To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Galant EA z automatyczną skrzynią biegów

rsob1 - 03-07-2010, 13:40

Witam
Jako ze jestem swiezym nabywca GALA 2.5 v6 98r w automacie jestem tu z zapytaniem:
-gdzie szukac bagnetu pomiaru oleju w skrzyni autom.. ?

roch_27 - 03-07-2010, 13:44

rsob1 napisał/a:
Witam
Jako ze jestem swiezym nabywca GALA 2.5 v6 98r w automacie jestem tu z zapytaniem:
-gdzie szukac bagnetu pomiaru oleju w skrzyni autom.. ?


Jeżeli pytasz o umiejscowienie to bagnet widać na poniższym zdjęciu (przed filtrem -kolor biały)


pozdro

wilukce - 03-12-2010, 18:07

Właśnie i ja chciałem sprawdzić poziom oleju w skrzyni i ogólnie jak on wygląda, bo być może będę musiał wymienić. W którym miejscu znajduje się ten bagnecik ? Tzn jak się do niego dostać ? Widać go pod maską ? czy trzeba kanał ?
robertdg - 03-12-2010, 18:14

wilukce, szukaj w okolicach filtra powietrza, rury zasilającej filtr powietrza.
Hugo - 03-12-2010, 20:31

robertdg napisał/a:
wilukce, szukaj w okolicach filtra powietrza, rury zasilającej filtr powietrza
A dokładniej pod nią, ma białe zakończenie z napisem ATF.
wilukce - 14-01-2011, 22:27

Mam pytanie do osób posiadających Gala z automatem. Ostatnio zauważyłem u siebie takie dziwne "coś". To "coś" troszkę mnie denerwuje. Do rzeczy:
Zazwyczaj jak jadę autkiem to przy przyspieszaniu gdy pedał gazu mam wciśnięty do przycisku kick-down (ale przycisku nie naciskam) to skrzynia mi redukuje bieg na niższy gdy troszkę odpuszczę gazu. Czuję, że panuję nad skrzynią.
Ostatnio jednak czasami zdarza się, że mimo odpuszczenia gazu skrzynia nie redukuje na niższy. Jedzie jeszcze na tym samym biegu ze 4sek i wtedy redukuje, a redukcja nie jest już taka plynna jak powinna. Dodam, że problem mija gdy zgaszę silnik i odpalę jeszcze raz. Taki problem zauważyłem już 2x. Jadąc trasę 300km po 100km mam problem. Zatrzymuję się na kawę. Potem już nie mam problemu, przynajmniej dziś nie miałem. Czy kiedyś ktoś z Was miał podobny przypadek ? :D

Anonymous - 16-01-2011, 09:21

to skrzynia 'inteligentna' uczy sie warunkow w jakich pracuje i skoro jedziesz trase to uklada sie na niskich obrotach silnika aby spalic mniej paliwa . jak bedziesz jezdzil po miescie od swiatel do swiatel na otwartej przepustnicy na maksa to po jakims czasie stwierdzisz ze auto dostalo jakby nowego ducha i na poczatku jadac w trasie bedzie zwawszy a pozniej nauczy sie nowych parametrow

lektura :arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=12962

ewentualnie sprawdz poziom i kolor oleju w skrzyni bo z tym 'po odpaleniu' to moze cos sugerowac

pompec - 17-02-2011, 16:44

Mam kilka pytań:
- czy w trybie manualnym w skrzyni tiptronic po osiągnięciu obrotów maksymalnych (odcięcie) bieg zmienia się samoczynnie na wyższy?
- czy w w tiptronicu też jest OD?
- czy w tiptronicu guzik kick down jest też pod pedałem? jeśli tak, to czym różni się wciśnięcie pedału, odpuszczenie i ponowne wciśnięcie od naciśnięcia kick down?
- jakie mniej więcej obroty silnika są na 4 biegu przy prędkości 120km/h?

robertdg - 17-02-2011, 16:58

pompec, w obecnie stosowanych skrzyniach, którymi steruje elektronika nie ma czegoś takiego jak guzik kick down, tym steruje elektronika, która odczytuje szybka zmiane położenia pedału gazu i układ sterujący wysyła odpowiedni sygnał.
radek79 - 17-02-2011, 17:05

pompec napisał/a:
Mam kilka pytań:
- czy w trybie manualnym w skrzyni tiptronic po osiągnięciu obrotów maksymalnych (odcięcie) bieg zmienia się samoczynnie na wyższy?
- czy w w tiptronicu też jest OD?
- czy w tiptronicu guzik kick down jest też pod pedałem? jeśli tak, to czym różni się wciśnięcie pedału, odpuszczenie i ponowne wciśnięcie od naciśnięcia kick down?
- jakie mniej więcej obroty silnika są na 4 biegu przy prędkości 120km/h?

kick down jest pod pedałem gazu ,wciśnięcie pedału gazu do podłogi powoduje z rzucenie biegu o jeden w dół a dociśnięcie go mocniej aż poczujesz że wdusiłeś guzik powoduje z rzucenie w dół o dwa biegi

[ Dodano: 17-02-2011, 17:08 ]
rozmawiamy o skrzyni w galu rozumiem

pompec - 17-02-2011, 17:11

oczywiście wszystkie pytania dotyczą skrzyni w Galu
radek79 - 17-02-2011, 17:20

Cytat:
- czy w w tiptronicu też jest OD?

nie bardzo rozumiem o co chodzi
Cytat:
- czy w trybie manualnym w skrzyni tiptronic po osiągnięciu obrotów maksymalnych (odcięcie) bieg zmienia się samoczynnie na wyższy?

na pewno nie pozwoli ci z rzucić w dól a do góry to nigdy nie sprawdzałem tylko sam zmieniałem w górę

pompec - 17-02-2011, 17:22

radek79 napisał/a:
nie bardzo rozumiem o co chodzi

OverDive, o którym była mowa w kontekście konwencjonalnego automatu

radek79 - 17-02-2011, 17:43

pompec napisał/a:
radek79 napisał/a:
nie bardzo rozumiem o co chodzi

OverDive, o którym była mowa w kontekście konwencjonalnego automatu

wiem już o co chodzi
nie ma tego w wersji z tip tronic

pompec - 17-02-2011, 17:49

pozostało tylko jedno pytanie bez odpowiedzi:
- jakie mniej więcej obroty silnika są na 4 biegu przy prędkości 120km/h?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group