| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Regeneracja zawieszenia
 
 polaff - 23-05-2013, 04:28
 
 
 tylko po co, skoro to tak na prawdę jest tańsze SH? 	  | Hugo napisał/a: |  	  | W takim razie można śmiało kupować części YAMATO tylko trzeba wymienić przed montażem osłony. | 
 asec69 - 23-05-2013, 04:59
 
 Zamontowałem dwa banany Febesta w galu i solidność wykonania w porównaniu z Yamato jest na korzyść Febesta. Patrząc na "cukierek" nie mam wątpliwości co jest wytrzymalsze, ale jak to mówią, wszystko wyjdzie w praniu.
 Fecet z Allegro, który wszedł w Febesta twierdzi, że to młoda firma z Estonii, która autentycznie produkuje części, a nie handluje cudzymi. Wychodzi natomiast z części Yamato, bo ilość reklamacji na tę markę lawinowo rośnie. Niestety nie umiał odnieść się do jakości Febesta, bo dopiero od nieco ponad pół roku ma w ofercie części, ale jak zaznaczył na razie, nie spłynęła żadna.
 Hugo - 23-05-2013, 07:01
 
 
 Nie, nie. Nie o to chodzi. SH to w calości gówno, YAMATO ma tylko osłony SH, które pękają i padają sworznie. To jest jedyna wada YAMATO. Poza tym sworznie są niezniszczalne. Inaczej: gdyby nie pękały osłony sworzni na YAMATO to byłyby trwałe jak oryginały (wiem z autopsji). 	  | polaff napisał/a: |  	  | tylko po co, skoro to tak na prawdę jest tańsze SH? | 
 Kamil_Ziomek - 23-05-2013, 09:30
 
 
  	  | Hugo napisał/a: |  	  | Nie, nie. Nie o to chodzi. SH to w calości gówno, YAMATO ma tylko osłony SH, które pękają i padają sworznie. To jest jedyna wada YAMATO. Poza tym sworznie są niezniszczalne. Inaczej: gdyby nie pękały osłony sworzni na YAMATO to byłyby trwałe jak oryginały (wiem z autopsji). 	  | polaff napisał/a: |  	  | tylko po co, skoro to tak na prawdę jest tańsze SH? | 
 | 
 
 U mnie nie pękły osłony a po roku luzy na sworzniach i dodam że nie zrobiłem nawet 10 tyś km. Drugi raz bym tego nie założył. Hugo dawno to zmieniałeś ?
 anwi - 23-05-2013, 09:53
 
 u mnie Yamato się nie spisało, musiałem wymienić. fakt w jednym pękła guma ale w drugim nie i pukał. tak optymistycznie bym nie podchodził do Yamato.
 Hugo - 23-05-2013, 12:32
 
 
 Jak kupiłem Sporta w maju 2009 r. waliły sworznie w obu bananach niemiłosiernie. Prawy wymieniłem na NIPPARTS-a za 160 zł, a lewy na YAMATO za 250 zł. NIPPARTS wytrzymał z 60 000 km po czym zaczął stukać sworzeń (guma osłonowa w idealnym stanie, tuleja również). W YAMATO po kilku miesiącach guma osłonowa sworznia była naokoło pęknięta. W sworzniu jeden wielki syf. Wymyłem, nałożyłem smaru, wymieniłem gumę na oryginał ze starego wahacza (jak nowa) i do dnia jak padła tuleja i wahacz zaczął walić o podłogę (po jakichś 70 000 km) sworzeń był w idealnym stanie. Zero luzów, trzeba było włożyć sporo siły żeby go obrócić. 	  | Kamil_Ziomek napisał/a: |  	  | Hugo dawno to zmieniałeś ? | 
 Możliwe, ze teraz już nie robią w nich takich trwałych sworzni, minęło kilka lat. 	  | fiole1 napisał/a: |  	  | tak optymistycznie bym nie podchodził do Yamato | 
 szuflada - 23-05-2013, 12:45
 
 witam, czy ktoś zakładał wachacze przednie marki dokuji?
 kokoksik - 23-05-2013, 19:11
 
 Powiedzcie mi którą śrubę do zbieżności  wybrać ( z nacięciem czy bez )
 
