Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
komarsnk - 17-12-2014, 12:26
Hugo napisał/a: | Juiceman, u mnie już prawie nie wibruje przy przyśpieszaniu (...) załozyłem ramkę ozdobną do radia i wyregulowałem tylne prawe drzwi na zawiasach |
Daj link do ramki
Drzwi już sobie sam wyreguluję
KsiadzRobak - 17-12-2014, 12:31
Palniki made in china? Polecam jeszcze film o podróbkach:
https://www.youtube.com/watch?v=_QHGl_HfmZU
i inne z jego kanału.
komarsnk - 17-12-2014, 12:34
KsiadzRobak, na 99% to nie podróbka tylko jawny chińczyk
I z tego co pamiętam to Hugo ma soczewki na H1 więc podrabianie jest mniej dochodowe od D2S Trzeba po prostu zmienić przetwornice na inne chińskie
Hugo - 17-12-2014, 15:24
KsiadzRobak napisał/a: | Palniki made in china? Polecam jeszcze film o podróbkach: | Pewnie, że tak Co do zmatowiałych kloszy, mam je w stanie idealnym, wstawione soczewki od Hyundai'a ze zregenerowanymi odbłyśnikami.
KsiadzRobak - 17-12-2014, 15:31
Niestety może to być wada palnika. Raz się naciąłem na takie - kupione w Mercedesie, opakowanie z nadrukiem gwiazdy, podobno zapasy magazynowe w wyprzedaży. Jeden był OK, a drugi palnik gasł po jakimś czasie, czasem się nie włączał wcale, czasem po upływie jakiegoś czasu.
Wymieniłem na inne i wszystko od tej pory działa już kilka lat.
Hugo - 17-12-2014, 22:03
komarsnk napisał/a: | Daj link do ramki
Drzwi już sobie sam wyreguluję | Też masz "syndrom półosi" w swoim Galu?
komarsnk - 18-12-2014, 09:50
Hugo napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Daj link do ramki
Drzwi już sobie sam wyreguluję | Też masz "syndrom półosi" w swoim Galu? |
Powoli zaczyna być wyczuwalny niestety ale tylko na drugim biegu na niskich obrotach więc mam na to radę - kręcę go wyżej i po problemie
Hugo - 18-12-2014, 12:14
komarsnk napisał/a: | tylko na drugim biegu na niskich obrotach | Dokładnie. Najpierw wyreguluj tylne prawe drzwi (bo bezkosztowo), jak nie pomoże to ramka do radia z alle... za 18 zł powinna załatwić sprawę
Marcelinho - 18-12-2014, 17:04
Hugo sorry że w tym temacie ale dostałeś PW?
Hugo - 18-12-2014, 21:58
Marcelinho, mam zablokowane pw. Mogę odbierać, ale nie mogę odpisywać.
Hugo - 27-12-2014, 22:49
Była chwila czasu próbowałem już wszystkiego co możliwe jeśli chodzi o szumy z okolic lusterek podczas jazdy i wpadłem na, jak się później okazało, genialny pomysł. Okleiłem szczeliny pomiędzy lusterkami bocznymi a ich podstawami taśmą klejącą:
Szumy zniknęły CAŁKOWICIE. Jechałem do 140 km/h i ciiiiisza z okolic lusterek, tylko szum opon.
No więc byłem już w domu...
Znalazłem płaską uszczelkę z gumy EPDM o szerokości 9 mm i grubości 3 mm. Niestety zmieściła się tylko w miejscach widocznych poniżej, ale i tak jest za gruba, bo słychać, że podczas składania i rozkładania lusterek silniczki mają ciężko. Do tego niedługo chcę zamontować składanie/rozkładanie lusterek po zamknięciu/otwarciu auta z pilota, więc nie może tak być:
Mało tego po złożeniu lusterek uszczelka wygląda fatalnie. Odbyłem jazdę próbną i... szumy powróciły. Wniosek jest prosty: uszczelka w tym miejscu nic nie daje i można ją odkleić, problem leży w szczelinie poziomej, którą zaznaczyłem czerwonymi strzałkami na poniższych zdjęciach:
Zacząłem oglądać tą szczelinę i EUREKA. Zwróćcie uwagę co wskazuje strzałka. Jest to pasek uszczelki (takiej jakby parcianej), która pierwotnie spełniała rolę uszczelki w tej szczelinie. Po latach widać jak została poszarpana przez wiatr i w ogóle nie spełnia swojej roli. Sprawdziłem 13 szt. lusterek zewnętrznych od Galantów EA z roczników 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 i mój 2001 i w każdych ta uszczelka była w takim stanie Więc jednak Japończycy nie wypuścili Gala EA z takim "szumiącym" bublem, na początku, dopóki uszczelka była cała, nie szumiało.
Czy ktoś z Was również zwrócił uwagę na duże krople deszczu pojawiające się na bocznych przednich szybach w narożniku przy podstawie lusterka, które podczas jazdy przemieszczają się w niewielkim zakresie po szybie. Nie zauważyłem tego w żadnym innym aucie. A oto na 99% powód ich powstawania:
Dwie szczeliny (lewej nie udało się uchwycić) przez które powietrze przeciska się podczas jazdy powodując utrzymywanie się tych dużych kropel na szybach bocznych.
I TO JEST WŁAŚNIE MIEJSCE POWSTAWANIA SZUMÓW! Szczeliny na dole między podstawą lusterka a jego obudową. Żadne doklejanie uszczelek na drzwiach, we wnękach drzwi, doginanie ramek itp. Teraz tylko znaleźć odpowiednia uszczelkę (max. 2 mm grubości) i tam wkleić. Pewnie nawet 1,5 mm grubości by starczyła, ale nie mogę nic takiego znaleźć. Myślałem o piankowej, ale nie wiem czy pianka powstrzyma pęd powietrza i widzę tylko białe, a musiałaby być czarna.
Jest, ale grubość 5 mm, nie wiem do ilu się ściśnie: http://allegro.pl/uszczel...4906989003.html
mati_z - 27-12-2014, 23:11
Czyli zaklejenie tych szpar przy lusterkach zlikwiduje te śniące się po nocach posiadaczom Galantów szumy?
Aż jutro sam spróbuje z taśmą i potwierdzę lub zaprzeczę Twoją tezę
Hugo - 27-12-2014, 23:39
Cytat: | Czyli zaklejenie tych szpar przy lusterkach zlikwiduje te śniące się po nocach posiadaczom Galantów szumy? | U mnie pomogło w 100%.
deejay - 28-12-2014, 00:55
http://allegro.pl/uszczel...4893026936.html
http://allegro.pl/mikrogu...4863728796.html
Hugo - 28-12-2014, 09:58
Bartku, krawędziówka nie podejdzie, bo nie ma tam krawędzi żeby ją założyć, natomiast ta druga powinna być OK. Zrobię jeszcze jeden test, odkręcę lusterka z auta, odkręcę podstawę od obudowy, usunę oryginalną zniszczoną uszczelkę i przykleję piankową 5 mm. Mam tylko białą, ale na testy może być.
|
|
|