Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
KsiadzRobak - 09-12-2014, 12:03
Hugo napisał/a: | A jakie mogą być skutki uboczne zastosowania za dużej dawki smaru? | gdybam tylko: ekstremalnie, zimą, smar zaczopuje możliwość ruchów półosi z krzyżakiem i wypnie przegub ze skrzyni
podkreślam: gdybam
Hugo - 09-12-2014, 12:36
Czarny scenariusz
Juiceman - 09-12-2014, 17:46
KsiadzRobak napisał/a: | Hugo napisał/a: | dam 2 tubki po 80 g | za dużo; fabryka - jak dobrze pamiętam - podawała 110 g na kielich |
To chyba jednak za mało.
Fragu - 09-12-2014, 19:05
Więc ile tam powinno być?
robertdg - 09-12-2014, 21:01
Na wewnętrzny 150g dla V6, na zewnętrzny 135g
Hugo - 09-12-2014, 21:34
robertdg napisał/a: | Na wewnętrzny 150g dla V6 | Świetnie. Skąd wziąłeś to info? Czy aby wszystkie wersje silnikowe nie miały tych samych przegubów wewnętrznych (nie mam na myśli ilości zębów do skrzyni w przed i poliftach), chodzi mi o ich parametry, wielkość, budowę, kształt itd. Ja mam teraz wrzucone półosie od GDI w manualu z 2000 r. Czyli jak dam 2 tubki po 80 g (wiadomo, że do zera nigdy się smaru nie wyciśnie) to będzie idealnie Najlepsze, ze jak założę lada dzień zimówki i standardowe sprężyny to wibracje odejdą w niepamięć aż do ponownego montażu sprężyn -35 mm... W takim razie na wiosnę dołożę smaru i będą testy. Juiceman napisał/a: | To chyba jednak za mało. | A jak u Ciebie z tematem wibracji?
robertdg - 09-12-2014, 21:42
Wszystko jest napisane w manualu 26.pdf
Juiceman - 10-12-2014, 06:07
Dokładnie tak jak Robert Napisał to jest wg. manuala.
U mnie jest zdaje się 180g? dwie tubki wciśnięte.
Jedynie Pytanie do Bartka czy tubka była po 90g czy 80g ?
KsiadzRobak - 10-12-2014, 08:13
No właśnie nie pamiętałem, ale wiem, że manual podaje...
Hugo - 10-12-2014, 08:30
Juiceman napisał/a: | U mnie jest zdaje się 180g? dwie tubki wciśnięte. | No i po problemie?
Juiceman - 10-12-2014, 19:38
Po problemie w lecie zobaczę jak będzie na obniżonych sprężynach.
Hugo - 10-12-2014, 20:56
Aha, czyli teraz śmigasz na standardowych? Daj znać po zmianie sprężyn, OK?
Juiceman - 11-12-2014, 05:54
No jasne
Hugo - 17-12-2014, 12:21
Juiceman, u mnie już prawie nie wibruje przy przyśpieszaniu Nie wiem co było powodem, bo z braku czasu nawet nie zmieniłem kół na zimowe i sprężyn na standardowe, jedynie załozyłem ramkę ozdobną do radia i wyregulowałem tylne prawe drzwi na zawiasach (może one były powodem)
Z innej beczki: mam wstawiony w soczewki zestaw HID-ów i jak temperatura spadnie poniżej ok. +3 st. C i auto postoi co najmniej dobę to często jeden z żarników się nie zapala. Muszę wyłączyć i włączyć światła, czasami nawet 2 razy i wtedy się zapali. Różnie, raz prawy, raz lewy, nigdy oba razem. Czasami też od razu oba zapalą się normalnie. Zeszłej zimy miałem inne żarniki i przetwornice i nie było w ogóle tego problemu. Z czym jest problem? Z żarnikami czy przetwornicami? Jak odpalam auto co dzień to przeważnie, mimo niskich temperatur, oba rano zapalą się, ale zdarza się, że jeden tylko mignie i nie odpali, dopiero po wyłączeniu i włączeniu świateł "zaskoczy".
komarsnk - 17-12-2014, 12:25
Obstawiam przetwornice.
|
|
|