To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - ASX -zapisy

Pims - 06-03-2011, 22:43

Nowe promocje
No i mam problem.... :?
Złożyłem zamówienie - odbiór maj-czerwiec. Widnieje na nim cena wyższa niż przewiduję to obecna promocja - 3000 na rocznik 2011.
Na zamówieniu nie ma nic o możliwości korzystania z promocji w dniu odbioru samochodu.
Nie bardzo wiem jak się w tej sytuacji zachować ?
Wysłałem maila salonu, z którym podpisałem zamówienie.
Może ma ktoś doświadczenia w podobnej sprawie?

pietiuszka1 - 07-03-2011, 06:09

Obowiazuje Cie cena zgodna z zamowieniem ktore podpisales. Jesli dostaniesz ten rabat to tylko dobra wola salonu w co raczej watpie.
66butch - 07-03-2011, 08:34

jurekschroda napisał/a:
"No więc właśnie dlaczego krytykujesz kolego opinię użytkownika, gdzie wszystko opisałeś 3 posty wyżej."

Już wyjaśniam. Każdy ma swoją definicję szczęścia - podtrzymuję. Nie zamierzam się spierać o to która charakterystyka zawieszenia jest lepsza, kto jaki woli kolor czy wygląd auta. Rzecz gustu. Natomiast krew mnie zalewa, jak ktoś uznaje brak koła dojazdowego w ASX-ie za jeden z głównych powodów dyskwalifikujących to auto. Gdyby nie było możliwości dołączenia dojazdówki, to bym się zgodził - ale taka możliwość JEST.
Mylę się ????????

Nie mam nic przeciwko, jeśli ktoś zmiesza z błotem ASX-a porównując go do Kaszanki - kwestia gustu i indywidualnych upodobań. Jasna sprawa. Tak jak wcześniej napisałem - kazdy ma swoją definicję szczęścia, jednemu pasuje ASX, drugiemu tylko Kaszanka - rozumiem.

Natomiast nie jestem w stanie być obojętny wobec ludzi, którzy krytykują dane auto dla samego faktu krytykowania .Niestety wysuwają przy tym błędne lub fałszywe wnioski - jak historia z kołem dojazdowym lub systemem AS&G ( którego nie jestem zwolennikiem, ale nie jestem też świrem piszącym, ze to ważna wada auta, skoro można wybrać wersję bez tego systemu)

"Nie rozumiem natomiast po co ludzie kupują auto i potem na nie narzekają, trzeba nauczyć się z tym żyć jak już się dokonało wyboru."

Tu się z Tobą zgadzam w 100%.


@jurekschroda:
Brawo brawo brawo!!!!!!!
pozdr

Krzysiek.B - 07-03-2011, 10:06

Z tą promocją to może być tak że dali rabat 3000 na nowe rocznik lecz przy zamówieniu będzie trzeba płacić za metalik i alarm i wtedy wyjdzie wszystko po staremu bo jak ja zamawiałem to alarm i metalik był gratis. Będzie trzeba zaczekać na opinię jakiej osoby co będzie zamawiała po obecnym rabacie. Niestety ja tez zamawiałem na początku roku i cena była wyższa :(
Jackie - 07-03-2011, 14:51

Pims napisał/a:
Złożyłem zamówienie - odbiór maj-czerwiec. Widnieje na nim cena wyższa niż przewiduję to obecna promocja - 3000 na rocznik 2011.

Spoko.
pietiuszka1 napisał/a:
Obowiazuje Cie cena zgodna z zamowieniem ktore podpisales. Jesli dostaniesz ten rabat to tylko dobra wola salonu w co raczej watpie.

Tylko jeżeli cena wzrośnie w stosunku do ceny wskazanej na umowie, w każdym innym przypadku dealer (czy też każdy sprzedawca) NIE MA PRAWA sprzedać samochodu powyżej wartości oficjalnej (chyba, że zawrze dodatkowe wyposażenie). Inaczej - jeżeli ceny importera spadną - spadnie też Twoja, jeżeli wprowadzą po prostu większą promocję - dealer podejmuje decyzję ale jeszcze się nie spotkałem, żeby któryś sam sobie tak w kolano walnął ;)
Pozdrawiam

Krzysiek.B - 07-03-2011, 16:31

Czyli Jacku jeśli dobrze Cie zrozumiałem że jeśli ktoś zamówił samochód przed promocją i kosztował on np. 97tyś taka cena na spisanej umowie i dostał w tej cenie gratis alarm i metalik to jeśli teraz jest promocja i cena tego modelu spadła na 95tyś to sprzedawca powinien obniżyć mi cenę samochodu na tą 95 tyś ?
Muciek - 07-03-2011, 16:55

