[97-04]Galant EAxA/W - Tania gleba, obniżenie zawieszenia
liczner18 - 28-11-2013, 23:01
-50 to będzie już drastyczne opuszczenie przodu
Łysy88 - 28-11-2013, 23:24
Podobno na sprężynach Jamex nie.
http://pawel000.blogspot..../shrekowoz.html
Przeczytaj na dole, Jamex -50 mm obniża tyle samo co H&R -30 mm
Witek vel Mysza - 29-11-2013, 07:54
Nie ma co mierzyć tuż po założeniu, trzeba pojeĽdzić kilka dni bo nowe sprężyny mog± "usi±¶ć".
robertdg - 29-11-2013, 08:31
Łysy88, skoro pakujesz koło 200kg do nagażnika to zrób sobie mocniejsze spręzyny od obecnych, w okolicy napewno znajdzie się kilka zakładów co się specjalizuje w nawoju spręzyn
Łysy88 - 29-11-2013, 17:52
Ale tył jest ok, nie narzekam na niego. Raczej przód mnie boli, nawet na pusto stoi bardzo nierówno.
liczner18 - 30-11-2013, 00:01
wrzuć foto auta na pusto to będzie wiadomo co jest do zmiany
Łysy88 - 30-11-2013, 11:21
Porobię, foto - i tak chce swój temat na forum założyć.
Dario1986 - 06-03-2014, 15:24
Panowie, mam pytanie,praktycznie dogadałem juz zakup sprężyn H&R, tyle że jexdziły w 2,5 v6 czy będ± pasowac do 2.0 benzyna?
Torp12 - 06-03-2014, 15:40
Dario1986 napisał/a: | Panowie, mam pytanie,praktycznie dogadałem juz zakup sprężyn H&R, tyle że jexdziły w 2,5 v6 czy będ± pasowac do 2.0 benzyna? |
Tak
Dario1986 - 06-03-2014, 15:42
dzięki!
|
|
|