To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Problemy..i kilka pytan

Anonymous - 06-12-2007, 22:57

nie wiem czy zle cie zrozumilem ale radze ci jak sobie auto docieraj na bezynie!!!!!!!!

Ps a ile cie wyszedl ten remont???

Anonymous - 07-12-2007, 01:39

Jonaszu, jakis miesiac temu pisalismy na gadu o gazie,pisalem Ci dokladnie to samo co teraz koledzy. Druga sprawa: nie badz zaskoczony ze silnik wydaje sie być dynamiczniejszy jesli przed remontem miales na jednym cylindrze 8 bar, Oczywiscie sprawdziles cisnienie po remoncie i masz porównanie?
Cytat:
Wymieniłem pierscienie, uszczelniacze i mechanik dolał troche oleju

To widze ze mogłes obejsc sie bez mechanika he he.
Jeśłi wtryski Ci pomogą w spalaniu gazu to może ja też sprawdze...........wtryski nie mają NIC do spalania gazu,przeciez zawsze mozesz je odlaczyc.

Anonymous - 07-12-2007, 09:15

mitutoyo napisał/a:
wtryski nie mają NIC do spalania gazu,przeciez zawsze mozesz je odlaczyc.


i są odłączone przez emulator.

Odnośnie docierania zasada jest prosta. Ja taką stosowałem i wszystko pięknie działało.

Po remoncie kapitalnym silnika (tutaj głównie chodzi o prawidłowe dotarcie się pierścieni do nowych warunków) przez CONAJMNIEJ 1500 km jeździmy tylko i wyłącznie na benzynie bez zwężki. Dajemy silnikowi oddychać pełnymi płucami i nie przekraczamy 3 tys obrotów. W trakcie tego przebiegu mój wogóle nie łyknął grama oleju. Potem po tym przebiegu spokojnie zwiększamy lekko obroty. Najpierw do 4 i dalej. W trasie nie przekraczamy 4 tysięcy. Po ok 3000 km silnik jest już prawidłowo ułożony. Po tych 1500 km można już jeździć na gazie prawidłowo wyregulowanym. Po 3000 km obowiązkowa wymiana oleju wraz z filtrem, ponieważ w trakcie dotarcia zbierają się opiłki i trzeba usunąć to z silnika.

Porządny remont silnika (full remont głowica, kompletny rozrząd, pierścienie, panewki, wszystkie uszczelki, inne potrzebne gadżety, których się nazbiera na kilkaset ładnych złotych - przy założeniu że blok i wał są bardzo dobre) to koszt ok. 3000 zł.

Anonymous - 07-12-2007, 09:38

mitutoyo:
Dlaczego myslisz ze moglo sie obejsc bez mechanika?

cy_cek:
Dlaczego myslisz ze trzeba docierać pierscienie jedynie ne benzynie? Czy jak bede docieral na gazie to cos zlego moze sie stac?

[ Dodano: 07-12-2007, 09:47 ]
Aurii:
Jakies 800 zl. Mechanik to znajomy mojego sasiada (Tez mechanika) wiec malo mi wzial za sam remont. Bo 350 .. gdzie indziej chcieli po 700 ..

Anonymous - 07-12-2007, 13:34

nie wolno docierac na gazie... tylko benyzna
dwa
prawidlowe docieranie to wymiana oleju wraz z filtrem po 800, 2000 i na koniec na 3kkm

Adaho_krak - 07-12-2007, 16:23

GOLDI napisał/a:
nie wolno docierac na gazie... tylko benyzna


A dlaczego, jakieś konkrety poproszę. O ile mi wiadomo, to LPG działa negatywnie na góre silnika, tzn. zawory i ich gniazda, a tego się nie dociera :P

Anonymous - 07-12-2007, 23:56

nie pamietam gdzie to wyczytalem :> moze i to bledne :>

a tak poza tym to Ciekawy temat:
http://www.streetracing.p...ieranie&start=0
co o tym myslicie ?

Anonymous - 08-12-2007, 17:11

No wlasnie jak to jest do konca z tym docieraniem na gazie?
W sumie teraz zatankowalem caly bak benzyny i prawdopodobnie jak go wyjezdze to zaleje jeszcze raz. Chce zeby silnik teroche odpoczal od gazu.
Na wolnych obtorach (na benzynie!) silnik troche faluje. Na gazie jest spokojnie .. co to moze byc?

Adaho_krak - 09-12-2007, 11:25

jonasz666 napisał/a:
No wlasnie jak to jest do konca z tym docieraniem na gazie?


W/g mnie LPG nie ma wpływu na docieranie, jeśli by miał taka firma jak np. nase ulubione BMW nie montowała by fabrycznych instalacji gazowych w swoich samochodach. BMW to BMW, silniki i renome ma naprawde niezłą i jeśli docieranie na LPG miało by jakieś skutki ujemne, to raczej byłoby montowane po jakimś z góry ustalonym przebiegu.
Jeśli się myle wyprowadzcie mnie z błędu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group