To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Falujące Wolne Obroty / Głośny Osprzęt / Dławie

potentator - 22-05-2019, 08:13

Dawka paliwa parametr nr 7 w delphi, wypiąłem czujnik temp. paliwa i mam dawkę 5,4~5,7
szeryf85 - 24-05-2019, 07:36

U mnie skacze między 3,4-4,4, średnio ok 4.
potentator - 31-05-2019, 13:10

Zastanawiam się nad sprawdzeniem rozrządu, bo miałem zmieniany przy 106 tyś czy tam wszystko jest w porzo...
Maniek600 - 31-05-2019, 14:33

ja miałem zmieniany rozrząd, wtryski, filtry, oleje, pompe vacum, wszystko oczywiscie na nowych uszczelkach. Wszystko to robione około 1tys km temu, przed i po tych zabiegach jest bez zmian,Jedynie ten czujnik temperatury paliwa coś tam zmienia.
potentator - 31-05-2019, 15:52

U mnie jest podobnie... Zastanawiam się poprostu czy mitsu nie mają źle napisanego programu... Wyciąć programowo ten czujnik może się da? Nie wiem jest to trochę denerwujące ale dużo osób z tym jeździ widzę i mało kto znalazł sposób na to...
Maniek600 - 31-05-2019, 16:22

ten czujnik także wymieniłem na zupełnie nowy zamiennik, po włożeniu go było bez zmian, pojechałem na złom i wziąłem taki sam od chyba passata b5 albo b6 i trochę się poprawiło, ale idealnie nie jest. Mam wrażenie że to nie jest wina tego czujnika...
potentator - 01-06-2019, 10:43

Skoro jest to w większej połowie samochodow to może warto zainteresować uokik??

[ Dodano: 07-06-2019, 09:31 ]
jak tam poradziliście sobie z problemem? U mnie po wycieciu egr jest lepiej tzn, nie szarpie i nie robie kangurów, ale nadal mam problem przy jechaniu w korku... i na biegu jałowym Zastanawiam się na klapa gaszącą czy czasami ona nie steruje dopływem powietrza do silnika ? Rozebrałem ją była zalana olejem, ale błędu nie było żadnego, nie wiem czy ona sie nie przymyka w jeździe bo w środku ma potencjometr, u mnie jest cały czas w pozycji otwarej jak sprawdzałem..

szeryf85 - 07-06-2019, 09:59

Ostatnio jeżdżę z włączoną klimą i na postoju zaczęło telepać silnikiem :/ Po wyłączeniu klimy jest w miarę ok.
Podczas jazdy w korku też potrafi szarpnąć raz na jakiś czas. U mnie klapa gasząca też zalana olejem i błędu nie ma. Przy okazji czyszczenia egr ją też wyczyściłem, ale po jakimś czasie i tak pojawił się olej na obudowie. Klapa gasząca powinna się zamykać przy gaszeniu auta. Ale z tego co się dowiedziałem, to podczas jazdy powinna sterować dopływem powietrze, czyli nie pracuje tylko w dwóch pozycjach (otwartej i zamkniętej).

potentator - 07-06-2019, 10:43

Może problem jest w tej klapie bo powietrza za dużo?
szeryf85 - 07-06-2019, 11:01

Moja się zamyka przy gaszeniu, ale podejrzewam że podczas jazdy może się przycinać. Ale jak masz Delphi to możesz sprawdzić ilość powietrza dostarczanego do silnika podczas jazdy i porównać z zadeklarowaną wartością, do tego na jeden wykres wrzuć parametry przepustnicy i będziesz wiedział wszystko (chyba :) ). Ja się zabieram za to od kilku miesięcy...
lexus - 07-06-2019, 11:12

a wystarczy zaslepić egr i zrobić program w sumie 350 zł i po sprawie po cholerę niszczyć samochód ekologią
potentator - 07-06-2019, 13:38

U mnie przepływ masy przez cylinder jest gdzieś powiedzmy 450 a zadany 280, sprawdz w delphi ile ty masz? EGR wycięty programowo....
kajos - 07-06-2019, 15:29

a u mnie jest znowy problem taki ze jak rusze rano autem (jest zimny) to przy mocniejszym wciskaniu gazu wlacza mi tryb awaryjny
gdy delikatnie cisne to nic sie nie dzieje
bledu rzxzdnego nie pokazuje,kontrolka tez sie nie swieci tylko mocy brak
ostatniu jak postoi troche o gdy jest tez cieply to samo sie dzieje :twisted:
przedtem myslalem ze za mocne doladowanie turbo jest ale ostatnio patrze na miernik i staram sie cisnac tak aby nie przekraczac nie cale 1,2bar
juz nie wiem za co sie wziasc bo brak bledu w ECU
teraz to sam juz programem kasuje sobie tem blad jadac autem

pewnie to wina jakiegos czujnika tylko jakiego ? :roll:

potentator - 10-06-2019, 15:38

ja jak czyściłem egr nie zmieniłem uszczelek , jak kupię jeszcze raz dziada muszę odkręcić. Być może to też jest problem, bo lewe powietrze ciągnie na kolektorze ssącym...
szeryf85 - 10-06-2019, 15:59

U mnie przepływ masy powietrza mniej więcej pokrywa się z zadanym. Raz wskoczyło na 450 na postoju, ale po przegazowaniu już było ok.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group