To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] TUNING MECHANICZNY GALANTA EA5

MATTNATTS - 05-09-2011, 22:29

:shock: a to więcej to znaczy ile?potwierdzone? Miałem na myśli czy ktoś uzyskał te konie za pomocą jakichkolwiek modyfikacji?Wiem że Gal jest topornym pacjentem ale może ktoś się już w to bawił :D
KamilR10 - 05-09-2011, 22:35

dokladnie nie wiem, czy poprzez tuning mechaniczny udalo sie podniesc moc, ale wiem ze sa gratisy od fabryki :wink: ogladalem kiedys filmik na youtube, jak do V-ki wsadzili kompresor i mial 220 KM:) na forum chyba nikt na powazenie nie bawil sie w tuning mechaniczny, jesli juz to grzebanie w ECU.
MATTNATTS - 05-09-2011, 22:40

bardzo miło ze strony fabryki;)...ten filmik z kompresorem też widziałem;) gdzieś na forum jest do niego link...Da się coś wycisnąć z Ecu?
Marcino - 06-09-2011, 09:18

Rafał ze Szczecina ma coś podłubane w ECU, ale chyba takiego kupił.
Rafal_Szczecin - 06-09-2011, 09:41

Marcino napisał/a:

Rafał ze Szczecina ma coś podłubane w ECU, ale chyba takiego kupił.

najprawdopodobniej :) tak mowi gazownik :)

Owczar - 06-09-2011, 10:54

A na jakiej podstawie gazownik tak twierdzi? :)
Rafal_Szczecin - 06-09-2011, 12:17

na podstawie odczytow parametrow pracy wtryskow i przepustnicy.

( dla informacji gazownik ma wlasnorecznie przelozonego i zagazowanego legnuma )

Owczar - 06-09-2011, 12:23

Trzeba by porównać mapę w tych samych warunkach z innym.

Cytat:
( dla informacji gazownik ma wlasnorecznie przelozonego i zagazowanego legnuma )


A to nie jest wyznacznikiem, bo spokojnie sam bym coś takiego zrobił, a potem zagazował i wystroił, ale np wiedzy nt flashowania czy strojenia ECU nie posiadam :)
Potrzebowałbym tylko dobrego spawacza do grodzi, a cała reszta bez problemu :)

japan_jacek - 06-09-2011, 17:00

jeśli chodzi o tuning ECU interesowałem się tym jakiś czas temu i znalazłem coś takiego

http://www.strojenia.pl/

kliknijcie w zakładkę "Projekty- Inne Marki" i tam pozycja siódma- Galant EA5A.

Parametry po modyfikacji ECU to 178KM i 233Nm, PRZY SERYJNYM DOLOCIE I UKŁADZIE WYDECHOWYM. Moim zdaniem, gdyby zrobić profi układ dolotowy(nie żadna rurka pcv) i wydechowy(przelot z kwasówki) a następnie udać się na strojenie, można by uzyskać moc ok 190 koni w zależności od silnika(oczywiście mowa o 6A13)

Tomek - 06-09-2011, 17:44

japan_jacek napisał/a:
jeśli chodzi o tuning ECU interesowałem się tym jakiś czas temu i znalazłem coś takiego

http://www.strojenia.pl/

kliknijcie w zakładkę "Projekty- Inne Marki" i tam pozycja siódma- Galant EA5A.

Parametry po modyfikacji ECU to 178KM i 233Nm, PRZY SERYJNYM DOLOCIE I UKŁADZIE WYDECHOWYM. Moim zdaniem, gdyby zrobić profi układ dolotowy(nie żadna rurka pcv) i wydechowy(przelot z kwasówki) a następnie udać się na strojenie, można by uzyskać moc ok 190 koni w zależności od silnika(oczywiście mowa o 6A13)


pytałem kiedyś u nich o strojenie
powiedzieli mi koszt rzędy 600 zł, jeśli dobrze pamiętam
ale gość z którym rozmawiałem nie brzmiał ani troche przekonująco - to ma duże znaczenie
oprócz tego nie mógł podać żadnych danych odnośnie tamtego Gala (ponoć nie jego robota), nie dawał żadnych gwarancji satysfakcji - płacisz i będzie jak będzie

MATTNATTS - 06-09-2011, 18:14

Albo mnie się wydawało albo w jakimś temacie na forum czytałem że forumowicz Pepi coś kombinował przy Ecu,ale nie wiem z jakim skutkiem.
japan_jacek - 06-09-2011, 19:43

tomek84 napisał/a:
japan_jacek napisał/a:
jeśli chodzi o tuning ECU interesowałem się tym jakiś czas temu i znalazłem coś takiego

http://www.strojenia.pl/

kliknijcie w zakładkę "Projekty- Inne Marki" i tam pozycja siódma- Galant EA5A.

Parametry po modyfikacji ECU to 178KM i 233Nm, PRZY SERYJNYM DOLOCIE I UKŁADZIE WYDECHOWYM. Moim zdaniem, gdyby zrobić profi układ dolotowy(nie żadna rurka pcv) i wydechowy(przelot z kwasówki) a następnie udać się na strojenie, można by uzyskać moc ok 190 koni w zależności od silnika(oczywiście mowa o 6A13)


pytałem kiedyś u nich o strojenie
powiedzieli mi koszt rzędy 600 zł, jeśli dobrze pamiętam
ale gość z którym rozmawiałem nie brzmiał ani troche przekonująco - to ma duże znaczenie
oprócz tego nie mógł podać żadnych danych odnośnie tamtego Gala (ponoć nie jego robota), nie dawał żadnych gwarancji satysfakcji - płacisz i będzie jak będzie


tomek84, 600zł to moim zdaniem koszt samej usługi. Trzeba dodać do tego koszty paliwa czyli co najmniej jeden bak (przy czym z tego co się orientuję, miesza się 95 i 98 tylko nie pamiętam w jakim stosunku, aby auto w czasie strojenia jeździło na gorszej mieszance niż docelowo). Podsumowując przy dzisiejszych cenach wyjdzie ok tysiąca zł i jak mówiłeś nie mamy gwarancji "satysfakcji". Cóż, możemy sobie jedynie zadać pytanie, czy ten gościu z którym rozmawiałeś znał się na rzeczy ale robił złe wrażenie, czy może robił złe wrażenie dlatego że nie znał się na rzeczy... a może był tylko kimś w rodzaju sekretarki :mrgreen:

Tomek - 06-09-2011, 20:08

japan_jacek napisał/a:
tomek84, 600zł to moim zdaniem koszt samej usługi.


nie pytałem o szczegóły, ale może i masz racje

japan_jacek napisał/a:
a może był tylko kimś w rodzaju sekretarki :mrgreen:


całkiem możliwe

japan_jacek napisał/a:
Podsumowując przy dzisiejszych cenach wyjdzie ok tysiąca zł i jak mówiłeś nie mamy gwarancji "satysfakcji".


z tego co sie orientuje, to u pepiego taka robota warta też około tysiaka

KamilR10 - 10-09-2011, 21:45

Jesli to wszystko o czym pisal Pepi i 178 KM, mialbym za tysiaka, to w przyszlym tygodniu tam jestem :P
MATTNATTS - 11-09-2011, 02:39

półtora tysiaka;) w cenę zestawu wchodzi Ecu Master.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group