Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
jkrzysztof80 - 24-01-2011, 20:38
kuzi, ten legi już dosyć długo jest na ebayu, pewnie nikomu nie przypadł do gustu
pitbu77 - 03-02-2011, 12:53
kochajj napisał/a: | nowy bajer co by rąk od kierownicy nie odrywać podczas zmiany biegów... |
i ...
kochajj napisał/a: | Etap I zakończony. Skrzynia po wymianie wszystkich łożysk i delikatnym odświeżeniu... skrzynka z evo VI 5b + przełożenie główne HKS 4.11 |
A teraz flap-pady posłużą do zmiany stacji w radiu albo do Volume +/-
kochajj - 03-02-2011, 18:59
kiera do sprzedania.... więc gdyby ktoś chciał kiere z manetkami do zmiany biegów w drewnie to zapraszam ... w komplecie całe okablowanie i taśma...
deejay - 03-02-2011, 19:06
już dzwonie
kochajj - 03-02-2011, 19:16
w rozliczeniu może być 2ga kiera w drewnie...
kochajj - 03-02-2011, 19:39
pitbu77 napisał/a: | kochajj napisał/a: | nowy bajer co by rąk od kierownicy nie odrywać podczas zmiany biegów... |
i ...
kochajj napisał/a: | Etap I zakończony. Skrzynia po wymianie wszystkich łożysk i delikatnym odświeżeniu... skrzynka z evo VI 5b + przełożenie główne HKS 4.11 |
A teraz flap-pady posłużą do zmiany stacji w radiu albo do Volume +/- |
jak to mówią
EVOLUTION never end's czy jakoś tak...
kochajj - 09-02-2011, 09:11
przyszedł nowy nabytek tarcze DBA seri 4000
swinks_UK - 09-02-2011, 09:31
Sie będą pięknie chłodzić...
deejay - 09-02-2011, 10:14
ale pięknie
robertdg - 09-02-2011, 10:38
kochajj, nie to sa normalnie jaja, przecież Cię zrobili w bambuko, zobacz jakie popierniczone kanały chłodzace wewnatrz, do tego jedna tarcza jest popierniczona, bo ma wycięty kawałek zewnetrznej bieżni hamującej
pitbu77 - 09-02-2011, 14:41
Jeshu! I do tego kręcą się w lewo!
pepi - 18-03-2011, 00:20
Jeśli mam ci zrobić tego kompa to musze mieć kilka danych bo auta nie znam a nie jest już stockowym samochodem
Musisz mi dac takie dane jak
- krzywa load dla tego auta dla wydajności turbin bez użycia wastegate duty cycle w stosunku nowe turbiny/ori *100%
- krzywa load dla tego auta dla wydajności turbin bez użycia wastegate duty cycle w stosunku nowe turbiny/ori *100%
To sobie to wyliczę co i jak względem stockowego
Jak cos - jesli zostały przerobione sortowane albo jak była jakąś ingerencja w wymuszoną odpowiedz turbiny na ciśnienie spalin na wejściu
-krzywe load dla 50% i dowolnej wartości wastegate duty cycle w zakresie 10-40% lub 60-100% przy teście 650-6000RPM na dowolnym biegu przy stockowym kompie silnika.
load logowany 2b bo wiadomo lub w przypadku nie możliwości 10-30%WGDC powinno się zmieścić poniżej 159.5% load
musze wyczaić co ta świnia robi w stosunku do stocku
I jaka jest sprawność czy przepustowość dolotu/wydechu zauważymy z powyższych danych?
I ważna rzecz krzywa BDEL na 159% lub bez zmian przy BCLO powyżej 100%
Także tu nie potrzeba specyfikować dalej póki system pozostaje bez zmian
Jak nie trzeba będzie napisać softa od nowa ale to da rade spoko
kochajj - 18-03-2011, 09:06
pepi napisał/a: | Jeśli mam ci zrobić tego kompa to musze mieć kilka danych bo auta nie znam a nie jest już stockowym samochodem
Musisz mi dac takie dane jak
- krzywa load dla tego auta dla wydajności turbin bez użycia wastegate duty cycle w stosunku nowe turbiny/ori *100%
- krzywa load dla tego auta dla wydajności turbin bez użycia wastegate duty cycle w stosunku nowe turbiny/ori *100%
To sobie to wyliczę co i jak względem stockowego
Jak cos - jesli zostały przerobione sortowane albo jak była jakąś ingerencja w wymuszoną odpowiedz turbiny na ciśnienie spalin na wejściu
-krzywe load dla 50% i dowolnej wartości wastegate duty cycle w zakresie 10-40% lub 60-100% przy teście 650-6000RPM na dowolnym biegu przy stockowym kompie silnika.
load logowany 2b bo wiadomo lub w przypadku nie możliwości 10-30%WGDC powinno się zmieścić poniżej 159.5% load
musze wyczaić co ta świnia robi w stosunku do stocku
I jaka jest sprawność czy przepustowość dolotu/wydechu zauważymy z powyższych danych?
I ważna rzecz krzywa BDEL na 159% lub bez zmian przy BCLO powyżej 100%
Także tu nie potrzeba specyfikować dalej póki system pozostaje bez zmian
Jak nie trzeba będzie napisać softa od nowa ale to da rade spoko |
yyyyy.... Świni zakładamy, że nie ma...
To co chcę to:
- procedura startu ( po wciśnieciu pedału gazu do oporu na postoju obroty na 4500rpm
- Knock Warning podpiety do jakiegoś shif light
- Doładowanie z ECU na poziomie 1,4 bara
- Wtryski 560ccm
- boost cut - off
- reszta propozycjo od ciebie co i jak można zrobić...
na resztę pytań musisz odpowiedzic sobie sam... moge co najwyżej dodać mapę turbiny
pepi - 20-03-2011, 12:43
Hejka
Nie mogę sobie sam odpowiedzieć bo przecież nie jest to moje auto nie widziałem go i nie ustawiałem i nie jeżdżę
To ty musisz mi podąć te parametry nie da się rozwiązać równania z 3 nie wiadomymi gdzie nie ma żadnego parametru
X+y+z = np. Q gdzie Q i po wyżej odpala knocka
Musisz mi podąć z y i z bo inaczej nie da się zrobić nic
To znaczy mogę je wyssac z palca alt to nie ma sesu
Jak masz ustawione teraz auto? Ono jeździ czy nie ?
Musiałeś jakoś to ustawić, czy po prostu sa zmienione turbiny i nic więcej ?
Albo jeśli cos zmieniałeś to prześlij mi hexa ori i aktualnego
Wykres parametrow t4 nic mi nie daje bo zmiania się charakterystyka pracy silnika przy nich wiec w każdym silniku będzie inaczej
Mogę ci tylko ustawić 1 czyli 4500 na 1 biegu ( ale w manualnej skrzyni ?? ) czy masz dalej automat zalodzony ?
No i doładowanie 1,4 ale to nie ma sesu bo nie masz map paliwa pod ten setup jaki masz w aucie
Jak nie wiesz co masz u siebie to pogrzeb gdzieś , ktos miał już takie turbiny założone w kombi
Sylwek ma założone w swojej vr4 4 ale on ma manuala sedana wiec mogę z niego wziaść tylko cześć ale caly odpada bo inne softy sa
A co do propozycji co dalej to zobaczy się co u ROCHA się wymyśli przy każdym modzie jakis pomyśl wpada do głowy
Poszukaj info i daj znaka
Pozdrawiam
kochajj - 20-03-2011, 17:18
kilka szczegółow z dzisiejszych prac...
|
|
|