To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - RAV4 4x4 Hybrid

Bzyk_R1 - 10-09-2022, 20:47

Jeżeli chodzi o Rav.ki to uwielbiam poprzedni model, bardzo mi się podoba i fajnie się jeździ. A ostatnio też miałem okazję jeździć CH-R bo bratowa teraz tym śmiga. No cóż względów wizualnych tego modelu nie będę oceniał, ale kwestia jazdy tym to już inna epoka. Nie wiem czy to przez moje liczne już siwe włosy ale bardzo mi się podobało. Do autopilota od tesli już niewiele brakuje, auto wymaga w zasadzie tylko trzymania rąk na kierownicy.
deejay - 10-09-2022, 21:40

Teraz wchodzi juz piąta generacja hybryd Toyoty, wtedy będzie pięknie 😉
deejay - 10-09-2022, 23:38

sampler napisał/a:
deejay napisał/a:
Nie przesadzajmy ze pali sporo powyżej 120, bo nie raz jechałem 130 z kpl pasażerów i wyszlo w granicach 6,3-6,5, jak na 2.5 litra motor benzynowy to jest dużo 😉?
Nie porównujmy tez silnika duzo mniejszego i gabarytów auta do ASX. Ja tez w trasie Carismą GDI teścia schodzę ponizej 5 litrów, a przy 90 nawet do 4 😉


Coś w tym jest bo te nowe RAVki wloką się po drogach szybkiego ruchu. Albo spalanie duże albo hałas.


Ani jedno, ani drugie 😉
Tym autem naprawde bardzo fajnie sie pokonuje km. Mnie osobiście nie bawi szybka jazda, kazde auto jakie miałem, zawsze krecilo sie w okolicach 100-120, nigdy mi sie noe spieszy 😎.

sla - 11-09-2022, 07:37

sampler napisał/a:
Coś w tym jest bo te nowe RAVki wloką się po drogach szybkiego ruchu

Z moich obserwacji większość Toyot w hybrydzie się wlecze, bo ich kierowcy chcą chyba być mistrzami w Ecodrivingu. Kupili samochody za worek pieniędzy a oszczędzają na paliwie. Ja też nie lubię szaleć, ale jazda 90-100km/h po autostradzie, razem z Tirami to już lekka przesada.

deejay - 11-09-2022, 12:40

Dla porównania poziom hałasu we wnętrzu Rav4 & BMW F10 528i wzgledem mojego poprzednika 😉



BMW F10..


Bzyk_R1 - 11-09-2022, 16:06

O kurde :shock: mój Outlander ma 3,1s od 0-60km/h i to z procedury startu więc wynik tej Ravki mega.
deejay - 11-09-2022, 16:42

Silnik tylnej osi o mocy 68 KM robi robote, do tego 120 KM na przedniej osi :wink: Wiadomo ze moce wszystkich silników sie nie sumują, ale szacuje sie ze moment obrotowy w Rav4 222 KM oscyluje w granicach 450 Nm.
Rav4 Plug-In o mocy 306 KM na ok 600Nm 😉, to jest fajny pocisk gdzie kark juz boli 😜

sampler - 11-09-2022, 20:06

deejay napisał/a:
Dla porównania poziom hałasu we wnętrzu Rav4 & BMW F10 528i wzgledem mojego poprzednika 😉

[url=https://images92.fotosik.pl/619/7cd8c69b0871b5a9gen.jpg]Obrazek[/URL]

BMW F10..

[url=https://images90.fotosik.pl/617/e14c61a273e88190gen.jpg]Obrazek[/URL]


Czyli twierdzisz że F10 jest wyciszone podobnie jak RAV4? Z ciekawości przejrzałem dzisiaj forum toyotaklub i jednak ludzie narzekają na hałas w RAV4.

sampler - 11-09-2022, 20:10

sla napisał/a:
sampler napisał/a:
Coś w tym jest bo te nowe RAVki wloką się po drogach szybkiego ruchu

Z moich obserwacji większość Toyot w hybrydzie się wlecze, bo ich kierowcy chcą chyba być mistrzami w Ecodrivingu. Kupili samochody za worek pieniędzy a oszczędzają na paliwie. Ja też nie lubię szaleć, ale jazda 90-100km/h po autostradzie, razem z Tirami to już lekka przesada.

