To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.

mazin - 22-07-2009, 14:59

lukas1 napisał/a:
Spoko luz u mnie tez tak jest, i dodatkowo brak plyry pod silnikiem , ktora niektorzy twierdza mieli w standardzie w wersji invite a ja mam Intense i takiej nie mam :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Ja tam luzów specjalnych nie mam (może po 3 mm w "stanie spoczynku") ani płyty pod silnikiem.
Lukas1 Płyta płycie nierówna :-) Każdy lancer ma osłonę pod silnikiem - w jego przedniej części. Tę pod całym silnikiem - tylko te lancery, których własciciele je kupili. Ta druga osłona w salonie (u mnie w mieście) kosztyuje 1000 zeta, na allegro 350.

gzesiolek - 22-07-2009, 15:54

mazin napisał/a:
Tę pod całym silnikiem - tylko te lancery, których własciciele je kupili.

no wlasnie kilkanascie postwo wczesniej wyszlo, ze czesc ludzi ma cos poza ta standardowa i to bez doplaty... a ja ciagle zapominam spojrzec u siebie ;)

mazin - 22-07-2009, 16:51

gzesiolek napisał/a:
mazin napisał/a:
Tę pod całym silnikiem - tylko te lancery, których własciciele je kupili.

no wlasnie kilkanascie postwo wczesniej wyszlo, ze czesc ludzi ma cos poza ta standardowa i to bez doplaty... a ja ciagle zapominam spojrzec u siebie ;)


Eee tam, mylą jedną z drugą po prostu.

Trik - 22-07-2009, 16:54

Możliwe że mylą, chociaż ktoś wcześniej napisał, że oglada asfalt przy patrzeniu do komory silnika, ja natomiast nie :p .
Anonymous - 22-07-2009, 18:59

Hubeeert napisał/a:
Trik jaceksu25 pisał o moim Colcie :)

Proszę Was - dość OT :twisted:


Hubert Trik ostatnio widział jak wiosłuję :D

No właśnie czy komuś jeszcze się zepsuł nowy lancer? :mrgreen:

PS> i tak na poważnie to nie wiem jak to się ma do danych katalogowych...ale colt od 0-100km lancera 1.8 "miażdzy"

Anonymous - 22-07-2009, 20:01

chyba z dużej górki i z żaglem :P hihi, wracając do tej płyty pod silnikiem, to bym się tak nią nie podniecał, owszem ma swoje plusy, jednak po co podnosić temperaturę pracy silnika, szczególnie latem?W dodatku za dodatkowe 1000zł???
tomekrvf - 22-07-2009, 20:26

Bastek77 napisał/a:
jednak po co podnosić temperaturę pracy silnika, szczególnie latem?

Od chłodzenia silnika jest chłodnica. Wyobraź sobie że Evo w standardzie ma osłonę pod silnikiem a tam pod maska jest dużo gorącej niż w rajdowym Lancerze 1.8

Anonymous - 22-07-2009, 21:01

Evo tak jak rekin - ma czym oddychać :o

Tomku, czy przypadkiem nie jesteś na wakacjach?? :mrgreen:

jaca71 - 22-07-2009, 21:29

tomekrvf napisał/a:
Bastek77 napisał/a:
jednak po co podnosić temperaturę pracy silnika, szczególnie latem?

Od chłodzenia silnika jest chłodnica. Wyobraź sobie że Evo w standardzie ma osłonę pod silnikiem a tam pod maska jest dużo gorącej niż w rajdowym Lancerze 1.8

Zawsze wydawało mi się że olej odgrywa niebagatelna role w procesie chłodzenia silnika. A EVO zapewne posiada całkiem sporych rozmiarów chłodnice owego płyny. Czy nie jest tak przypadkiem?

Swoja droga jak się zaglądnie pomiędzy zderzakiem a chłodnicą to widać tam kupę miejsca, w które wsadzona jest chłodnica intelcoolera w EVO czy RalliArcie ;)

Hubeeert - 22-07-2009, 22:33

Griever01 napisał/a:
byłem wczoraj w ASO
w którym? :shock:
tomekrvf - 22-07-2009, 23:06

jaceksu25 napisał/a:
Tomku, czy przypadkiem nie jesteś na wakacjach??

Byłem.....

Trik - 22-07-2009, 23:56

Hubeeert napisał/a:
Griever01 napisał/a:
byłem wczoraj w ASO
w którym? :shock:

Hubeeert do czego pijesz, bo zdębiałem że coś z przed roku jest? :mrgreen:

Hubeeert - 23-07-2009, 00:42

Trik cholera - nie ma to jak odpowiedź na postr z pierwszej strony na 50 - sorry 8)
gzesiolek - 26-07-2009, 20:20

mazin napisał/a:
Eee tam, mylą jedną z drugą po prostu.


Sprawdzilem u siebie...
Mam pod silnikiem plyte plastikowa, z duza iloscia dziurek ale jednak... postaram sie dac zdjecia... czyli jednak w 1,5l dali cos w zamian tempomatu... ;)

Piterek.P - 02-08-2009, 23:25

Witam.
Mam problem z moim miśkiem,a mianowicie podczas jazdy w zakrętach i na lekko pofalowanych wzniesieniach słychać odgłos z pompy abs/asc prawa strona nad schowkiem pasażera a po ok 100 km odłacza mi asc i wyświetla service recuaied/asc off.Niestety w serwisie Margo potrafią tylko wkasować błąd i niepodokręcać śrubek natomiast w Agromax Elbląg mimo że stwierdzili te same odgłosy z pompy sprawę olali i kazali mi czekać aż znowu wyświetli się błąd z kompa.W 4mieś samochodzie to trochę wpieniająca usterka i tak naprawdę niewiem co dalej z tym robić.Jakieś pomysły?
POzdro. :cry:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group