   
 
   
 oraz co sądzicie o tych osłonach na wahacze
 
 Osłona sworznia przedniego wahacza GALANT MB808555
 
 
   
 
 Będzie to cos porównywalnego do osłon hyundai-a
 Hugo - 23-05-2013, 19:33
 
 
 Bez nacięcia. 	  | kokoksik napisał/a: |  	  | z nacięciem czy bez | 
 marcinzam - 23-05-2013, 19:37
 
 
  	  | kokoksik napisał/a: |  	  | Powiedzcie mi którą śrubę do zbieżności  wybrać ( z nacięciem czy bez ) Obrazek
 
 Obrazek
 
 oraz co sądzicie o tych osłonach na wahacze
 
 Osłona sworznia przedniego wahacza GALANT MB808555
 
 Obrazek
 
 
 Będzie to cos porównywalnego do osłon hyundai-a
 | 
 
 bierz od hyundai-a
 Cezar - 23-05-2013, 20:25
 
 
 Tylko i wylacznie 2 opcja - te pierwsze sa do Carismy 	  | kokoksik napisał/a: |  	  | Powiedzcie mi którą śrubę do zbieżności wybrać ( z nacięciem czy bez ) | 
   kokoksik - 24-05-2013, 10:49
 
 pisałem o ta śrubę - brak jest do niej podkładki i nakrętki- jest tam normalny gwint czy 1,25 i jak duża jest ta śruba M10, M8??
 apachap - 02-06-2013, 21:03
 
 Ja bym SH nie bral niestety zlom i tyle szkoda kasy i czasu w warsztacie jestem raczej spokojnym kierowca i sam sobie grzebie przy misku robiac dokladnie, Sh wytrzymaly niecale 10K najszybciej poleca  gorna jak ci piszczy i skrzypi to nasmaruj, odkrec gorny dwie sruby i posmaruj miedzy blacha atuleja bo to jest przyczyna skuczenia.
 popatrz na te strony http://www.motointegrator...25004?vehicle=1 tu kupusz sworznie a jak nie wiesz i nie jestes pewien jakie to poszukaj numerow czesci tu http://www.iparts.pl/ moze nawet cos kupisz. NIestety fachowcy z InterCars nieznaja sie na swojej robocie i niedoradza ci co masz kupic wiec najlepjej poszukaj numeru czesci orginalnej poszukaj w jakis samochodach sie to stosowalo ( piersza stronka ) i zamawiaj 555 sworznie dluzej posmigasz a SH wybij sobie z glowy, za te czesci to powinni wieszac
   
 
 
  	  | polaff napisał/a: |  	  | Krótkie pytanie, bo sam już nie wiem co wybrać. Mam do wymiany (prawdopodobnie) przednie proste wahacze strasznie skrzypią - po przejechaniu przez kałużę cichną....
 
 Mam dylemat, czy zainwestować około 400pln / stronę i łudzić się i oczekiwać, że przejeżdżę konkretny przebieg na wahaczach typu:
 HERTH+BUSS JAKOPARTS
 czy:
 MOOG
 czy posłuchać głosu forum i zakupić chińskie SH?
 Boję się, że przy moim stylu jazdy i przebiegach po miesiącu problem powróci...
 | 
 Hugo - 02-06-2013, 21:17
 
 
 Piszemy poprawnie po polsku! 	  | apachap napisał/a: |  	  | Sh wytrzymaly niecale 10K najszybciej poleca gorna jak ci piszczy i skrzypi to nasmaruj, odkrec gorny dwie sruby i posmaruj miedzy blacha atuleja bo to jest przyczyna skuczenia | 
 fredfm - 03-06-2013, 07:20
 
 
  	  | apachap napisał/a: |  	  | Ja bym SH nie bral niestety zlom i tyle szkoda kasy i czasu w warsztacie jestem raczej spokojnym kierowca i sam sobie grzebie przy misku robiac dokladnie, Sh wytrzymaly niecale 10K | 
 
 a ja na bananach SH zrobiłem już lekko 25 tys i nadal cisza... więc takie wielkie G to nie jest:):)
 
 |  | 
 |  |