To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Test Sigmy w Top Gear i inne materiały promocyjne

mazda10000 - 20-07-2014, 12:58

Taa - Wojtek na zdjęciach z Elbe widziałem Sigmę RHD - jesteś w stanie coś więcej o niej powiedzieć?
angelos - 20-07-2014, 21:18

Nice!
Marcino - 20-07-2014, 22:10

Piękne maszyny..:)
lukasz12 - 23-07-2014, 00:50

Marcino napisał/a:
Piękne maszyny..:)


W ramach onanizmu myślowego: Sigma :-)

wojtas - 26-07-2014, 20:43

Cytat:
Taa - Wojtek na zdjęciach z Elbe widziałem Sigmę RHD - jesteś w stanie coś więcej o niej powiedzieć?

Zwykłe Diamante RHD, 24V 2.5L, FWD. Z ciekawostek auto po faceliftingu, reflektory gładkie z "chromowaną" ramką. Szkoda tylko, że RHD. Osobiście zraziło mnie "zlanie" komory silnika plakiem :doubt:


mazda10000 - 26-07-2014, 20:50

Rozmawiałeś z właścicielem - wiesz coś o tym jak znalazło się w Europie, cokolwiek ?W wersjach na Europe przy 24v też była ta osłona między dolotem i przednią głowicą?
wojtas - 26-07-2014, 20:50

W tym roku na Elbe dostaliśmy ciekawą 146 stronnicową broszurę:





Zawsze coś :wink:

[ Dodano: 26-07-2014, 20:51 ]
mazda10000 napisał/a:
W wersjach na Europe przy 24v też była ta osłona między dolotem i przednią głowicą?


Zapomni :wink:

Kuniek - 05-08-2014, 23:45

Witam, a tu taka ciekawostka
http://page.freett.com/madpolice80/other4.htm - ciekawe czy ta regulacja spojlerów była jako opcja.

wojtas - 06-08-2014, 08:21

:shock:
angelos - 06-08-2014, 21:40

Kuniek napisał/a:
Witam, a tu taka ciekawostka
http://page.freett.com/madpolice80/other4.htm - ciekawe czy ta regulacja spojlerów była jako opcja.

Aleś wygrzebał rodzynka :D . Bardzo ciekawa broszura, szkoda tylko że japoński kuleje :)

Kuniek - 06-08-2014, 22:22

Będę musiał chyba zapisc się na kurs japońskiego :mrgreen: :mrgreen:
mazda10000 - 08-08-2014, 14:34

Łoo... ja nie rozumiem polityki Mitsu, z lat 90., właściwie teraz jeszcze bardziej jej nie rozumiem. Wiadomo, że mając do wyboru ( nową) Sigmę, W124, E34 i niech będzie Omegę - na papierze wygląda to tak : napęd na przód w Sigmie, w reszcie na tył. W większości rozważań na wstępie Sigma przegrywała, nawet pomimo ciekawych rozwiązań takich jak ECS, 4WS, itd... ( bo wątpię, że choć jeden z właścicieli Sigmy przez chwilę nie pomyślał " no gdyby nie ten napęd na przód, to byłaby idealna ") Gdyby Sigma w Europie wyglądała tak jak w Japonii ( możliwość kupna wersji z 4WD i jeszcze więcej bajerów) to mogłaby być czymś a'la mniejsze LS400... gdybym ja był szefem Mitsu :D
tresorex - 08-08-2014, 14:37

Japonia chyba traktuje Europę jak jakiś zaścianek. Na swój rynek robią o wiele bardziej doposażone wersje. Na Europę pchają "ubogie" egzemplarze... Galant EA na rynek Tajwański jest o wiele bardziej dopasiony niż to co szło do nas...
lukasz12 - 08-08-2014, 20:33

mazda10000 napisał/a:
Łoo... ja nie rozumiem polityki Mitsu, z lat 90., właściwie teraz jeszcze bardziej jej nie rozumiem. Wiadomo, że mając do wyboru ( nową) Sigmę, W124, E34 i niech będzie Omegę - na papierze wygląda to tak : napęd na przód w Sigmie, w reszcie na tył. W większości rozważań na wstępie Sigma przegrywała, nawet pomimo ciekawych rozwiązań takich jak ECS, 4WS, itd... ( bo wątpię, że choć jeden z właścicieli Sigmy przez chwilę nie pomyślał " no gdyby nie ten napęd na przód, to byłaby idealna ") Gdyby Sigma w Europie wyglądała tak jak w Japonii ( możliwość kupna wersji z 4WD i jeszcze więcej bajerów) to mogłaby być czymś a'la mniejsze LS400... gdybym ja był szefem Mitsu :D


Sam chyba nie ująłbym tego lepiej. Też zachodzę w głowę co było powodem nieoferowania Sigmy w wersji chociażby 4WD skoro oferowano w Europie E88A i sprzedano ich "aż" ~500 sztuk (dane z CAPS - tyle VIN weszło dla E88A).

mazda10000 - 08-08-2014, 23:14

Z tym, że ogólnie Galant tej generacji ( nie ogarniam tych oznaczeń modelowych w Galach ) nie sprzedawał się najgorzej ( sądząc po tym ile jest ich w ogłoszeniach i ich zastraszające tempo korodowania), a wersja E88A, była topową wersją - przenosząc to na dzisiejsze czasy Golf GTI stanowi margines sprzedaży wszystkich Golfów, w tej klasie bardziej "racjonalnie" się patrzy na taki zakup. A co innego jak się kupuje limuzynę - spora część Sigm jest maksymalnie doposażona, bo w tej klasie koszta grają mniejszą rolę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group