To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

KsiadzRobak - 09-12-2014, 12:03

Hugo napisał/a:
A jakie mogą być skutki uboczne zastosowania za dużej dawki smaru?
gdybam tylko: ekstremalnie, zimą, smar zaczopuje możliwość ruchów półosi z krzyżakiem i wypnie przegub ze skrzyni
podkreślam: gdybam :)

Hugo - 09-12-2014, 12:36

Czarny scenariusz :wink:
Juiceman - 09-12-2014, 17:46

KsiadzRobak napisał/a:
Hugo napisał/a:
dam 2 tubki po 80 g
za dużo; fabryka - jak dobrze pamiętam - podawała 110 g na kielich


To chyba jednak za mało.

Fragu - 09-12-2014, 19:05

Więc ile tam powinno być? :wink:
robertdg - 09-12-2014, 21:01

Na wewnętrzny 150g dla V6, na zewnętrzny 135g
Hugo - 09-12-2014, 21:34

robertdg napisał/a:
Na wewnętrzny 150g dla V6
Świetnie. Skąd wziąłeś to info? Czy aby wszystkie wersje silnikowe nie miały tych samych przegubów wewnętrznych (nie mam na myśli ilości zębów do skrzyni w przed i poliftach), chodzi mi o ich parametry, wielkość, budowę, kształt itd. Ja mam teraz wrzucone półosie od GDI w manualu z 2000 r. Czyli jak dam 2 tubki po 80 g (wiadomo, że do zera nigdy się smaru nie wyciśnie) to będzie idealnie :D Najlepsze, ze jak założę lada dzień zimówki i standardowe sprężyny to wibracje odejdą w niepamięć aż do ponownego montażu sprężyn -35 mm... W takim razie na wiosnę dołożę smaru i będą testy.
Juiceman napisał/a:
To chyba jednak za mało.
A jak u Ciebie z tematem wibracji?
robertdg - 09-12-2014, 21:42

Wszystko jest napisane w manualu 26.pdf ;-)
Juiceman - 10-12-2014, 06:07

Dokładnie tak jak Robert Napisał ;-) to jest wg. manuala.
U mnie jest zdaje się 180g? dwie tubki wciśnięte.

Jedynie Pytanie do Bartka czy tubka była po 90g czy 80g ? ;-)

KsiadzRobak - 10-12-2014, 08:13

No właśnie nie pamiętałem, ale wiem, że manual podaje...
Hugo - 10-12-2014, 08:30

Juiceman napisał/a:
U mnie jest zdaje się 180g? dwie tubki wciśnięte.
No i po problemie?
Juiceman - 10-12-2014, 19:38

Po problemie w lecie zobaczę jak będzie na obniżonych sprężynach.
Hugo - 10-12-2014, 20:56

Aha, czyli teraz śmigasz na standardowych? Daj znać po zmianie sprężyn, OK?
Juiceman - 11-12-2014, 05:54

No jasne ;-)
Hugo - 17-12-2014, 12:21

Juiceman, u mnie już prawie nie wibruje przy przyśpieszaniu :mrgreen: Nie wiem co było powodem, bo z braku czasu nawet nie zmieniłem kół na zimowe i sprężyn na standardowe, jedynie załozyłem ramkę ozdobną do radia i wyregulowałem tylne prawe drzwi na zawiasach (może one były powodem) :finga:

Z innej beczki: mam wstawiony w soczewki zestaw HID-ów i jak temperatura spadnie poniżej ok. +3 st. C i auto postoi co najmniej dobę to często jeden z żarników się nie zapala. Muszę wyłączyć i włączyć światła, czasami nawet 2 razy i wtedy się zapali. Różnie, raz prawy, raz lewy, nigdy oba razem. Czasami też od razu oba zapalą się normalnie. Zeszłej zimy miałem inne żarniki i przetwornice i nie było w ogóle tego problemu. Z czym jest problem? Z żarnikami czy przetwornicami? Jak odpalam auto co dzień to przeważnie, mimo niskich temperatur, oba rano zapalą się, ale zdarza się, że jeden tylko mignie i nie odpali, dopiero po wyłączeniu i włączeniu świateł "zaskoczy".

komarsnk - 17-12-2014, 12:25

Obstawiam przetwornice.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group