To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Programowanie pilota centralnego zamka

Koyocik - 24-11-2011, 07:41

No i stało się, po upadku pilot odmówił posłuszeństwa - niby diody migają, ale tylko zamyka, otwierać nie chce. Próbowałem poprawić ścieżki lutownicą, przelutowałem nawet przycisk, ale nic nie daje.
Może ktoś wie czy dałoby się podmienić centralkę na taką z polifta?

plecho1 - 24-11-2011, 08:08

Zamontować da się praktycznie każdy sterownik do każdego centralnego, poczytaj temat podany przeze mnie wyżej.
Koyocik - 24-11-2011, 08:46

plecho1, dzięki, ale nie o to i chodziło - trochę nieprecyzyjnie zadałem pytanie. Czy centralka z polifta podejdzie p'n'p/?
draco09 - 28-01-2012, 15:37

Siłuję się z moim pilotem od rana, wymiana baterii, czyszczenie później próba zaprogramowania i co? I Nic :/

Wszystko kończy się na etapie pierwszego zamknięcia i otworzenia zamka (wejście w tryb nauki) dwie sekundy po tym jak zamek się otworzy naciskam pierwszy raz guzik LOCK, po sekundzie drugi raz i po kolejnej sekundzie naciskam trzeci raz, w tym miejscu zamek powinien się zamknąć i otworzyć - niestety nic takiego się nie dzieje :-( Kwestia uszkodzonego pilota czy może być jeszcze jakiś inny powód?

kamil.ekonom - 06-02-2012, 21:31

plecho1 napisał/a:
Siłuję się z moim pilotem od rana, wymiana baterii, czyszczenie później próba zaprogramowania i co? I Nic :/

Wszystko kończy się na etapie pierwszego zamknięcia i otworzenia zamka (wejście w tryb nauki) dwie sekundy po tym jak zamek się otworzy naciskam pierwszy raz guzik LOCK, po sekundzie drugi raz i po kolejnej sekundzie naciskam trzeci raz, w tym miejscu zamek powinien się zamknąć i otworzyć - niestety nic takiego się nie dzieje :-( Kwestia uszkodzonego pilota czy może być jeszcze jakiś inny powód?


Dołączam się do pytania - niestety mam tak samo (użyłem procedury nr 2 - standardowej) :/
plecho1 znalazłeś rozwiązanie :?: Czy trzeba będzie kupić nowego pilota :roll:

draco09 - 06-02-2012, 21:48

kamil.ekonom napisał/a:
Dołączam się do pytania - niestety mam tak samo (użyłem procedury nr 2 - standardowej) :/
plecho1 znalazłeś rozwiązanie :?: Czy trzeba będzie kupić nowego pilota :roll:


W moim przypadku inny pilot załatwił sprawę - zaprogramowało się za pierwszym podejściem :-) Zanim kupisz nowego wybierz się z tym którego masz do jakiegoś zakładu zajmującego się naprawą pilotów - może się okazać że to drobiazg i zrobią go za kilka groszy - plota za kilka groszy nie kupisz ;-)

kamil.ekonom - 07-02-2012, 07:47

draco09, dzięki, spróbuję zorientować się co z tym moim pilotem... Sprawa była by prostsza, gdyby Mitsubishi dało jakąś diodę sygnalizującą działanie pilota, a tu niestety nie ma :roll:
draco09 - 07-02-2012, 16:55

Jeśli proces programowania staje w tym miejscu w którym opisałeś to na bank jest to wadliwy pilot. Gdzieś widziałem ofertę naprawy pilota od 10 zł., można sprawę załatwić korespondencyjnie (wysyłasz im wadliwy pilot a wraca naprawiony). Oczywiście jeśli będzie potrzebna wymiana jakiś części w pilocie to koszt zwiększy się o ich wartość - mimo to myślę, że warto sprawdzić tą opcję. Jak szukałem pilota na allegro, ich ceny zaczynały się od 80 zł - myślę, że naprawa wyniesie Cię dużo mniej.
kamil.ekonom - 08-02-2012, 07:42

Znalazłem parę zakładów w Krakowie, które mogą pomóc, tak że spróbuję najpierw u siebie załatwić. Jak nikt nie da rady to będę szukał wysyłkowo. Ostatecznie kupię pilota...
draco09 - 08-02-2012, 11:13

Powodzenia ;) A jak już zrobisz daj znać ile Cię to kosztowało - sam mam jednego wadliwego i przydałoby się go przywrócić do życia :-)
Anonymous - 14-03-2012, 20:50

Chciałem troche odświerzyć temat. Probowałem dzisiaj przyuczyc pilota znajomemu, ktory zrobil swapa z 2,4 na 2,5. I teraz nasuwa się pytanie. Wczesniej mial cala instalacje poliftowa i pilota ma poliftowego. Natomiast na chwile obecna po przekladce jest cala instalacja przedliftowa.
Zgodnie z tymi sposobami zebranymi przez PLPynton wszystko szło sprawnie do momentu naciskania LOCK. Ogolnie w tryb nauki wchodzi centralka procedurą 1-najstarsza. Raz ACC on-off i zamek zamyka sie i otwiera i pozniej juz nic sie nie dzieje.
I teraz nasuwa sie pytanie. Czy jezeli cala instalacja po swapie jest stara a pilot nowy to czy ma to jakies znaczenie?? Bo przed swapem pilot normalnie dzialal i ani razu sie nie zajaknal, takze napewno byl sprawny. Baterie zmierzylem , tez jest dobra. Na wszelki wypadek pilot rozebrany i wymyty + kontakt spray.
Takze nie wiem o co chodzi...
Prosze o pomoc.

waldi-1 - 14-03-2012, 20:56

na chłopski rozum, co ma instalacja do centralki zaamka centralnego, chyba ze sa inne podłaczenia i kable z instalaci ida gdzie indziej niz powinny, i zamiast sygnał sterowania isc na drzwi to moze idzie gdzie inzdziej, trzeba sie dowiedziec czy instalacja przedliftowa jest tak samo rozmieszczona jak po liftowa czy inaczej
Anonymous - 14-03-2012, 21:28

no wlasnie na chlopski rozum moze miec... Poza tym chyba sie nie zrozumielismy. Mi nie chodzilo o centralke sterujaca zamkiem centralnym tylko o centralke odbierajaca sygnal z pilota...
Moze centralka odbierajaca sygnal z pilota jest zestrojona na pilota przedliftowego. Moze roznia sie te centralki pasmem czy cos.

waldi-1 - 15-03-2012, 08:11

a czy centralka odbierajaca sygnał z pilota to nie to samo co sterujaca drzwiami????
Anonymous - 15-03-2012, 08:56

waldi-1 no i tu sie rodzi kolejne pytanie :D Ale mysle ze chyba nie .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group