To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - O1T Made in Japan

Turbocbr - 04-07-2020, 09:42

Na koniec zabrałem Turbiacza na ustawienie geometrii :D :mrgreen:

Turbocbr - 02-08-2020, 21:06

W najbliższym czasie Turbiacz dostanie swap brembo P+T :D .
Dla porównania skuteczności hamulców zrobiłem test drogi hamowania 100-0 .
test dał wynik 28m https://www.youtube.com/watch?v=uN8x02odJ8M

Rafik83 - 02-08-2020, 22:20

Turbocbr napisał/a:
W najbliższym czasie Turbiacz dostanie swap brembo P+T :D .
Dla porównania skuteczności hamulców zrobiłem test drogi hamowania 100-0 .
test dał wynik 28m https://www.youtube.com/watch?v=uN8x02odJ8M

Jestem bardzo ciekawy jaka będzie różnica, od czego ten swap?

Turbocbr - 03-08-2020, 07:00

Cytat:
czego ten swap?

Standardowy dla outlandera czyli zacisk bmw e38 i tarcza kia/hyundai 320mm

DAMON - 03-08-2020, 10:11

28 m to bardzo dobry wynik
Turbocbr - 25-10-2020, 19:57

Outlander dostał nowy czujnik wałka rozrządu . w starym juz jakiś czas temu lutowałem piny.
3 miesiące wytrzymało do momentu gdy silnik zaczynał nierówno pracować zwłaszcza rano . wymiana na orginał załatwiła sprawę chodzi jak zegarek

w zeszłym tygodniu padł juz całkowicie elektrozaworek od sterowania turbo , nowy leżał w szafie od lipca szybka podmianka i boost wrócił .





Dziś mija rok od kupna auta :D :D :D pomimo zainwestowania kliku nastu tys zł jestem mega zadowolony . W grudniu planuję zrobić sobię wolne (powoli uświadamiam klientów) i biorę się za modyfikacje Turbiacza hamulce , intercooler , wydech :shock: wszystkie graty leżą i czekają :D

Bzyk_R1 - 25-10-2020, 21:15

Ehh nienawidzę tego zegara, ciągle patrzę na wskazówkę jak siedzi na czerwonym polu :mrgreen: :twisted:
Turbocbr - 26-11-2020, 22:17

Teraz tylko montować :D

kolorystyka się podoba ?

Bzyk_R1 - 27-11-2020, 09:22

Nie no kolor wybrałeś najlepszy :mrgreen:


Bzyk_R1 - 27-11-2020, 09:50

Krzysztof, zdradzę Ci tajemnicę, póki masz zaciski w ręce odwróć miejscami odpowietrzniki z przewodem łączącym połówki zacisku. Jeżeli zamontujesz tak jak teraz będą Ci piszczeć. Jeżeli masz już przewody od naszego człowieka to musisz dokupić banjo hamulcowe lekko zagięte. Jeżeli jeszcze nie zamawiałeś oplotu to Jacek ma już zmieniony wzór przewodów z oczkiem banjo.

Cały myk polega na tym że wszyscy montowaliśmy zaciski odwrotnie niż BMW e38. Beemka ma zacisk za kołem patrząc z boku a Outlander przed. Trzeba odwrócić zaciski żeby przyłącza przewodów "patrzyły w dół" wtedy nastanie cisza.

Turbocbr - 27-11-2020, 22:08

Cytat:
Krzysztof, zdradzę Ci tajemnicę

Jeszcze raz wielkie dzięki za cenną wskazówkę, :D napewno nie będę się [Edit] niepotrzebnie że piszczą hamulce.

Turbocbr - 24-01-2021, 15:28

outlander otrzymał wkładkę powietrza Simota

dodatkowo seryjne katalizatory zostały zastąpione sportowym odpowiednikiem firmy Downpipe 2.5" juz nawet kolorki zmienił :D reszta wydechu na razie seria różnica w mocy jak najbardziej odczuwalna na duży plus :mrgreen:


powoli też zabrałem się za pierwsze przymiarki zacisków na tył z Evo

Rafik83 - 24-01-2021, 17:22

Sie dzieje i dobrze :D
Turbocbr - 24-01-2021, 18:51

:D Do przednich zacisków dotarły banjo o których pisał Bzyk_R1.

Turbocbr - 31-01-2021, 14:23

4 Mitsumaniakowe Szkolenie Bezpiecznej Jazdy.
Warunki Pogodowe Były idealne :D :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group