To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Rozrząd i serwis w Galancie EAxx

nerus - 05-05-2011, 21:29

junior0507, z firma Bosch dałbym sobie spokój :P
Sticker - 05-05-2011, 21:31

SPIDER-ek napisał/a:

Z allegro to nie warto bawić się w te zestawy, jakość różna, i zawsze czegoś braknie co później i tak będziesz musiał dokupić.

Skąd ta opinia o jakości produktów. Przecież na Allegro sprzedają to samo co w innych sklepach. Ważne aby wybrać odpowiedni zestaw.
Czytając cały ten temat wiadomo żeby brać paski Mitsuboshi bądz Sun a unikać Gates'a.

junior0507 - 05-05-2011, 21:38

Więc zrobię tak jak podpowiada spiderek poszukam czegoś na wszesniejszych stronach a tak czy inaczej dziękuję.
SPIDER-ek - 05-05-2011, 21:57

Sticker, dobrze napisałeś "wazne żeby dobrać odpowiedni zestaw" a takich odpowiednich zestawów ja nie znalazłem.
Oczywiście czytanie 50 stron w/w watku to trochę męczące ale czasem warto.
Mówisz że "wiadomo żeby brać paski Mitsuboshi bądz Sun a unikać Gates'a." to też zależy od wersji silnika, Czytając te owe 50 stron tez można się o tym dowiedzieć. Ale Paski to nie cały rozrząd.

Spoxik - 19-05-2011, 19:39

http://moto.allegro.pl/ro...1575393062.html

Dobry będzie ten rozrząd do galanta EA2A 1997?? Czy rolki są odpowiednich firm jak również napinacz, czy może poszukać sobie czegoś innego??

http://moto.allegro.pl/ro...1589672167.html

I czy ten będzie pasował i czy się nadaje?

m6riano - 19-05-2011, 20:54

Weź ten:
http://moto.allegro.pl/ro...1575393062.html
plus jeszcze pompę wody GMB(jeśli musisz już zmienić(wymienia sie co drugi rozrząd))

SPIDER-ek - 22-05-2011, 22:31

No to ja jestem już po wymianie rozrządu:) 20-05-2011 przy 182285km w moim silniczku 6A13.
Wymiana wykonana przez szwagra pod moim nadzorem:) I za pierwszym razem odpalił miodzio, i żadnych śrubek nie nadbyło:) hehe, jak to czasem bywa. Ale szwagier się stresował bo mu patrzyłem na ręce:) Muszę powiedzieć szczerze że starał się naprawdę mocno żeby było wszystko na cacy:)

Jednak jak Japońce coś stworzą, to ma jakiś sens, wszystko było bez najmniejszych problemów.

A oto co zostało włożone i za ile:

-pas rozrządu 200zł (Sun Timing Belt 177YU30N, Made in Japan)
-napinacza hydrauliczny 345zł (Oryginał MD308593, 21-0617X wg. katalogu Saga Made in Japan)
-rolka [II] prowadząca 77,99zł (Koyo 22-0602K wg. katalogu Saga Made in Japan)
-rolka [I] (rolka napinajaca pasek) 62zł (Koyo 22-0610K wg. katalogu Saga Made in Japan)
-pompa wody 175zł (Aisin WPM-037, 10-0633 wg.katalogu Saga Made in Japan, Aichi)
-kpl. uszczelniaczy 45zł
- uszczelniacz obrotowy Quality Parts Oil Seal Dichtring, A9-0056 rozmiar 35x50x8 R wg. Katalogu Saga 15zł
- uszczelniacz obrotowy Quality Parts Oil Seal Dichtring, A9-0056 rozmiar 35x50x8 R wg. Katalogu Saga 15zł
- pierścień uszczelniający wału korbowego NOK AH8740 15,01zł
-filtr oleju 15zł (VIC C-415, 01-179V wg. katalogu Saga, Made in Japan , OEM: MD135737)
-filtr powietrza 25,01zł (NIPPON MAX FILTER JA-342, 02-305 wg. katalogy Saga, OEM: MR266849)
-koncentrat płynu chłodniczego 60zł/5L. (HAVOLINE AFC) oczywiście mieszany z wodą:)
-pasek wieloklinowy alternatora 22zł (Bando 4PK 950 wg. katalogu Saga Made in Japan)
-pasek wieloklinowy wspomaganie/klima 37zł (Bando 6PK 1060 wg. katalogu Saga Made in Japan)

-olej: Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40 (180zł)
-płukanka silnika: Liqui Moly Engine Flush 22zł

Teraz kolejne 90tyś km, spokój:)

Tylko sobie jeszcze w wolnej chwili zmienię świece na nowe DENSO PK20PR-P11, bo kupione, ale zapomniałem o uszczelce kolektora i stwierdziliśmy że trzeba też coś zostawić na następny raz:) hehe, żeby też coś było do dłubania :D

maddox161 - 23-05-2011, 17:28

Witam,
co sądzicie o tym zestawie do 2.5 V6??

rozrząd 2.5 V6

mar111cin - 23-05-2011, 19:35

kiedyś przeczytałem chyba cały ten wątek. I o paskach gates były takie opinie, że nawet byś się nie popatrzył na tą aukcję ;) szukaj sun/mitsuboshi
Anonymous - 23-05-2011, 21:08

maddox161, ja osobiście mam złe doświadczenia z tym sprzedawcą. odradzam.
komarsnk - 23-05-2011, 21:17

no ja kupiłem dokładnie ten zestaw i przyszło wszystko ładnie tak jak ma być...
Matejko - 23-05-2011, 21:23

a ja mam u siebie pasek rozrzadu z napisem mitsubishi numerem mr albo mb juz nie pamietam oraz logiem producenta, ktorym jest gates :mrgreen:
nerus - 23-05-2011, 21:45

Matejko napisał/a:
a ja mam u siebie pasek rozrzadu z napisem mitsubishi numerem mr albo mb juz nie pamietam oraz logiem producenta, ktorym jest gates :mrgreen:

a może z paskami Mitsubishi z logo gates jest podobnie jak w Mazdzie
Kod:
UNITTA COMPANY to powstałe w 1971 wspólne przedsięwzięcie firm Nitta (Osaka, Japan) oraz Uniroyal (U.S.A.) w dziedzinie produkcji pasków rozrządu i kół pasowych na rynek azjatycki. W roku 1986 firma Gates kupiła dział Uniroyal zajmujący się paskami rozrządu i całą dotyczącą tego technologię. W związku z powyższym w 2002 roku Unitta zmieniła nazwę na Gates Unitta Asia Company. Paski produkowane przez "Gates" i "Gates Unitta" (made in Japan) są pakowane w różne pudełka ale są te same nazwy produktów. Obecnie oryginalne paski rozrządu Mazdy firmowane są logiem Gates POWER GRIP HTD. Nie wiadomo jednak jak ma się jakość produktów "Gates" do "Gates Unitta", więc lepiej kupować tylko oryginalne paski w pudełku Mazdy. Dodam, że paski "Gates Unitta" (ale nie jako jedyne) są wykorzystywane przez wszystkich japońskich producentów samochodów osobowych.

Matejko - 23-05-2011, 22:04

to power grip tez mi sie cos kojarzy :)
czyli pewnie podobnie

m6riano - 24-05-2011, 12:09

To prawda że do 4G63 są dwa rodzaje pomp?? do 05.97 i po??
ps. GMB u Hanżka za 154zł(chyba dobra cena?)

[ Dodano: 24-05-2011, 14:17 ]
"napinacz 399,- (oryginał) lub 288,- (Aisin) "
ma ktoś może taniej??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group