[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] TUNING MECHANICZNY GALANTA EA5
MATTNATTS - 05-09-2011, 22:29
a to więcej to znaczy ile?potwierdzone? Miałem na myśli czy ktoś uzyskał te konie za pomocą jakichkolwiek modyfikacji?Wiem że Gal jest topornym pacjentem ale może ktoś się już w to bawił
KamilR10 - 05-09-2011, 22:35
dokladnie nie wiem, czy poprzez tuning mechaniczny udalo sie podniesc moc, ale wiem ze sa gratisy od fabryki ogladalem kiedys filmik na youtube, jak do V-ki wsadzili kompresor i mial 220 KM:) na forum chyba nikt na powazenie nie bawil sie w tuning mechaniczny, jesli juz to grzebanie w ECU.
MATTNATTS - 05-09-2011, 22:40
bardzo miło ze strony fabryki;)...ten filmik z kompresorem też widziałem;) gdzieś na forum jest do niego link...Da się coś wycisnąć z Ecu?
Marcino - 06-09-2011, 09:18
Rafał ze Szczecina ma coś podłubane w ECU, ale chyba takiego kupił.
Rafal_Szczecin - 06-09-2011, 09:41
Marcino napisał/a: |
Rafał ze Szczecina ma coś podłubane w ECU, ale chyba takiego kupił. |
najprawdopodobniej tak mowi gazownik
Owczar - 06-09-2011, 10:54
A na jakiej podstawie gazownik tak twierdzi?
Rafal_Szczecin - 06-09-2011, 12:17
na podstawie odczytow parametrow pracy wtryskow i przepustnicy.
( dla informacji gazownik ma wlasnorecznie przelozonego i zagazowanego legnuma )
Owczar - 06-09-2011, 12:23
Trzeba by porównać mapę w tych samych warunkach z innym.
Cytat: | ( dla informacji gazownik ma wlasnorecznie przelozonego i zagazowanego legnuma ) |
A to nie jest wyznacznikiem, bo spokojnie sam bym coś takiego zrobił, a potem zagazował i wystroił, ale np wiedzy nt flashowania czy strojenia ECU nie posiadam
Potrzebowałbym tylko dobrego spawacza do grodzi, a cała reszta bez problemu
japan_jacek - 06-09-2011, 17:00
jeśli chodzi o tuning ECU interesowałem się tym jakiś czas temu i znalazłem coś takiego
http://www.strojenia.pl/
kliknijcie w zakładkę "Projekty- Inne Marki" i tam pozycja siódma- Galant EA5A.
Parametry po modyfikacji ECU to 178KM i 233Nm, PRZY SERYJNYM DOLOCIE I UKŁADZIE WYDECHOWYM. Moim zdaniem, gdyby zrobić profi układ dolotowy(nie żadna rurka pcv) i wydechowy(przelot z kwasówki) a następnie udać się na strojenie, można by uzyskać moc ok 190 koni w zależności od silnika(oczywiście mowa o 6A13)
Tomek - 06-09-2011, 17:44
japan_jacek napisał/a: | jeśli chodzi o tuning ECU interesowałem się tym jakiś czas temu i znalazłem coś takiego
http://www.strojenia.pl/
kliknijcie w zakładkę "Projekty- Inne Marki" i tam pozycja siódma- Galant EA5A.
Parametry po modyfikacji ECU to 178KM i 233Nm, PRZY SERYJNYM DOLOCIE I UKŁADZIE WYDECHOWYM. Moim zdaniem, gdyby zrobić profi układ dolotowy(nie żadna rurka pcv) i wydechowy(przelot z kwasówki) a następnie udać się na strojenie, można by uzyskać moc ok 190 koni w zależności od silnika(oczywiście mowa o 6A13) |
pytałem kiedyś u nich o strojenie
powiedzieli mi koszt rzędy 600 zł, jeśli dobrze pamiętam
ale gość z którym rozmawiałem nie brzmiał ani troche przekonująco - to ma duże znaczenie
oprócz tego nie mógł podać żadnych danych odnośnie tamtego Gala (ponoć nie jego robota), nie dawał żadnych gwarancji satysfakcji - płacisz i będzie jak będzie
MATTNATTS - 06-09-2011, 18:14
Albo mnie się wydawało albo w jakimś temacie na forum czytałem że forumowicz Pepi coś kombinował przy Ecu,ale nie wiem z jakim skutkiem.
japan_jacek - 06-09-2011, 19:43
tomek84 napisał/a: | japan_jacek napisał/a: | jeśli chodzi o tuning ECU interesowałem się tym jakiś czas temu i znalazłem coś takiego
http://www.strojenia.pl/
kliknijcie w zakładkę "Projekty- Inne Marki" i tam pozycja siódma- Galant EA5A.
Parametry po modyfikacji ECU to 178KM i 233Nm, PRZY SERYJNYM DOLOCIE I UKŁADZIE WYDECHOWYM. Moim zdaniem, gdyby zrobić profi układ dolotowy(nie żadna rurka pcv) i wydechowy(przelot z kwasówki) a następnie udać się na strojenie, można by uzyskać moc ok 190 koni w zależności od silnika(oczywiście mowa o 6A13) |
pytałem kiedyś u nich o strojenie
powiedzieli mi koszt rzędy 600 zł, jeśli dobrze pamiętam
ale gość z którym rozmawiałem nie brzmiał ani troche przekonująco - to ma duże znaczenie
oprócz tego nie mógł podać żadnych danych odnośnie tamtego Gala (ponoć nie jego robota), nie dawał żadnych gwarancji satysfakcji - płacisz i będzie jak będzie |
tomek84, 600zł to moim zdaniem koszt samej usługi. Trzeba dodać do tego koszty paliwa czyli co najmniej jeden bak (przy czym z tego co się orientuję, miesza się 95 i 98 tylko nie pamiętam w jakim stosunku, aby auto w czasie strojenia jeździło na gorszej mieszance niż docelowo). Podsumowując przy dzisiejszych cenach wyjdzie ok tysiąca zł i jak mówiłeś nie mamy gwarancji "satysfakcji". Cóż, możemy sobie jedynie zadać pytanie, czy ten gościu z którym rozmawiałeś znał się na rzeczy ale robił złe wrażenie, czy może robił złe wrażenie dlatego że nie znał się na rzeczy... a może był tylko kimś w rodzaju sekretarki
Tomek - 06-09-2011, 20:08
japan_jacek napisał/a: | tomek84, 600zł to moim zdaniem koszt samej usługi. |
nie pytałem o szczegóły, ale może i masz racje
japan_jacek napisał/a: | a może był tylko kimś w rodzaju sekretarki |
całkiem możliwe
japan_jacek napisał/a: | Podsumowując przy dzisiejszych cenach wyjdzie ok tysiąca zł i jak mówiłeś nie mamy gwarancji "satysfakcji". |
z tego co sie orientuje, to u pepiego taka robota warta też około tysiaka
KamilR10 - 10-09-2011, 21:45
Jesli to wszystko o czym pisal Pepi i 178 KM, mialbym za tysiaka, to w przyszlym tygodniu tam jestem
MATTNATTS - 11-09-2011, 02:39
półtora tysiaka;) w cenę zestawu wchodzi Ecu Master.
|
|
|