To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.

eremita - 14-01-2015, 09:49

WreX napisał/a:
sveno, jutro może zalepię to jakoś włóknem szklanym


Na szybko to taśma MacGyvera powinna pomóc :mrgreen:


booohal - 14-01-2015, 10:20

eremita napisał/a:
WreX napisał/a:
sveno, jutro może zalepię to jakoś włóknem szklanym


Na szybko to taśma MacGyvera powinna pomóc :mrgreen:

[url=http://images69.foto...ecm.jpg]Obrazek[/URL]


+1!

Najwyżej nie podbije to wrócisz i poprawisz ;) Ewentualnie psiknij podobnym sprayem. O wiele łatwiej to odwrócić niż matę z żywicą, no chyba że z tą żywicą zrobisz już na gotowo.

WreX - 14-01-2015, 10:37

eremita, masakra teraz nie wiem czy żartujesz czy tylko w połowie :mrgreen:

booohal napisał/a:
Najwyżej nie podbije to wrócisz i poprawisz


Czyli nie płace za "nieudane podejście" ;> ?

eremita - 14-01-2015, 13:27

WreX napisał/a:
eremita, masakra teraz nie wiem czy żartujesz czy tylko w połowie


Całkiem poważnie :twisted:
Ja bym nie robił żywicą tylko na przegląd, a później porządnie.
Szkoda czasu i złotówek,
Albo bym skleił porządnie albo przykleił taśmę lub np. nakleił znaczek PL jak tylko na chwilę ma to być.
Zawsze zanim wjedziesz możesz spytać czy nie będzie problemu z taka wlepą :biggrin:

booohal - 14-01-2015, 13:49

WreX napisał/a:
Czyli nie płace za "nieudane podejście" ;> ?

Absolutnie :)

WreX - 14-01-2015, 14:58

eremita, :D

Dobra 17zł za włókno szklane mnie nie zbawi, najwyżej mestro który będzie później regenerował i malował zderzak to poprawi czy tam wyszlifuje

booohal, może się jeszcze dzisiaj uda ale zobaczymy ;>


Tak w ogóle w końcu po prawie 3 latach wpadł nowy aku, trochę za szeroki ale, przeklepałem i pomalowałem podkładke pod aku i ten plastik z jednej strony "wyprofilowałem" i jest cacy. W końcu prawie 700a prądu rozruchowego ;D

eremita - 14-01-2015, 17:19

WreX napisał/a:
Dobra 17zł za włókno szklane mnie nie zbawi, najwyżej mestro który będzie później regenerował i malował zderzak to poprawi czy tam wyszlifuje


Hehe nie wiedziałem że to takie tanie, to taśma droższa :mrgreen:

polaff - 14-01-2015, 17:23

eremita napisał/a:
nie wiedziałem że to takie tanie
ja rok temu kupiłem zestaw naprawczy novol zestaw zawierający matę, utwardzacz i szpachelkę za 9,5 zł :)
mkm - 14-01-2015, 17:36

WreX, elegancko.
Co do zderzaka, jeżeli maestro się podejmie, a koszt podjęcia nie przekroczy zakupu całego to tylko taśma.
Jak chcesz "na sztywno" to "coś" pod taśmę na wkręty/nity (choćby puszka, lub kawałek plastiku).
Jak nawalisz włókna ze szpachlą to maestro, który będzie Ci spawał zderzak, będzie miał więcej roboty, a i Ty bez sensu się narobisz. :wink:

WreX - 14-01-2015, 17:56

mkm, tzn ja tego nie będę robić tylko mój mechanik, on ogarnia temat, tak samo jak z tym klepaniem, bez niego to tylko stanąć i zapłakać mogłem. W każdym razie powiem żebyśmy zrobili tak, żeby na przyszłość ktoś kto to będzie regenerował nie mówił "płakałem jak malowałem" :D ja się na tym kompletnie nie znam, sam pewnie bym ulepił czyjąś podobiznę prędzej niżeli to załatał z tego włókna ten zderzak ;>
WreX - 15-01-2015, 20:02

