewiele. Obróbka głowicy, "coś jeszcze" i strojenie w dwa dni? Ciekawe

krzychu - 18-09-2015, 12:39

Misiek :) napisał/a:

Oddanie auta do człowieka, który robi silniki do sportu... On coś tam robi, potem stroi auto...
Najprawdopodobniej obróbka głowicy i jakieś inne zmiany. Nie znam szczegółów.


Nie żeby wątpił w ludzi, a polecam hamowanie przed i po koniecznie na tych samych ustawieniach.

mjsystem - 18-09-2015, 12:44

Misiek :) napisał/a:
Te niby dostępne w PL
Michał, ja Cię proszę, nie partol auta :shock:
Misiek :) napisał/a:
Czy zciągać z USA bez homologacji...
Te są fajne, ale czy tak bardzo Ci to potrzebne? :roll:
MATTNATTS - 18-09-2015, 13:00

Misiek koniecznie hamownia przed oddaniem go do modzenia.
Aż takiego worka pieniedzy nie trzeba żeby ugrać coś z 6a13, nie przesadzajmy :P
Jest sporo możliwości.

bezsen - 25-01-2016, 19:49

Misiek ile kosztowało oklejenie maski carbonem?
Chciałbym to samo zrobić w swoim Lancerze.

Misiek :) - 25-01-2016, 20:25

bezsen, wybacz, ale nie pamiętam. Jak kleiłem auto to było kilka wydatków na raz, potem po spotkaniu z rowerzystą kleiłem razem z opłatą w serwisie (m. in wymiana szyby, naprawa maski) więc nie pamiętam zbyt dobrze.
Swoją drogą od wczoraj zbieram się, zeby tu napisać.
Światło tylne nie zmienione nadal...
Silnik, oj silnik... coś mi szarpie i stukają mocno popychacze. Zbieram się do naprawy....
Palec, kopółka, przewody wysokiego napięcia... będą sprawdzane, wymieniane... i może coś jeszcze.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group