To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe - Lancer CYxA

mjsystem - 25-02-2015, 17:04

dr2ke napisał/a:
Może się komuś przyda
Za te pieniądze zrobisz cały przód, tył na porządnych podzespołach, dasz dobrze zarobić mechanikowi i jeszcze Ci zostanie :lol:
Ale dobrze wiedzieć jak zdzierają w ASO. :wink:

Uwex - 25-02-2015, 17:44

dr2ke
po pierwsze drogo ! po drugie ten wpis nic nie wnosi, bo nie wiadomo za co ?

krzychu - 25-02-2015, 18:14

dr2ke napisał/a:

Całość: 1498 zł. Od tej kwoty zaproponowano mi rabat 10%. Ceny z dnia 21/02/15.


Ja kupiłem mikody nacinane
przód ten sam - 324zł
tył (trochę inne nie wiem czy są do nowego) - 213zł
Klocki TRW:
przód, tył i szczęki ręcznego 339zł (IC ze zniżką na klub)
pasta ATE plastilube ~20zł za dużą tubę
jakiś smar w splay-u wysokotemperaturowy na powierzchnię piasty np. ceramiczny ~ 40.
komplet małych szczotek drucianych ~40zł
Płyn hamulcowy ATE ja kupiłem typ 200, ale następnym razem wezmę ten rzadki SL6 bo chyba ABS trochę ma większą bezwładność ~40zł.
Suma 1016zł

Do tego w budżecie zmieścisz się z dobrym podnośnikiem żaba ~180zł i 2 kobyłkami dla bezpieczeństwa ~100zł.

Satysfakcja gratis, za resztę zapłacisz kartą.

dr2ke - 25-02-2015, 19:26

Uwex,
Że drogo ? To wiem.
Za co ? Za oryginalne tarcze i klocki.

Chciałem tylko poinformować jak ASO zdziera. Ale jak widać więcej krytyki niż pożytku ;)
Żeby nie było, że u nich kupiłem, tak zrozpaczony nie jestem :D

Uwex - 26-02-2015, 08:57

dr2ke napisał/a:
Chciałem tylko poinformować jak ASO zdziera.


Się nie denerwuj :wink: To akurat wiadomo.

mkm - 26-02-2015, 18:26

dr2ke napisał/a:

Za co ? Za oryginalne tarcze i klocki.

500zł za oryginalne tarcze to drogo? :shock:
Beznadziejna Mikoda lub równie beznadziejne TRW kosztuje niewiele mniej.
Jak popatrzysz w "górną półkę" to się zdziwisz i uznasz, że poszaleli :mrgreen:

tyku - 26-02-2015, 18:32

dr2ke napisał/a:
tarcze przód - 534 zł/szt.

dr2ke napisał/a:
klocki przód - 430 zł/komplet

Za te pieniądze to masz SP + HAWK
mkm napisał/a:
500zł za oryginalne tarcze to drogo? :shock:

mkm, To jest za sztukę :!:

mkm - 26-02-2015, 18:55

No jeżeli Mikoda 160zł/szt... :wink:
tyku - 26-02-2015, 19:39

mkm napisał/a:
Beznadziejna Mikoda lub równie beznadziejne TRW kosztuje niewiele mniej.
Co nie znaczy, że oryginały są dobre. Jakość podobna do wyżej wymienionych, a cena 3 razy wyższa za szt. :P
po.miras - 26-02-2015, 22:53

Małymi krokami zbliża się wymiana klocków na przód (oryg 75% zużycia)
Po lekturze forum jestem prawie zdecydowany na: EBC GREEN STUFF EDP21614
Chyba dobry wybór. Choć w ASO proponowali mi oryginalne za 250 pln - Netto

dr2ke - 27-02-2015, 08:18

tyku napisał/a:
Co nie znaczy, że oryginały są dobre. Jakość podobna do wyżej wymienionych, a cena 3 razy wyższa za szt. :P

W 100% się z tym zgadzam. Ostatnio w ASO sprawdzałem historię mojego Lancera (jestem drugim właścicielem) i się okazało, że wcześniej, przy około 60 tyś. oryginalne tarcze były toczone w ASO :!: Po toczeniu wytrzymały jakieś 20 tyś. Jak dla mnie kiepski wynik za taką cenę.

po.miras, kilka dni temu zamówiłem EBC GREEN STUFF EDP21614, w sobotę będę montował :) klocki na pewno sprawdzone przez forumowiczów więc chyba lepszej rekomendacji nie dostaniesz :)

mjsystem - 27-02-2015, 09:54

tyku napisał/a:
Co nie znaczy, że oryginały są dobre.

Są kiepskie. Krzywią się jak usta po cytrynie.

Hubeeert - 27-02-2015, 11:55

Właśnie mam "na stole" Lancera SB DI-D 2.0
Zestaw zakładany to Dokuji Sport RS przód oraz Dokuji tył. Klocki też tej firmy. Polecam bo dają radę w dobrej cenie.

michaello - 27-02-2015, 12:50

mkm napisał/a:
Beznadziejna Mikoda lub równie beznadziejne TRW kosztuje niewiele mniej.

Nie wiem skad ten "lament", jezdze na TRW od 3 lat i to nawet dosyc dynamicznie, hamuja lepiej od oryginalow, nie piszcza, nie sa skrzywione, jedyna wada jaka zauwazylem to pylenie klockow. Faktem jest ze 2x do roku czyszcze caly uklad hamulcowy i moze dlatego wlasnie mam zupelnie odmienna opinie na temat tych tarcz.

Hubeeert - 27-02-2015, 13:03

michaello napisał/a:
Nie wiem skad ten "lament", jezdze na TRW od 3 lat i to nawet dosyc dynamicznie, hamuja lepiej od oryginalow, nie piszcza, nie sa skrzywione,

TRW ma bardzo twarde klocki co daje efekt taki, że przy wymianie klocków wymieniasz tez tarcze bo sa na niej rysy jak na płycie gramofonowej tylko dużo głębsze... Obserwowałem to w każdym samochodzie z zestawem TRW więc nie wierze w przypadki...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group