Sigma/Diamante Ogólne - Test Sigmy w Top Gear i inne materiały promocyjne
mazda10000 - 20-07-2014, 12:58
Taa - Wojtek na zdjęciach z Elbe widziałem Sigmę RHD - jesteś w stanie coś więcej o niej powiedzieć?
angelos - 20-07-2014, 21:18
Nice!
Marcino - 20-07-2014, 22:10
Piękne maszyny..:)
lukasz12 - 23-07-2014, 00:50
Marcino napisał/a: | Piękne maszyny..:) |
W ramach onanizmu myślowego: Sigma
wojtas - 26-07-2014, 20:43
Cytat: | Taa - Wojtek na zdjęciach z Elbe widziałem Sigmę RHD - jesteś w stanie coś więcej o niej powiedzieć? |
Zwykłe Diamante RHD, 24V 2.5L, FWD. Z ciekawostek auto po faceliftingu, reflektory gładkie z "chromowaną" ramką. Szkoda tylko, że RHD. Osobiście zraziło mnie "zlanie" komory silnika plakiem
mazda10000 - 26-07-2014, 20:50
Rozmawiałeś z właścicielem - wiesz coś o tym jak znalazło się w Europie, cokolwiek ?W wersjach na Europe przy 24v też była ta osłona między dolotem i przednią głowicą?
wojtas - 26-07-2014, 20:50
W tym roku na Elbe dostaliśmy ciekawą 146 stronnicową broszurę:
Zawsze coś
[ Dodano: 26-07-2014, 20:51 ]
mazda10000 napisał/a: | W wersjach na Europe przy 24v też była ta osłona między dolotem i przednią głowicą? |
Zapomni
Kuniek - 05-08-2014, 23:45
Witam, a tu taka ciekawostka
http://page.freett.com/madpolice80/other4.htm - ciekawe czy ta regulacja spojlerów była jako opcja.
wojtas - 06-08-2014, 08:21
angelos - 06-08-2014, 21:40
Aleś wygrzebał rodzynka . Bardzo ciekawa broszura, szkoda tylko że japoński kuleje
Kuniek - 06-08-2014, 22:22
Będę musiał chyba zapisc się na kurs japońskiego
mazda10000 - 08-08-2014, 14:34
Łoo... ja nie rozumiem polityki Mitsu, z lat 90., właściwie teraz jeszcze bardziej jej nie rozumiem. Wiadomo, że mając do wyboru ( nową) Sigmę, W124, E34 i niech będzie Omegę - na papierze wygląda to tak : napęd na przód w Sigmie, w reszcie na tył. W większości rozważań na wstępie Sigma przegrywała, nawet pomimo ciekawych rozwiązań takich jak ECS, 4WS, itd... ( bo wątpię, że choć jeden z właścicieli Sigmy przez chwilę nie pomyślał " no gdyby nie ten napęd na przód, to byłaby idealna ") Gdyby Sigma w Europie wyglądała tak jak w Japonii ( możliwość kupna wersji z 4WD i jeszcze więcej bajerów) to mogłaby być czymś a'la mniejsze LS400... gdybym ja był szefem Mitsu
tresorex - 08-08-2014, 14:37
Japonia chyba traktuje Europę jak jakiś zaścianek. Na swój rynek robią o wiele bardziej doposażone wersje. Na Europę pchają "ubogie" egzemplarze... Galant EA na rynek Tajwański jest o wiele bardziej dopasiony niż to co szło do nas...
lukasz12 - 08-08-2014, 20:33
mazda10000 napisał/a: | Łoo... ja nie rozumiem polityki Mitsu, z lat 90., właściwie teraz jeszcze bardziej jej nie rozumiem. Wiadomo, że mając do wyboru ( nową) Sigmę, W124, E34 i niech będzie Omegę - na papierze wygląda to tak : napęd na przód w Sigmie, w reszcie na tył. W większości rozważań na wstępie Sigma przegrywała, nawet pomimo ciekawych rozwiązań takich jak ECS, 4WS, itd... ( bo wątpię, że choć jeden z właścicieli Sigmy przez chwilę nie pomyślał " no gdyby nie ten napęd na przód, to byłaby idealna ") Gdyby Sigma w Europie wyglądała tak jak w Japonii ( możliwość kupna wersji z 4WD i jeszcze więcej bajerów) to mogłaby być czymś a'la mniejsze LS400... gdybym ja był szefem Mitsu |
Sam chyba nie ująłbym tego lepiej. Też zachodzę w głowę co było powodem nieoferowania Sigmy w wersji chociażby 4WD skoro oferowano w Europie E88A i sprzedano ich "aż" ~500 sztuk (dane z CAPS - tyle VIN weszło dla E88A).
mazda10000 - 08-08-2014, 23:14
Z tym, że ogólnie Galant tej generacji ( nie ogarniam tych oznaczeń modelowych w Galach ) nie sprzedawał się najgorzej ( sądząc po tym ile jest ich w ogłoszeniach i ich zastraszające tempo korodowania), a wersja E88A, była topową wersją - przenosząc to na dzisiejsze czasy Golf GTI stanowi margines sprzedaży wszystkich Golfów, w tej klasie bardziej "racjonalnie" się patrzy na taki zakup. A co innego jak się kupuje limuzynę - spora część Sigm jest maksymalnie doposażona, bo w tej klasie koszta grają mniejszą rolę.
|
|
|