To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji

tpodsiadlo - 26-05-2014, 21:19

Panowie, niebawem na podworko do mnie zostanie dostarczony kolejny trupek, 2.4 po rozrzadzie, i miala byc decyzja ze na czesci a tu kielichy normalnie... Idealne. I nie wiem co robic. Rdzy mniej niz na trabancie, w zasadzie nie ma wogole... Moze glowice znajde i ocuce go :-)
Wszyc - 27-05-2014, 20:26

tpodsiadlo napisał/a:
Moze glowice znajde i ocuce go


Wrzucaj czapte od 4G63 DOHC musisz zaślepić pare kanałów olejowych w bloku których głowica dohc nie wykożystuje moge dać Ci namiar co i jak pasek z 4g64 dohc

i modyfikacja kanału olejowego który przebiega w koło jednej ze śrub głowicy no i strojenie

GREAT NEWS SĄ!!

http://allegro.pl/prog-re...4254857841.html

od razu 4 kupuje XD

kaczka81s - 27-05-2014, 20:35

Wszyc, też zamówię, chyba się osobiście nawet przejadę bo to niedaleko mnie.
areksz121 - 27-05-2014, 22:26

Dobre :) Może ja tego nie będę potzrebować, ale już niedługo się okaże, jak nakładki zrzucę :wink:
tpodsiadlo - 30-05-2014, 20:51

Wszycu, jeden gosc z poznania jezdzi z moim blokiem wlasnie 2.4 w eclipsie i szalu nie robi :-) byc moze jakby dostal kompa od 2.4 dohc to co innego. Poza tym to automat i nie wiem czy bedzie wszyetko ok. Ale kusi mnie ta buda bo jest nie bita i nie ma rdzy ani szpachli. Gdyby to byl hb to juz bym swoj swapowal razem z numerami ;-) , ale to sedan...

Z drugiej strony zedan amerykansky ma fajna dupke i glosniki we drzwiach...

kaczka81s - 31-05-2014, 18:19

Tomek ja chce amerykańskie boczki do drzwi. :rolleyes:
Wszyc - 31-05-2014, 20:13

Panowie pytanie będę się zabierał za miśka a z częściami gorzej widzę niż w przypadku mojej rzędówki :)

Pytanie o:

- skąd wytrzasnąć zestaw wszystkich uszczelek góry silnika ( głowica przepustnica termostat kolektory )

- skąd wytrzasnąć zestaw wszystkich uszczelek dołu silnika ( pompa oleju, wszystkie uszczelki wału )

- jaki pasek rozrządu? w sensie firma :)

- czy hydrauliczny napinacz rozrządu da rade dorwać z jakiegoś Hyundaia? ( w przypadku 4G63 ten do mitsu był za 400zł a do hyundaia ten sam tej samej firmy 190zł )

swinks_UK - 31-05-2014, 20:55

Jeśli masz motór identyczny jak w FTO, a jedyna różnica to obrót o 180°, to próbuj Camskill w sekcji dla FTO, to samo eBay.

[ Dodano: 31-05-2014, 20:03 ]
Acha, możesz przewertować Malezyjskie (Lelong.com) i Chińskie (Alibaba) portale aukcyjne. 6A12 był bardzo popularnym silnikiem w Azji południowo-wschodniej - Proton Perdana, Mitsi Eterna.

Wszyc - 31-05-2014, 21:53

Czekaj wróć... mam przeszukiwać malezyjskie fora w poszukiwaniu paska rozrządu czy pompy wody lub uszczelnień? :P Proszę Cie to se sam wystrugam uszczelki :lol:

Czy może Ci chodzi o jakieś kwestie podnoszenia mocy w 6A12? ja już wszystko wiem :mrgreen: i nie zamierzam nic dłubać przed dłuuuuugi czas rok czy nawet dwa :D

swinks_UK - 01-06-2014, 09:21

Ponoć niczego nie możesz dostać na miejscu, więc i Malezja da radę... :mrgreen:
Wszyc napisał/a:
Panowie pytanie będę się zabierał za miśka a z częściami gorzej widzę niż w przypadku mojej rzędówki :)


Jaki dramat w pytaniu, to taka odpowiedź :wink:

Wszyc - 01-06-2014, 18:25

Bez przegięć jak by rzeczywiście nigdzie w PL nie było nic to bym zamówił uszczelki pod pokrywy i pod kolektor bo to jedyne które nie jestem w stanie samodzielnie dorobić :P
kaczka81s - 02-06-2014, 19:27

Wszyc o uszczelki pytaj w Inter carsie tylko najlepiej posprawdzać numery. Jak tam nie ma to Japaneze się kłania, ja co nie znalazłem w IC było u niego. Simmeringi to najlepiej po rozmiarach szukać. A takie uszczelki jak pod pompę oleju, termostat i podobne dorabiałem sam, poszukaj płyta Gambit, albo papier na uszczelki na alledrogo. :mrgreen:
Pasek Mitsuboshi, Gates, Contitech, te trzy firmy tylko uznaje :mrgreen:
Jaki masz silnik 6A12????
Jak będę miał chwilę to zerknę tu i tam.

Poszukałem chwilę i nie mam dobrych wiadomości. W IC rozrząd skompletujesz, pasek, rolki napinacz, i pompa wody. Simmeringi na rozrząd, i na wał korbowy też są. Reszta pozostaje Japaneze, nie wiem czy uszczelka pod pokrywę zaworów nie pasowała by od 3000GT ze zdjęć wygląda tak samo, numery już są inne.

[ Dodano: 03-06-2014, 00:04 ]
Jeśli chodzi o napinacz, to robiony był raczej do Mitsu, do 6A12 i do 6A13, za tydzień bede w PL zapytam w IC ile bedzie z rabatem kosztować. Normalnie prawie 400 z Ruvilla :shock:

areksz121 - 03-06-2014, 18:35

Chwila Panowie, skladalem ten silnik od podstaw i uszczelki pompy oleju tez nie ma. Idzie plynna uszczelka pod pompe i miske, a w MIVECu dodatkowo w glowice. Jak Krzychu rozkrecisz pompe to zobaczysz rowki, ktore dodatkowo trzymaja te uszczelke po wyschnieciu :wink:
tpodsiadlo - 13-06-2014, 11:15

panowie, kto kiedys mial w rekach e5 z tcl? chodzi mi o to, jak to jest wyprodukowane? jest jakis komp od tego, przelacznik i... co? jakis modul wykonawczy na przepustnicy? czy gdzie?

akurat bede cucil swoj abs, dzieki jednemu gosciowi z aso udalo mi sie zdiagnozowac usterke jak sie okazalo dosc blaha (padniety przekaznik)

w nowszysch galantach komp tcl jest "wbudowany" w kompa abs'u, a tak sie sklada ze mam taki, mialbym tez przelacznik, ale co jeszcze? - moj galant kable pod przelacznik ma, wiec niewiele by chyba brakowalo

areksz121 - 14-06-2014, 13:28

Zapewne musisz miec cos takiego jak w EA, chodzi mi o podcisnieniowe sterowanie przepustnicy. Dziala to rownolegle z linka gazu i w momencie uslizgu kol, samo sobie przymyka przepustnice i ogranicza silnik tak, aby zlapac przyczepnosc :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group