Takie są też moje obserwacje. Większość tych hybryd się wlecze i tyle. Miałem raz sytuację, że się wlokłem po mieście z ciekawości za camry hybrid i osiągnąłem spalanie na poziomie 3,5 litra moją ponad 200 konną C5. Ale szczerze tak się nie da jechać chyba że ktoś ma mega dużo czasu i cierpliwości.

deejay - 11-09-2022, 20:56

sampler napisał/a:
deejay napisał/a:
Dla porównania poziom hałasu we wnętrzu Rav4 & BMW F10 528i wzgledem mojego poprzednika 😉

[url=https://images92.fotosik.pl/619/7cd8c69b0871b5a9gen.jpg]Obrazek[/URL]

BMW F10..


[url=https://images90.fotosik.pl/617/e14c61a273e88190gen.jpg]Obrazek[/URL]


Czyli twierdzisz że F10 jest wyciszone podobnie jak RAV4? Z ciekawości przejrzałem dzisiaj forum toyotaklub i jednak ludzie narzekają na hałas w RAV4.



Takie są wyniki pomiarów wg magazynu Auto Świat. Moje pomiary były nie co lepsze oczywiście na korzyść F10.
Problem w Rav4 sa tylne nadkola, jak w kazdym Japońcu to bywa. Kazdy z nas przerabiał i zna Galanta EA i wie o czym mówię 😉

sampler - 12-09-2022, 20:04

deejay napisał/a:


Takie są wyniki pomiarów wg magazynu Auto Świat. Moje pomiary były nie co lepsze oczywiście na korzyść F10.
Problem w Rav4 sa tylne nadkola, jak w kazdym Japońcu to bywa. Kazdy z nas przerabiał i zna Galanta EA i wie o czym mówię 😉


Sprawdziłem poziom hałasu dla F10 i tak. Faktycznie w Autoświecie 528i miało 69 dB przy 130. Ale Diesle miały odpowiednio 530d 67 i 520d 65 dB.

Galant to był dramat. Około 70 dB ale przy 100 km/h

mohinder - 12-09-2022, 21:25

A jeździł ktoś z was po drogach w Irlandi? Tutaj asfalt przypomina papier scirerny o gradacji 10. Na niektórych odcinkach jak mierzyłem wychodzilo nawet 83db i to przy prędkości 60km/h. Mówię o Outlanderze PHEV i oponach Nokian Wetproof.
deejay - 12-09-2022, 22:36

sampler napisał/a:
deejay napisał/a:


Takie są wyniki pomiarów wg magazynu Auto Świat. Moje pomiary były nie co lepsze oczywiście na korzyść F10.
Problem w Rav4 sa tylne nadkola, jak w kazdym Japońcu to bywa. Kazdy z nas przerabiał i zna Galanta EA i wie o czym mówię 😉


Sprawdziłem poziom hałasu dla F10 i tak. Faktycznie w Autoświecie 528i miało 69 dB przy 130. Ale Diesle miały odpowiednio 530d 67 i 520d 65 dB.

Galant to był dramat. Około 70 dB ale przy 100 km/h


Diesel miał grubsze wygłuszenie, plus dodatkowo wygluszenie skrzyni biegów od zewnątrz karoserii 😉

robertdg - 14-09-2022, 22:12

sla napisał/a:
sampler napisał/a:
Coś w tym jest bo te nowe RAVki wloką się po drogach szybkiego ruchu

Z moich obserwacji większość Toyot w hybrydzie się wlecze, bo ich kierowcy chcą chyba być mistrzami w Ecodrivingu. Kupili samochody za worek pieniędzy a oszczędzają na paliwie. Ja też nie lubię szaleć, ale jazda 90-100km/h po autostradzie, razem z Tirami to już lekka przesada.


Każdy jeżdzi tak jak mu odpowiada, jak widze grube fury gdzie pojemnosci silnikow nie spadaja ponizej 4,5litra i nie sa to hybrydy, a ktoś jedzie za tirem, czy zgodnie z przepisami, to tez przesada? Wg mnie, jezeli ktos taki nie utrudnia ruchu, to kolo smigla mi lata czy on jedzie sobie za tirem czy 80km/h na autostradzie, jego sprawa.
Jeżeli kogoś stac na drogie auto wcale nie musi pokazywac jakim jest snobem i palic gumy na kazdym skrzyowaniu, czy przepalac bez sensu paliwo, skoro nie ma w tym realnych oszczednosci.
Z moich obserwacji najszybsze sa te najmniejsze auta :badgrin:

Marcino - 15-09-2022, 11:17

robertdg napisał/a:
Z moich obserwacji najszybsze sa te najmniejsze auta

Tak i to służbowe :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group