Nasze Miśki - Gruuuz czyli kolejna wydumka autoR'a
rosomak1983 - 23-06-2009, 20:03
autoR, ładnie ładnie. Co użyłem do konserwacji??? O profilach nie zapomnij POZDRo
Anonymous - 23-06-2009, 20:08
Ano dzięki, sikał Nysan wczoraj z wieczora(jeszcze dzisiaj wyglądał jak transwestyta -znaczy się brwi i rzęsy przyjeły środek do konserwacji jak hennę).
Używamy środki 3M'a zarówno pod spód(bitumy) jak i w profile zamknięte(taki prawie transparentny jakby wax).
NYSAN - 23-06-2009, 20:32
autoR napisał/a: | Ano dzięki, sikał Nysan wczoraj z wieczora(jeszcze dzisiaj wyglądał jak transwestyta -znaczy się brwi i rzęsy przyjeły środek do konserwacji jak hennę).
|
O masce pamiętałem ale o okularach już nie , a że ciemno już było to umyłem pyska piąte przez dziesiąte i heja do domu . Po drodze zajeżdżam do sklepu i czuję że się jakoś dziwnie wzrok ludzki na mnie dłużej zawiesza , wbijaj do domu , łazienka , zaglądam w lusterko a moje gały wyglądają jakbym je umalował jakimś czarnidłem jak tranzystor jakiś normalnie , Manson przy mnie to pipa .
No walki przy spodzie było co nie miara ( najgorsza dla mnie fucha ), ale sytuacja opanowana i przyszedł najlepszy etap - skręcanie wszystkiego co zostało wykręcone.
roch_27 - 23-06-2009, 22:41
NYSAN napisał/a: | Po drodze zajeżdżam do sklepu i czuję że się jakoś dziwnie wzrok ludzki na mnie dłużej zawiesza , wbijaj do domu , łazienka , zaglądam w lusterko a moje gały wyglądają jakbym je umalował jakimś czarnidłem jak tranzystor jakiś normalnie , Manson przy mnie to pipa . | chciałbym to widzieć
Wracając do tematu to widzę, że postępy idą pełną parą
pozdro i czekam na dalsze info na temat projektu
BTW: Po głowie mi chodzi przerobienie tego białego co macie na placu z RHD na LHD
To białe z literką R
Anonymous - 23-06-2009, 22:50
Piotrku przymierzaliśmy silnik ze skrzynią z auta z ładną literą w kolorze czerwonym R no i da się go zamontować bez cięcia i gięcia w Starlecie mój Panie wydaje mi się, że bylby to ewenement na skalę światową o osiągach...oj niezłych przeciagach
Przemyśl kwestię, nie trzeba przekładać kiery tylko silnik zamontować bo to ladne auto zostało już pozbawione silnika, hehehe
roch_27 - 23-06-2009, 22:58
autoR napisał/a: | Przemyśl kwestię, nie trzeba przekładać kiery tylko silnik zamontować | no i tak też można ale to "białe" mnie zauroczyło sztywnością, wyglądem i mocą jak na tą wagę
Z tego co mówiłeś jest szansa kupić takie autko w USA z kierą LHD - wiec jak to się mówi- pożyjemy zobaczymy
Coraz bardziej mi się widzi opcja małego "killera" ........ lub ........ EVO X
pozdro
Anonymous - 25-06-2009, 18:52
Mały killer jest najlepszy...
Mamy złożone zawieszenie
Proszę nie zadawać pytań dlaczego amortyzator i sprężyna upaprane w farbie, nie mam juz sił do lakierników ...przerobiliśmy ich sporo i jak sam nie zabezpieczysz to pobrudzą...normalnie ręcę opadowywują...będzie czyste
A tu po długich rozmysleniach, nieprzespanych nocach właścicielka znaczy moja siostra zdecydowała się na felgi, ogólnie były obrady, narady całego zespołu i wybór padł na - sami je oceńcie
Niestety mamy tylko jadną taką felgę dlatego prosimy o pomoc w poszukiwaniu brakujacych 3 sztuk
macieekg - 25-06-2009, 20:15
Felgi super, bedzie palił gumy na 5
drift man - 28-06-2009, 23:48
Witam wszystkich
Ktoś wspomniał, że można taką przekładkę zrobić za 8 tysięcy-nie sądzę, ponieważ sama przekładka to nie wszystko.
