To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

mkm - 10-03-2011, 23:23

Kleju napisał/a:
Silnik ma 18 lat, to mógłby trzymać tą serie :wink:

Jakby był w pełni seryjny to pewnie tak :mrgreen:
Wg. mnie gryzą się któreś modyfikacje.
Pogodzisz je ze sobą i będzie grubo 8)

Kręci się okrutnie, a odcinka przy tych obrotach jest megabrutalna :twisted:

Kleju - 11-03-2011, 00:25

Cytat:
Dolot masz na mafie czy map sensorze?


Map

Dzięki swinks_UK za wskazówki, nie omieszkam spróbować :) Wtryski też wylądują w wanience.

PS. Dałeś mi też do myślenia, bo pompe paliwa mam z glxi :!: Gdzie tam są mniej wydajne wtryski, w mivec są bodajże 275ccm.

mkm napisał/a:
Wg. mnie gryzą się któreś modyfikacje


Też być może, na następny pomiar jadę z innym dolotem i też mi tłumik chodzi po głowie :mrgreen:

swinks_UK - 11-03-2011, 10:26

Wanienka, wanienką, ale porządne czyszczenie jest potrzebne. :D
W moim przypadku - w zeszłym roku nie mogłem zejść na pełnym dołądowaniu poniżej 11.0 AFR. I tak kombinowałem, może pompa, może fpr, itd.
W końcu, w Eurospec powiedzieli mi, że jak auto ma 13 lat i nie zmieniane wtryski to najwyższy czas je odnowić, bo nie ma bata, ale muszą być "lewe". Poszły na profi czyszczenie do warsztatu obsługującego ekipy w Time Attack, dostałem wydruk sprzed czyszczenia ultradźwiękowego i po czyszczeniu, dodatkowo filterki, gumki były wymienione na nowe, i elektryka sprawdzona (w jednum przypadku musiałem szukać drugiego wtryskiwacza bo elektryka była wadliwa - otwierał w połowie na zimnym silniku).
No i przed czyszczeniem miałem sprawność na wtryskiwaczach 65 - 72% a po czyszczeniu 89 - 92%. Różnica kolosalna potem w afr na rolkach, płaskie 10.0 AFR jak fabryka kazała.
Dokładnie takie profi czyszczenie miałem na myśli. Nie wiem ile w PL kosztuje, ale naprawdę warto.

Masz map mówisz, może ci robi przekłamania? Tak głośno myślę... :wink:
Może najpierw ogarnij stronę paliwa, to wtedy wyeliminuje się jedną z przyczyn i można zabrać się za co innego :D

harpagan - 11-03-2011, 13:19

Kleju napisał/a:

Dałeś mi też do myślenia, bo pompe paliwa mam z glxi :!: Gdzie tam są mniej wydajne wtryski, w mivec są bodajże 275ccm.

Wtryski w mivecu są takie jak w gti - o ile dobrze pamietam 240ccm.
Pompa w gieteju na oko jest większa niż ta z 1.6 SOHC

Kleju - 23-03-2011, 20:45

Cytat:
Wtryski w mivecu są takie jak w gti - o ile dobrze pamietam 240ccm


Dokładnie. Moja pomyłka ;) Dlatego:
Doszła pierwsza część układanki, po zapłaceniu haraczu DHL, w końcu mi dzisiaj dostarczyli paczke:


A w niej 4 nowe wtryski o wydajności 275cc (czyli teoretycznie powinny wystarczyć do około 190 koni, dobrze Harp? :mrgreen: )

harpagan napisał/a:
Pompa w gieteju na oko jest większa niż ta z 1.6 SOHC


Dlatego też wykręciłem pompe paliwa z baku cyborga, wygląda tak :mrgreen:


na weekend podmienie...

EDIT:
Dzisiaj w końcu miałem chwilę czasu to coś porobiłem, jak zwykle mniej jak sobie założyłem :mrgreen:
Założyłem letnie kapcie i zaczął padać deszcz ze śniegiem :lol:




Zmierzyłem w końcu też ciśnienie, o takim archaicznym przyrządem :mrgreen:


Wyszło na pierwszym 13,3 na reszcie 13,5.

