To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - 16,5 l/100 PB [emeryt]

Anonymous - 05-02-2008, 19:34

czas najwyzszy bo niedlugo nie ebdzie co zbierac
Sz@kal - 06-02-2008, 12:46

Adaho_krak napisał/a:
Poniżej 3000rpm, strzałka wskaźnika w pierwszym zakresie, powyżej w drugim.

A co jeżeli wskazówka nie pokazuje jak powinna? U mnie już na zimnym wchodzi troche na drugi zakres ,a czasem na jałowym jest w połowie pierwszego...Fakt faktem ,że wcześniej mi wogóle nie działa bo były styki zasyfione przy czujniku ,jak odpaliłem to zaczął działać ,ale nie tak jak powinien...

viader - 06-02-2008, 18:04

Jeśli silnik chodzi równo i ma moc to nie szukaj dziury w całym. Na zimnym też mam na jałowych na 2 polu i nic w tym dziwnego, gęsty olej=wysokie ciśnienie. Na w pełni rozgrzanym mam na jałowych tak 1/4 pierwszego pola. Jeszcze pare postów wyżej wszyscy pisali, że taki silnik to padaka a jak się okazuje to według instrukcji jest ok. Podczas jazdy na prawie każdych obrotach mam wskazówkę na drugim polu.
HouseM - 07-02-2008, 21:23

Wskazówka w 1/4 pierwszego pola to nie silnik padaka tylko olej padaka :D
viader - 07-02-2008, 23:09

Olej ma 5tyś zrobione valvoline max-life 10w40, więc wątpie aby był padaka...zresztą od początku nie pamiętam wyższych wskazań. Moim zdaniem jeśli w instrukcji podają, że przy 3 tyś ma być drugie pole i jest to wszelkie teksty typu silnik/olej padaka są wątpliwej wartości. Inna sprawa, że przy docieraniu powinno się zmienić olej w okolicach pierwszego tysiąca przebiegu...
Anonymous - 07-02-2008, 23:40

viader napisał/a:
że przy docieraniu powinno się zmienić olej w okolicach pierwszego tysiąca przebiegu...
tu juz bym sugerowal druga wymiane oleju :P
Anonymous - 08-02-2008, 17:40

Dzisiaj był dzien dobroci dla miska :)

- wymieniłem termostat
- wymieniłem olej (z filtrem)
- wymieniłem klocki hamulcowe

Temperature teraz trzyma w zakresie w ktorym powinien. Jezdzilem na miescie wiec zobaczymy jesdzcze jak to bedzie w trasie, gdzie mialem z tym wiekszy problem.
Co to samej wymiany to najwiekszy problem miałem z odkreceniem tego motylka na dole! reszta przebiegla ok:)
HOUSEM: JESZCZE RAZ DZIEKI ZA SZCZEGOLOWY OPIS !

Olej wymieniłem na ten co był poprzednio (z tych tanszych). Olej był czarny (pomimo przejechania kilkuset kilometrów), domyslam sie ze silnik czysci sie bo oleju mineralnym, ktory zalany był przez poprzedniego właściciela.
Przy okazji panowie zmierzyli mi "termin przydatnosci" plynu chlodniczego i hamulcowego. Wszystko OK.

Klocki Hamulcowe chcialem sam zmieniac, ale poprzednie klocki były juz bardzo wyjechane i tloczek był mocno wysuniety, a nie chciałem sam kombinowac. Pojechałem do pobliskiego wulkanizatora, ktory obiecał mi wymienic klocki. 2 osoby, 10 minut i klocki były zmienione. Tamtte stare były juz strasznie zjechane.


Teraz tylko umyć miśka i mozna jezdzic ;)

lipa40 - 08-02-2008, 18:12

jonasz666 napisał/a:
HOUSEM: JESZCZE RAZ DZIEKI ZA SZCZEGOLOWY OPIS !
A pkt. 13 :D czytał :?: :P
Sz@kal - 08-02-2008, 18:18

Ja mam pytanie :D Niech ktoś mi podsunie jak ma być włożony prawidłowo termostat? :D Bo zastanawiam się czy dobrze go włożyłem (wyjąłem stary bez patrzenia jak siedział :P ) bo coś ostatnio mi znowu temp nie trzyma (powinno być 84stopnie jest 79stponi...)
Anonymous - 08-02-2008, 18:24

HouseM: Poszlo ;)

Sz@kal: ja dałem tak jak był. patrząc z przodu po wlozeniu ten "dzyndzelek" byłjakies 45 stopnii odchylony w prawo. Ja zrobiłem tak, ze jak wlożyłem termostat to nie mogłem nim pokrecić w prawo (tak było).
dobrze? ;D

[ Dodano: 08-02-2008, 18:25 ]
na zimnym silniku oczywiscie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group