Ok przeszedłem na "ładne oczy" przegląd ale widzę, że cała sytuacja zrodziła dość poważny problem albo problemy a mianowicie:

(tak wiem ze zdjecie monitora, ale to nie moj latopk i nie mial neta)

Sonda lambda spoko to wiedziałem, ale pozostałe 3 bonusy? i to NA RAZ? nie no serio nie mam pojęcia co to i dlaczego tak się stało to w ogóle możliwe? czy może jakimś cudem kabel gdzieś ma zwarcie od tych czujników czy jak?

I tak btw dzisiaj auto dłużej pochodziło to ze znanych subtelnych "cyk cyk cyk" od teoretycznie wtryskiwaczy i "stuk stuk stuk" od popychaczy urodził się nowy dźwięk jak na razie nie odłączny bo pozostałe znikają o ile w ogóle się pojawią czasami, to tutak jest "tyk tyk tyk" słyszalne bardzo dobrze i wyraźnie w kabinie a już dużo słabiej na zewnątrz dochodzi ten dźwięk od strony chyba rozrządu oraz pokrywy zaworów/dolotu o co chodzi? bo powoli zaczyna mnie to przerastać ;/

I czy to możliwe któryś z tych kabli:


(tak sprawdzone już i zaizolowane także nie wygląda tak tragicznie jak na zdjęciu)

I jeszcze co do samego tego nowego "tyk tyk tyk" to znika tam gdzieś od 1300-1700rpm np przy 50 z włączonym tempomatem cisza, chyba, że to wszystko inne to zagłusza...
I o ile to istotne auto odpala normalnie raczej, nie zauważyłem żeby się dławił przerywał czy też stracił z 50 koni o ile to istotne..

Hugo - 15-01-2015, 21:06

WreX napisał/a:
"tyk tyk tyk" słyszalne bardzo dobrze i wyraźnie w kabinie a już dużo słabiej na zewnątrz dochodzi ten dźwięk od strony chyba rozrządu oraz pokrywy zaworów/dolotu o co chodzi?
Na 99% jest to elektrozawór EGR-u. Miałem to samo w moim jak stał i odpalałem go raz na tydzień albo rzadziej. Też masz Gala po II lifcie, więc to może być to. Jak trochę pojeździsz to przestanie cykać. Mniej więcej w miejscu zaznaczonym poniżej (nie sugeruj się tym kolektorem, bo jest z auta po I lifcie) masz takie 2 elektrozaworki (chyba czerwony i czarny). Jak słyszysz te "tyk, tyk, tyk" to dotknij jednego z nich, potem drugiego. Jak poczujesz w palcach te tykanie to masz odpowiedź.


Poczytaj ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...ktrozaw%F3r+egr

WreX - 15-01-2015, 21:17

Hugo, możliwe, poleciałem sprawdzić, chyba czułem na tym gumowym przewodzie jakieś "pyk pyk pyk" na 100% to ta okolica. Oby przeszło. Poza tym EGR był czyszczony razem z dolotem jak były wymieniane kable WN.

Powiedz mi jeszcze co z tymi czujnikami i błędami co to to może być....

Hugo - 15-01-2015, 21:36

WreX napisał/a:
Powiedz mi jeszcze co z tymi czujnikami i błędami co to to może być....
Nie wiem, ale ogólnie wszystko działa OK?
WreX - 15-01-2015, 21:40

Hugo, nie wiem, jutro dopiero dowód odbieram to może przejade ze 30km gdzieś niedaleko, bo trochę sie boje go brać na trase jeszcze mi stanie w połowie i co zrobie... wydaje się że niby jest ok, zmierze czas do setki zobacze czy pali na wszystkie gary i czy jakiś ma problem z mocą, na razie nie zauważyłem nic poważnego, no ale martwi mnie cholernie ten stan rzeczy tzn te 2 błędy od tak ważnych czujników...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group