[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe - Lancer CYxA
mjsystem - 25-02-2015, 17:04
dr2ke napisał/a: | Może się komuś przyda | Za te pieniądze zrobisz cały przód, tył na porządnych podzespołach, dasz dobrze zarobić mechanikowi i jeszcze Ci zostanie
Ale dobrze wiedzieć jak zdzierają w ASO.
Uwex - 25-02-2015, 17:44
dr2ke
po pierwsze drogo ! po drugie ten wpis nic nie wnosi, bo nie wiadomo za co ?
krzychu - 25-02-2015, 18:14
dr2ke napisał/a: |
Całość: 1498 zł. Od tej kwoty zaproponowano mi rabat 10%. Ceny z dnia 21/02/15.
|
Ja kupiłem mikody nacinane
przód ten sam - 324zł
tył (trochę inne nie wiem czy są do nowego) - 213zł
Klocki TRW:
przód, tył i szczęki ręcznego 339zł (IC ze zniżką na klub)
pasta ATE plastilube ~20zł za dużą tubę
jakiś smar w splay-u wysokotemperaturowy na powierzchnię piasty np. ceramiczny ~ 40.
komplet małych szczotek drucianych ~40zł
Płyn hamulcowy ATE ja kupiłem typ 200, ale następnym razem wezmę ten rzadki SL6 bo chyba ABS trochę ma większą bezwładność ~40zł.
Suma 1016zł
Do tego w budżecie zmieścisz się z dobrym podnośnikiem żaba ~180zł i 2 kobyłkami dla bezpieczeństwa ~100zł.
Satysfakcja gratis, za resztę zapłacisz kartą.
dr2ke - 25-02-2015, 19:26
Uwex,
Że drogo ? To wiem.
Za co ? Za oryginalne tarcze i klocki.
Chciałem tylko poinformować jak ASO zdziera. Ale jak widać więcej krytyki niż pożytku
Żeby nie było, że u nich kupiłem, tak zrozpaczony nie jestem
Uwex - 26-02-2015, 08:57
dr2ke napisał/a: | Chciałem tylko poinformować jak ASO zdziera. |
Się nie denerwuj To akurat wiadomo.
mkm - 26-02-2015, 18:26
dr2ke napisał/a: |
Za co ? Za oryginalne tarcze i klocki. |
500zł za oryginalne tarcze to drogo?
Beznadziejna Mikoda lub równie beznadziejne TRW kosztuje niewiele mniej.
Jak popatrzysz w "górną półkę" to się zdziwisz i uznasz, że poszaleli
tyku - 26-02-2015, 18:32
dr2ke napisał/a: | tarcze przód - 534 zł/szt. |
dr2ke napisał/a: | klocki przód - 430 zł/komplet |
Za te pieniądze to masz SP + HAWK
mkm napisał/a: | 500zł za oryginalne tarcze to drogo? |
mkm, To jest za sztukę
mkm - 26-02-2015, 18:55
No jeżeli Mikoda 160zł/szt...
tyku - 26-02-2015, 19:39
mkm napisał/a: | Beznadziejna Mikoda lub równie beznadziejne TRW kosztuje niewiele mniej. | Co nie znaczy, że oryginały są dobre. Jakość podobna do wyżej wymienionych, a cena 3 razy wyższa za szt.
po.miras - 26-02-2015, 22:53
Małymi krokami zbliża się wymiana klocków na przód (oryg 75% zużycia)
Po lekturze forum jestem prawie zdecydowany na: EBC GREEN STUFF EDP21614
Chyba dobry wybór. Choć w ASO proponowali mi oryginalne za 250 pln - Netto
dr2ke - 27-02-2015, 08:18
tyku napisał/a: | Co nie znaczy, że oryginały są dobre. Jakość podobna do wyżej wymienionych, a cena 3 razy wyższa za szt. |
W 100% się z tym zgadzam. Ostatnio w ASO sprawdzałem historię mojego Lancera (jestem drugim właścicielem) i się okazało, że wcześniej, przy około 60 tyś. oryginalne tarcze były toczone w ASO Po toczeniu wytrzymały jakieś 20 tyś. Jak dla mnie kiepski wynik za taką cenę.
po.miras, kilka dni temu zamówiłem EBC GREEN STUFF EDP21614, w sobotę będę montował klocki na pewno sprawdzone przez forumowiczów więc chyba lepszej rekomendacji nie dostaniesz
mjsystem - 27-02-2015, 09:54
tyku napisał/a: | Co nie znaczy, że oryginały są dobre. |
Są kiepskie. Krzywią się jak usta po cytrynie.
Hubeeert - 27-02-2015, 11:55
Właśnie mam "na stole" Lancera SB DI-D 2.0
Zestaw zakładany to Dokuji Sport RS przód oraz Dokuji tył. Klocki też tej firmy. Polecam bo dają radę w dobrej cenie.
michaello - 27-02-2015, 12:50
mkm napisał/a: | Beznadziejna Mikoda lub równie beznadziejne TRW kosztuje niewiele mniej. |
Nie wiem skad ten "lament", jezdze na TRW od 3 lat i to nawet dosyc dynamicznie, hamuja lepiej od oryginalow, nie piszcza, nie sa skrzywione, jedyna wada jaka zauwazylem to pylenie klockow. Faktem jest ze 2x do roku czyszcze caly uklad hamulcowy i moze dlatego wlasnie mam zupelnie odmienna opinie na temat tych tarcz.
Hubeeert - 27-02-2015, 13:03
michaello napisał/a: | Nie wiem skad ten "lament", jezdze na TRW od 3 lat i to nawet dosyc dynamicznie, hamuja lepiej od oryginalow, nie piszcza, nie sa skrzywione, |
TRW ma bardzo twarde klocki co daje efekt taki, że przy wymianie klocków wymieniasz tez tarcze bo sa na niej rysy jak na płycie gramofonowej tylko dużo głębsze... Obserwowałem to w każdym samochodzie z zestawem TRW więc nie wierze w przypadki...
|
|
|