To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna bestia by tomek84

Tomek - 27-08-2012, 13:20

moniaquba napisał/a:
Zostaw Galanta w takim stanie jakim Ty go masz - żal sprzedawać.


żal, żal

moniaquba napisał/a:
Szwagier Ci pożyczy :p


a jak będziemy chcieli pojechać na męski weekend to weźmie mnie na siodełko?? :mrgreen:
jak "from another side of the river"

SPIDER-ek napisał/a:

Zima idzie, kupisz motor za rok. Do tego czasu urodzi Ci się milion pomysłów.


no tak, tak będzie
ale motor najlepiej kupić po sezonie, w zimie

wymyśliłem, że jak zmienię robotę na taką w centrum (najbliższe interview mam za tydzień) to chcąc nie chcąc Galantem tam jeździć nie będę
po 2,5 latach parkowania na wspólnych parkingach mam dość obijania mi blach

a jak nie zmienię roboty, to wtedy będę myśleć dalej, myślę, że przynajmniej do wiosny






Z tematów technicznych, w jakiej kolejności składa się elementy klimy w środku auta??
bo jak wyciągałem parownik i dmuchawę, to przystąpiłem do tego bez przygotowania teoretycznego, do tego w deszczu i sie trochę z tym namordowałem
myślałem, że najpierw wyciąga się parownik, potem silnik dmuchawy
ale tak nie szło za bardzo, bo po lewej nie przejdzie, przez rusztowanie deski
ostatecznie wyciągnąłem to jakoś razem
teraz wolę do tematu podejść bardziej z głową

Marcin-Krak - 27-08-2012, 14:42

tomek84 napisał/a:
mam teraz pod domem poprzedniej generacji Hyundai i30, 1.4 ponoć 110 koni
to jest normalnie tragedia, nawet Ewelina się z tego śmieje

bo :?: Pytam serio ;)

Tomek - 27-08-2012, 14:51

Marcin-Krak napisał/a:

bo :?: Pytam serio ;)


no nie jedzie to to
ciśniesz go na 4000 tysiące, a on stoi jak w miejscu
wyprzedzać to autentycznie strach, na 3-4 biegu to tylko z zapasem kilkuset metrów, broń boże pod górkę

to już 90-sięcio konna Colcianka CJ zbierała się o niebo lepiej, a auto nie było wychuchane w perfekcyjnym stanie, no i było na LPG 2gen

jeździłem w swoim życiu wieloma autami, w ostatnich 2-3 latach w Anglii in Niemczech na delegacjach przerobiłem kilkanaście aut tej klasy z wypożyczalni i to jest jakiś śmiech
porównując np. do Astry 2, 1.4 90 KM
czy do Xsary 1.6 110 KM, albo do Focusa 1.6, Nissana Almery 1.5 itp

Jak mi już Ewelina mówi, że to jest padlina to jest źle (a przecież też znowu w Focusie nie ma jakiegoś potwora, bo 1.6 w dieslu 115 koni)

no chyba, że z tym konkretnym egzemplarzem jest coś nie tak, ale wątpię, bo przebieg znikomy

Marcin-Krak - 27-08-2012, 14:53

tak pytałem, bo to jedna z opcji jakbym auto zamierzał zmieniać ;)
dzięki za info.
wniosek jest taki, że cokolwiek się ma, to jednak ciężko znaleźć coś rozsądnego i sensownego żeby nie było pod wieloma względami gorsze :?

Tomek - 27-08-2012, 14:56

tnz. ja nie mam problemu z tym autem, tylko niech ktoś na boga napisze tam 60KM, albo 75KM, a nie opowiada, że t ma 110 KM

to jest dokładnie to co tutaj: http://allegro.pl/hyundai...2560788282.html
nawet kolor ten sam

może to i ma 110 KM, ale przy obrotach, których nie jest w stanie osiągnąć

jakbyś chciał kupić to się przejedź
co prawda wczoraj widziałem najnowszą generację i30 i to auto jest bardzo ładne, ale silnik musiałoby mieć odpowiedniejszy

sveno - 27-08-2012, 15:58

tomek84 napisał/a:
może to i ma 110 KM, ale przy obrotach, których nie jest w stanie osiągnąć
no w właśnie to takie chwyty marketingowe, to ma 110KM ale tak jak napisałeś (między wierszami czytałem) ważny jest przebieg momentu i mocy, a nie to że gdzieś tam w kosmicznych obrotach ta moc zostanie osiągnięta, dlatego nie lubie jeździć np. Hondami, a kocham wolnossące fałki :)
Tomek - 27-08-2012, 19:27

sveno napisał/a:
a kocham wolnossące fałki :)


ja też i dlatego następne poważne auto to będzie wolnossąca V-ka, 260 KM z 3.2 litra
ale może być też 300 koni z 3.5 litra (może wujek akurat będzie sprzedawał)
nie lubię turbin, nie znam się na tym, nie rajcuje mnie to

co do Galanta to 2.5 godzinki i klima poskładana (niestety nikt nie napisał jak to poskładać, ale dałem radę), mam nadzieje szczelnie, ale to się okaże jutro jak będziemy nabijać

pozostało mi poskładać schowek pasażera i lekko przetrzeć w środku, ale to jutro

SPIDER-ek - 28-08-2012, 11:49

sveno napisał/a:
a kocham wolnossące fałki :)


Podobnie mam:) Następne auto to napewno z jakąś V-ką 6 albo 8.

Też wolnossaki preferuję, jakoś trurbinki mnie trochę niepokoją bo i słyszy się o awaryjności.

Tomek - 28-08-2012, 17:40

zaraz to auto zezłomuje
no wkurzyć się idzie

wczoraj poskładałem klimę, w mojej oceny tak jak było
raczej nic nie zepsułem :mrgreen:
dzisiaj nabita i zonk
nie chłodzi, temperatura otoczenia około 25-27, nawiewy podają temperaturę ok. 25-26 stopni, czynnika tyle ile ma być, sprężarka się załącza, obroty podbija
po mocnym przegazowaniu, temp. w nawiewach spada łaskawie do ok. 23 stopnie, no rewelacja
gość podłączył to z powrotem pod maszynę i ciśnienie w układzie coś niecałe 10 (jednostek ??), a powinno być ponoć pod 30.

Any ideas??
co mogłem zepsuć?? albo źle złożyć,
od kabiny wisi taki jeden kabelek niepodłączony, ale nie bardzo jest go gdzie podłączyć, czyli mniemam, że tak ma być :lol:



sprężarka ot tak sobie padła??

Dread87 - 28-08-2012, 17:54

Chlopie pomogę Ci;) podlacz ten kabelek do kostki ktora widac na tym zdjeciu;)
Dread87 - 28-08-2012, 17:58

dla ułatwienia kostka znajduje sie w lewym górnym rogu zdjecia;) i jest przymocowana do obudowy
Tomek - 28-08-2012, 17:58

dzięki chłopie, tylko do której kostki??
Dread87 - 28-08-2012, 17:59

patrz post wyżej;)
Dread87 - 28-08-2012, 18:03

chyba ze ja to zdjecie zle interpretuje az pójdę zaraz do swojego zobaczyc:) wstaw lepsze zdjęcie samej wtyczki
Tomek - 28-08-2012, 18:13

tam nie ma żadnej kostki
cięzko mi telefonem zrobić lepsze zdjęcie wtyczki
zwykła dwupinowa wtyczka 2 kabelki - biały i brązowy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group