To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka

Hugo - 17-09-2011, 13:54

andrew84 napisał/a:
http://allegro.pl/antena-...1774514867.html
Jeśli trzeba ściagać grzybek u góry to znaczy, że ten maszt od Daewoo jest niepotrzebny, tak? Wykorzystuje sieori maszt od Gala przeciągając przez niego sam pasek zębaty z kulką od Daewoo?
sveno - 17-09-2011, 14:43

Hugo, właściwie tak, bo potrzebna Ci jest tylko ta zębata żyłka, teoretycznie możesz ją zabrać z bata od Dajewoo i wstawić do orii masztu, w praktyce może się to okazać trochę trudniejsze
fj_mike - 17-09-2011, 16:14

andrew84, jakoś nie wyobrażam sobie o co konkretnie chodzi :mrgreen:
Wszystko powinno wyjść bez problemów ;)

Andrew - 17-09-2011, 23:08

Maszt zamówiony. Czekamy.
fj_mike napisał/a:
Wszystko powinno wyjść bez problemów ;)

Jakoś nie chce, albo grzybek, albo ten plastik do usunięcia :wink:

fj_mike - 18-09-2011, 10:28

andrew84, zrób jakąś fotkę z opisem :P
Andrew - 19-09-2011, 07:54

fj_mike napisał/a:
andrew84, zrób jakąś fotkę z opisem :P

Wieczorem :mrgreen:

Andrew - 20-09-2011, 20:28

Dziś dzięki uprzejmości mkm'a stałem się posiadaczem tej o to oryginalnej części do colta :mrgreen:

A tutaj fotki urwanej anteny:


No i zamówiłem dziś amorki na tył do galanta Monroe :wink:
Colt stoi u lekarza :)

P.S. galancior na budowie :mrgreen:

fj_mike - 20-09-2011, 20:54

andrew84, powinno dać się wyciągnąć od strony masztu, pociągnij za całość.
To co masz pokazane na fotce nawet nie zdejmowałem z mechanizmu.

Andrew - 20-09-2011, 20:57

Cytat:
To co masz pokazane na fotce nawet nie zdejmowałem z mechanizmu.

Ja to porozbierałem :wink:
fj_mike napisał/a:
andrew84, powinno dać się wyciągnąć od strony masztu, pociągnij za całość.

Trzyma ten plastik na dole :roll:
Czekam na antenę od dajewa, to może zrobię jakoś z 2 jedną :wink:

Andrew - 21-09-2011, 20:21

W colcinie ściągnięta głowica. Przepalone jest między 1 a 2 cylindrem ewidentnie. Mechanik twierdzi, że to musi być raczej wina szpilek. Dziś ma być złożony na nowych szpilkach, jutro odbieramy :wink:
Czekam na antenę i amory do gala :)

robertdg - 22-09-2011, 08:49

A dlaczego ten jeden cylinder nbie pracuje :?: Brak iskry, brak ciśnienie :?:
Andrew - 22-09-2011, 08:51

robertdg napisał/a:
A dlaczego ten jeden cylinder nbie pracuje :?: Brak iskry, brak ciśnienie :?:

Wszystko będę wiedział wieczorem jak pojadę, bo w sumie to teraz nic nie wiem :roll:
Będziemy gdybać jak będę wiedział cokolwiek, dlatego usunąłem wcześniejszego posta, bo pisałem pod wpływem emocji :mrgreen:

jacek11 - 22-09-2011, 17:31

andrew84 napisał/a:
Mechanik twierdzi, że to musi być raczej wina szpilek.

to możliwe.sam kiedyś nie wymieniłem szpilek,i też uszczelkę wywaliło.kupiłem nowe śruby,uszczelkę,obowiązkowe planowanie,i do końca nie było problemu 8)

Andrew - 23-09-2011, 00:14

Z dobrych rzeczy zostały dziś wymienione amortyzatory w galancie z tyłu na Monroe oraz został wymieniony olej w silniku przy przebiegu 209788km.

Nie wiem jak Wam ta antena od dajewa pasowała, bo u mnie ząbki prowadnika plastikowego są wywinięte w odwrotną stronę niż w antenie oryginalnej i nie bardzo pasują na zębatkę w mechanizmie. Pozostaje szukać ory masztu raczej, bo to nie sądzę, żeby chodziło...

Najgorsza z wiadomości to taka, że poszukuję silnika do colta. Będę wdzięczny za każde info.
Pokrótce, po zdjęciu głowicy widoczne było przepalenie uszczelki między cylindrami, mechanik odczyścił, złożył jak instrukcja piszę na nowej uszczelce i szpilkach elringa. Dodam, że głowica nie była planowana i sprawdzana, robiłem to jakieś 2 lata temu...
Zaraz po odpaleniu po złożeniu głowicy auto nie chodziło na jeden cylinder. Po wykręceniu świecy z tego cylindra, wydobywała się parą z wyraźnym zapachem płynu. Diagnoza nasza jest taka, że albo pęknięcie głowicy, albo tuleja coś nie tak.

Ten silnik był coś w Niemczech kombinowany, gdyż na początku po zakupie był problem z wysokim ciśnieniem oleju, które wywalało olej pod uszczelką w rogu pod aparatem. Poza tym parę razy czyściłem układ chłodzenia i zaraz pojawiał się taki rdzawy nalot i syf w zbiorniczku i chłodnicy, tak jakby ktoś wcześniej może jakiś uszczelniacz sypał do układu.

Cóż pozostało:
poszukuję silnika 1.3 12V oraz oryginalnego masztu anteny do galanta

Andrew - 23-09-2011, 10:44

Używana antena u Malika 150 zł :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group