Chyba nie, bo z tego co ja zrozumiałem to chodzi o obniżenie ceny auta w cenniku, wtedy dostaniesz auto taniej, a to jest zwiększenie tylko promocji, więc wola zależeć będzie od dealera, chyba że ja źle zrozumiałem, ale tak mi się wydaję.
soren - 07-03-2011, 17:02

@Krzysiek.B jeżeli bardzo cię to boli, to zawsze możesz rozwiązać umowę. Tylko sprawdź jakie są tego skutki. Często w umowach jest zapis, że w przypadku wycofania się zaliczka jest zwracana w momencie, kiedy salon sprzeda komuś samochodu. Zamówisz samochód u innego dealera, a zwrot zaliczki dostaniesz później. Być może nawet sama zapowiedź takiego ruchu podziała motywująco na dealera.
Krzysiek.B - 07-03-2011, 18:52

Zobaczymy co na to wszystko odpisze na Jacek jak on to widzi.
Jackie - 07-03-2011, 21:25

Krzysiek.B, nie do końca. Bardziej trafił Muciek, bo jeżeli zmieni się promocja decyzja jest po stronie sprzedawcy (MMC niegdy nie robiło z tym problemu chyba, że faktura została zamówiona w trakcie obowiązywania promocji - wtedy leżaki) ale tu termin był do czerwca więc zakładam, że faktura zostanie zamówiona w czerwcu z promocją lepszą lub z uwzględnieniem promocji obecnej (jeżeli nie pojawi się lepsza promocja). Wierz mi - dealer nic nie straci, bo jak Ci nie da lepszych warunków to straci klienta na serwis a to poważnie większa kasa niż ze sprzedaży ;)
Poza tym jakby co - daj znać, telefon do kolegi z salonu w Warszawie to nie jest jakiś problem i powinno zagrać ;)
Pozdrawiam

Pims - 07-03-2011, 23:25

A więc salon odpowiedział, że szuka wyjścia z sytuacji i żeby być dobrej myśli.... bo wystąpił do importera o tzw wsparcie sprzedaży.
Cokolwiek miałoby to znaczyć na razie czekam, sygnalizując sprzedawcy, że mogę zrezygnować z zamówienia, bo wtedy biorąc po cenie promocyjnej i tak jestem do przodu...nawet odliczając to co wpłaciłem składając zamówienie.

Krzysiek.B - 08-03-2011, 09:53

Dzięki Jacku za wyjaśnienie tematu i za oferowana pomoc. Jeśli coś to dam znać :wink:
mat777 - 12-03-2011, 15:45

Pims napisał/a:
Nowe promocje
No i mam problem.... :?
Złożyłem zamówienie - odbiór maj-czerwiec. Widnieje na nim cena wyższa niż przewiduję to obecna promocja - 3000 na rocznik 2011.
Na zamówieniu nie ma nic o możliwości korzystania z promocji w dniu odbioru samochodu.
Nie bardzo wiem jak się w tej sytuacji zachować ?
Wysłałem maila salonu, z którym podpisałem zamówienie.
Może ma ktoś doświadczenia w podobnej sprawie?


A ja rozszerzę problem Pims'a o brak systemu Start/Stop.

W zamówieniu podpisanym w styczniu 2011 na samochód z roku produkcji 2011 (odbiór maj-czerwiec) wyraźnie widnieje zapis AS&G, a teraz okazuje się, że już nie ma montowanego tego systemu.

Powiedzcie jak wybrnąć z takiej sytuacji i przy tym nie wyjść na pieniacza. Można oczekiwać jakiejś rekompensaty? Co zrobić z takim fantem?

cabaniarz - 12-03-2011, 15:58

mat777 napisał/a:
W zamówieniu podpisanym w styczniu 2011 na samochód z roku produkcji 2011 (odbiór maj-czerwiec) wyraźnie widnieje zapis AS&G, a teraz okazuje się, że już nie ma montowanego tego systemu.

Czyli towar niezgodny z zamówieniem. Dla mnie jasna sprawa, można odstąpić od umowy lub przynajmniej coś wytargować :wink:

wlodeks - 12-03-2011, 16:16

mat777 napisał/a:

W zamówieniu podpisanym w styczniu 2011 na samochód z roku produkcji 2011 (odbiór maj-czerwiec) wyraźnie widnieje zapis AS&G

Ciekawe jak to będzie z tym odbiorem w obliczu trzęsienia ziemii w Japonii i wszystkich kłopotów z tym związanych?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group