Po pierwsze auto nie ma żadnych zabezpieczeń antykorozyjnych, a co za tym idzie trzeba je wykonać kompleksowo i bardzo dokładnie (walka z rdzą, odtłuszczanie, nałożenie preparatu antykorozyjnego, matowanie, odtłuszczanie, znowu preparat, kolejne matowanie, kolejne odtłuszczanie i w końcu baran w skrócie masakra !). Nam poszło bardzo dużo "towaru" o czasie nie wspomnę. Grodź, od strony silnika, od strony kabiny, podłoga od wewnątrz, wszystkie profile, nadkola, całe podwozie oraz cale zawieszenie-piaskowanie i malowanie proszkowe, które trzeba komuś zlecić.
Po drugie deska rozdzielcza-jej wykonanie graniczy z cudem(można ją oczywiście kupić w autoR ) jej obszycie, uzbrojenie i dopasowanie włącznie z wykonaniem potrzebnych mocowań wszystkich elementów i samej deski. Przerobienie przycisków sterujących szybami i lusterkami-trzeba je zrobić !
Następna sprawa to magiel, wspawanie belki i przerobienie grodzi do tego prace blacharskie w nadwoziu, których się na pewno nie ominie.
Przerobienie świateł na ruch prawostronny, przełożenie linek i mechanizmów do otwierania klapki wlewu paliwa i klapy bagażnika (trzeba dać dłuższe linki, przerobić mocowanie)
Ewentualne wymiany zużytych elementów w zawieszeniu, kupno szyby itp...są to spore koszta do tego trzeba na nie długo czekać.
Przełożenie elektryki i jej przygotowanie(poprawienie) włożenie w peszel w całym samochodzie, drzwi, wycieraczki...jest tego masa. Potem zamocowanie tych diwajsów.
Elementy eksploatacyjne silnika v6...
Nie da się o wszystkim pamiętać i powymieniać ale, żeby auto służyło wiele lat i było zbudowane profi trzeba rozkręcić praktycznie wszystko i złożyć na nowo, powymieniać wszystkie śruby na nierdzewne oraz zadbać o dziesiątki innych detali.
Przy przekładce trzeba auto odbudować.
Auto jest na dobrej drodze cały zespół wkłada w to serce będzie naprawdę super zrobione
pozdrawiam
Paweł
misjonarz. - 29-06-2009, 08:18
no Czarku fajny projekt a kółeczko po prostu super tylko pomalować na biało i będzie WRC
Anonymous - 02-07-2009, 22:54
NO i składamy powoli bo co mialo zostać umalowane-zostało
np. pedały
Custom deska też zapodana
Jak widać większość podłączona i zamocowana znaczy się zegary, klimatronic, lusterka,itp...deskowe...
Drzwi kleimy pianką poliuretanową, będzie ciszej, a i audio lepiej zagra...
No i powraca temat kół, które zapodajemy??? nr1 czy nr 2 znaczy się foto:
Krzys - 02-07-2009, 22:56
poznaje to kółeczko
rosomak1983 - 02-07-2009, 22:58
Zdecydowanie te co z tyłu.
Anonymous - 02-07-2009, 23:00
Doadam że te nr 1 będą w bieli, dalej te 2?
roch_27 - 02-07-2009, 23:00
autoR napisał/a: | No i powraca temat kół, które zapodajemy??? nr1 czy nr 2 znaczy się foto: | 2kę wybierz dwójkę Krzys napisał/a: | poznaje to kółeczko | ja też ale nr 2 jest the best
|
|
|