I muszę jeszcze zamontować po jednym pasie na strone, bo trzeba trochę przerobić (skrucić) śrubę oczkową. A żeby to zamontować, to trzeba fotele wykręcić a dzisiaj już na to czasu nie było...


Aaa i jeszcze podmieniłem wtryski :-D Działają i paliwo jakoś szybciej ucieka ;) hehe

BeNeK - 28-03-2011, 20:11

Elegansi opis na JDM option :] http://www.jdm-option.pl/...borg-R-by-Kleju


Powiem Ci Kleju że masz CHYBA najbardziej wymuskanego i dopieszczonego miŚka na forum :D NO dobra , jest was dwóch Ty i Kochajj :twisted: .
Pzdr.

rosomak1983 - 28-03-2011, 20:49

BeNeK napisał/a:
Powiem Ci Kleju że masz CHYBA najbardziej wymuskanego i dopieszczonego miŚka na forum NO dobra , jest was dwóch Ty i Kochajj .

dokładnie ta sama choroba :D

Wszyc - 28-03-2011, 20:59

Większe kółka :P u mniej szprych np. 5-8 itp. :P
kartomaniak gti - 28-03-2011, 21:04

dlaczego pasy masz przykręcone na krzyż ?
Kleju - 28-03-2011, 23:34

Dzięki chłopaki ;) Ale Kochajj prowadzi ;) On pomalował całe podwozie :mrgreen: Ja tylko zakonserwowałem i wypolerowałem wydech :D

BeNeK napisał/a:
opis na JDM option :] http://www.jdm-option.pl/...borg-R-by-Kleju


Gdzie Cię tam zawiało BeNeK, ? :mrgreen:

Wszyc, koła zostają w tym sezonie :)

kartomaniak gti napisał/a:
dlaczego pasy masz przykręcone na krzyż ?


Po pierwsze:


Po drugie:
Proste (nie skrzyżowane) daje się do klatki i harness bar'a.

Te moje i tak są źle zamontowane, muszę poprawić, to znaczy inaczej zamocować. Muszą być tak:


PS. I kolejne wlepy, jeśli nie wlecą gdzieś na auto, to lecą pod maske :wink:

rosomak1983 - 28-03-2011, 23:43

Kleju napisał/a:
Dzięki chłopaki ;) Ale Kochajj prowadzi ;) On pomalował całe podwozie :mrgreen: Ja tylko zakonserwowałem i wypolerowałem wydech :D

nie tylko podwozie ale napedy i zawieszenie, ale za to Ty jestes wiekszym gadzeciarzem wiec jest egzekwo :wink:

Anonymous - 29-03-2011, 16:05

Kleju napisał/a:
I kolejne wlepy, jeśli nie wlecą gdzieś na auto, to lecą pod maske :wink:
[url=http://img220.images...epy.jpg]Obrazek[/URL]

Skąd masz wlepy? ;)

kochajj - 29-03-2011, 19:31

rosomak1983 napisał/a:
Kleju napisał/a:
Dzięki chłopaki ;) Ale Kochajj prowadzi ;) On pomalował całe podwozie :mrgreen: Ja tylko zakonserwowałem i wypolerowałem wydech :D

nie tylko podwozie ale napedy i zawieszenie, ale za to Ty jestes wiekszym gadzeciarzem wiec jest egzekwo :wink:


ale my to tak z nudów...
A tak poza tym to fajna baza pod turbo... nie myslałeś o tym?

Anonymous - 29-03-2011, 20:01

Turbo w 4g92? Eeee...
swinks_UK - 29-03-2011, 20:07

kuzi napisał/a:
Kleju napisał/a:
I kolejne wlepy, jeśli nie wlecą gdzieś na auto, to lecą pod maske :wink:
[url=http://img220.images...epy.jpg]Obrazek[/URL]

Skąd masz wlepy? ;)

Z ebaya. :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group